Hassuja nettikirppisten myyntiotsikoita
Joskus nettikirppiksillä on hassusti otsikoituja tuotteita.
Ootteko bonganneet joitain hauskoja?
Ei ole tarkoitus nolata eikä pilkata ketään. Hyvässä hengessä huvittua vain.
Minä oon tällasia bongannut esimerkiksi:
" Pieniä söpöjä " ( koiranpentuja )
" Narttusiskokset " ( kaksi narttukoiraa )
" Isoksi kasvavat pennut " ( koiria jotka eivät jääkään pennuiksi, heh, heh... )
" Peikko nukke kumi dino Trolli " ( ? )
" Ruma nukke " ( Myyjän mielipide kuvauksessa aina hauskaa. Tää vielä erityisen hauska koska kuvaava sana ei ole kovin myyvä ).
" Mitali lapsille " ( Myyjä päättää kenelle tuote ostetaan mikä aina huvittaa varsinkin aikuista keräilijää )
" Joku armeijamuisto " ( ? )
" Ulkolaiset " ( kolikoita )
Kommentit (50)
" Lyhyt juhlamekko vaikka rippijuhlaan. "
( Hyvä että myyjä ehdottaa käyttötarkoituksenkin niin ei itse tarvii miettiä )
" Peikko nukke kumi dino Trolli "
Monta tuotetta kuvaavaa sanaa auttaa haussa löytämään paremmin. En kyllä otsikkoon laittaisi, vaan ilmoituksen loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Ostajat voi etsiä googlesta sanoilla: "mekko rippijuhlaan". Niin tuo voi myynnin kannalta toimia.
Mitä enemmän sanoja ilmoituksessa niin yleensä enemmän katsojia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostajat voi etsiä googlesta sanoilla: "mekko rippijuhlaan". Niin tuo voi myynnin kannalta toimia.
Mitä enemmän sanoja ilmoituksessa niin yleensä enemmän katsojia.
Ei tarvitse selittää. Se on silti hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän sanoja ilmoituksessa niin yleensä enemmän katsojia.Ei tarvitse selittää. Se on silti hauskaa.
Ei tarvitse vaimemtaa muita. Se ei ole hauskaa vaan oikeastaan aika kusipäistä.
KASA RIHKAMAKORUJA.
Myyjä myös ilmoituksessa oikein painotti ettei korut ole minkään arvoisia. En muista tarkkaan sanoja, mutta tyyliin "rumia romuja".
Minusta koruilmoituksissa riittäisi, kun kertoo esim. "ei leimoja" tai "hopeaa 925"
Otsikko "Syystäkin". Ulkomaalaistaustainen myi syystakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän sanoja ilmoituksessa niin yleensä enemmän katsojia.Ei tarvitse selittää. Se on silti hauskaa.
Ei tarvitse myöskään neuvoa kysymättä eli puhua kuin tyhmälle joka ei ymmärrä mitä tuo ilmoitus tarkoittaa kun en ole mitään apua sen ymmärtämiseen pyytänyt.
Tässä keskustelussa listataan omasta mielestä jostain syystä hauskoja myyntiotsikoita.
Se ei tarkoita että pitää tulla kertomaan muille mitä ne otsikot tarkoittaa. Kukaan ei ole pyytänyt tulkinta-apua näihin otsikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse myöskään neuvoa kysymättä eli puhua kuin tyhmälle joka ei ymmärrä mitä tuo ilmoitus tarkoittaa kun en ole mitään apua sen ymmärtämiseen pyytänyt.
Tässä keskustelussa listataan omasta mielestä j
Miksi ihmeessä otit anonyymin viestin noin henkilökohtaisesti? Miksi hermostut niin kovasti ja pelkäät jonkun pitävän sinua tyhmänä?
Jotku ei oikeasti keksi mitään syytä miksi myyjien ilmoitukset on tietynlaisia. Aina voi oppia uutta.
Itsehän myös selitit, että: Hyvä että myyjä ehdottaa käyttötarkoituksenkin niin ei itse tarvii miettiä
Vierailija kirjoitti:
Monta tuotetta kuvaavaa sanaa auttaa haussa löytämään paremmin. En kyllä otsikkoon laittaisi, vaan ilmoituksen loppuun.
Joo, ei tää ole arvostelua eikä kysymys. Toi vain näytti hauskalta noin ja koska en klikannut auki niin laitoin ( ? ).
Ihme tarve jollakin selittää kaikki muille auki. Kohta varmaan joku kommentoi, että Molo on oikea lastenvaatemerkki.
Niin on. Tiedetään. Se on silti hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Niin mä selitin mikä siinä oli minun mielestä hauskaa että tän ketjun idea tulee selväksi.
Ärsyttää se että mitään täällä ei voi vain lukea läpi ja huvittua vaan joka ketjuun tulee joku tarttumaan lillukanvarsiin, jankuttamaan, pätemään, arvostelemaan ja neuvomaan.
Jos joku haluaa oppia tai kysyä, hän voi kysyä ja siihen voi vastata. Mä en ole kysynyt mitään enkä tarvitse mitään opetusta kiitos. Ärsyttää tuollainen itsensä laittaminen toisten yläpuolelle tulemalla pyytämättä opettamaan.
En halua jatkaa tätä keskustelua sun kanssa. Haluan lukea hauskoja otsikoita. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei tää ole arvostelua eikä kysymys. Toi vain näytti hauskalta noin ja koska en klikannut auki niin laitoin ( ? ).
Ihme tarve jollakin selittää kaikki muille auki. Kohta varmaan joku kommentoi, että Molo on oikea lastenvaatemerkki.
Niin on. Tiedetään. Se on silti hauskaa.
Et ainakaan vaikuta kovin hauskalta ihmiseltä. Kovin herkkähipiäinen olet!
Kukaan ei myöskään omista näitä ketjuja, näihin voi kirjoittaa kuka vaan mitä mieleen aiheesta tulee.
NÄKYVYYTTÄ KAUPAN.