Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi elämäsi meni pilalle?

Vierailija
27.04.2025 |

Kertokaa syitä tähän

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärät opiskeluvalinnat, väärät miesvalinnat, liian huono itsetunto ja miellyttämishalu. Annoin ihmisten kohdella kynnysmattona. Siinä ne oleellisimmat.

Sama täällä. Vasta nelikymppisenä aloin tehdä päätöksiä itsekkäästi kuuntelematta muiden mielipiteitä.

Vaikka se aiheutti silloin paljon ristiriitoja ja hankalia aikoja olen nyt, kymmenen vuotta myöhemmin, tyytyväinen että tein sen.

Vierailija
42/50 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpon hallitusohjelman takia elämä on pilalla.

Kyllä oli onnenpotku kun Orposta tuli pääministeri. Kenenkään ei tarvitse ottaa enää yhtään mistään vastuuta, kun kaikki on hallituksen vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla syynä on 25-vuotiaana alkanut syömishäiriö; tämä on muuten ensimmäinen kerta, kun edes anonyymisti tuon myönnän itselleni tai muille. Fyysinen ja henkinen terveyteni on todennäköisesti korjauskelvottomaksi rikkoutunut: murtumia tulee jatkuvasti, kipuja, univaikeuksia, sietämätöntä itseinhoa ja kaiken kukkuraksi järjenvastaista painonnousua, vaikka vihaan syömistä. Minkäänlaista tuki- tai ystäväverkkoa ei ole. Tutkimustyössäni pysyttelen hädin tuskin tehtävieni tasalla. Olen 32-vuotias enkä näe jäljellä olevassa elämässäni mitään hyvää. Viimeisen kirjani haluan saada valmiiksi, muulla ei enää ole väliä.

Syyllinen löytyy ihan peilistä. Käyppä kurkkaamassa.

Peilistä kurkkaapi pläski, arvaan ma.

Vierailija
44/50 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä ole pilalla. Se tarkoittaisi, että minäkin olisin pilalla. 

Kaikenlaista on ollut elämässä - vaikeaa + sairautta ja liian vähän normaalia elämää. 

Vierailija
45/50 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuoden rikollisuus

Vierailija
46/50 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen sairaus.

Vierailija
47/50 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla syynä on 25-vuotiaana alkanut syömishäiriö; tämä on muuten ensimmäinen kerta, kun edes anonyymisti tuon myönnän itselleni tai muille. Fyysinen ja henkinen terveyteni on todennäköisesti korjauskelvottomaksi rikkoutunut: murtumia tulee jatkuvasti, kipuja, univaikeuksia, sietämätöntä itseinhoa ja kaiken kukkuraksi järjenvastaista painonnousua, vaikka vihaan syömistä. Minkäänlaista tuki- tai ystäväverkkoa ei ole. Tutkimustyössäni pysyttelen hädin tuskin tehtävieni tasalla. Olen 32-vuotias enkä näe jäljellä olevassa elämässäni mitään hyvää. Viimeisen kirjani haluan saada valmiiksi, muulla ei enää ole väliä.

Voimia sinulle. Mutta ajattele, miten upeaa, että olet tutkijatyössä pystynyt olemaan ja saavuttanut sen syömishäiriöstä huolimatta.

Vierailija
48/50 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyllinen löytyy ihan peilistä. Käyppä kurkkaamassa.

Olen siitä hyvin tietoinen. Enhän muuta väittänytkään.

Syömishäiriö ei ole oma valinta. Se on sairaus.

Vierailija
49/50 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia sinulle. Mutta ajattele, miten upeaa, että olet tutkijatyössä pystynyt olemaan ja saavuttanut sen syömishäiriöstä huolimatta.

Kiitän! Työni on todellinen siunaus, ja sitä pystyn tekemään, vaikka ruho kaikessa muussa haraisikin vastaan.

Vierailija
50/50 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin 28 -vuotiaana avioon. Olisi pitänyt jatkaa vapaata sinkkuelämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän