Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sai raivokohtauksen, soitin poliisit paikalle ja mies syyttää "elämänsä pilaamisesta"

Vierailija
27.04.2025 |

Tarina pähkinänkuoressa: miesystävä alkoi humalassa räyhäämään ja laittoi kämpän uuteen uskoon. En saanut miestä rauhoiteltua ja jouduin soittamaan hätäkeskukseen. Kerroin totuudenmukaisesti ettei mies ollut minua kohtaan väkivaltainen, mutta koin tilanteen uhkaavaksi miehen aggressiivisuuden vuoksi. Mies otettiin poliisin päätöksestä yöksi putkaan selviämään. 

Vapauduttuaan mies on käskenyt minua pakkaamaan tavarani ja muuttamaan ulos samantien. Miehen äiti myös soitteli minulle varsinaisen herjapuhelun jossa arvosteli sitä minkä takia piti mennä tekemään noin pojalleen. Omassa lausunnossani poliisille kerroin etten pääsääntöisesti pelkää miestä, en hae mitään korvauksia kodin irtaimiston vahingoista ja että toivon ettei miehelle koidu seurauksia. En siis soittanut poliisia paikalle aiheuttaakseni mitään ongelmia miehelle. Teinkö väärin? Miehen suuttumus ja reaktio on saanut minut ajattelemaan että ylireagoinko ja teinkö virheen ja olen nyt hieman peloissani miten mies "kostaa" tai rankaisee tästä. 

Kommentit (423)

Vierailija
341/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö ap olet siellä? Lähdet pois etkä koskaan enää palaa. Mutta jos vain loisit miehen asunnossa miehen suuttumus on oikeutettu.

Moi taas. Kyllä aion lähteä, mutta kyseessä on molempien omistuksessa oleva asunto joka tulee myydä tai mies ostaa minut ulos.

Sano miehelle, että pakkaa kassinsa ja pulinat pois.

Vierailija
342/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ei kukaan nainen ole ansainnut tuollaista miestä. Häntä ei ole tarkoitettu parisuhteeseen. Hänen pitäisi saada apua, hakea hoitoa itselleen.

Naurattaa, että näitä 100-kiloisia taaperoita aina äityli puolustamassa kuitenkin. Jostain 150km takaa kaikella 150kg painollaan oikeuttaa miesvauvansa raivokohtausta :d

Jotkut miehet eivät koskaan kasva aikuisiksi, heidät on kasvatettu perheissään kuninkaiksi, jotka saavat tehdä mitä tahtovat, eikä siihen kukaan voi puuttua, koska äiti suojelee ruumillaan rakasta poikaansa, joka on aina täydellinen ja jossa ei ole koskaan mitään vikaa.

Pikkuisen häiriintynyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vääristelemässä asioita. Mies ei ollut väkivaltainen, eikä käynyt naiseen käsiksi. Tavaroita kohtaan ei voi olla väkivaltainen. Mies sanoi, että haluaa erota, niin pitääkö naisten mielestä AP:n jäädä provosoimaan ja yrittää kaikin keinoin saada miestä väkivaltaiseksi. Itsekin sanotte että pitäisi erota, ja kun mies itse sitä haluaa, niin mitä seliteltävää siinä enää on.

Voipas, tavaroiden rikkominen on väkivaltaa ihan yhtä lailla kuin ihmisenkin rikkominen. 

Totta kai pitää erota naisen turvallisuuden ja kotirauhan vuoksi.

Silti on absurdia ja säälittävää, että mies esittää loukkaantunutta, väittää että ap olisi tehnyt väärin (gaslightaa), ja rekryää vielä äitinsä puolustamaan omaa väkivaltaista ja keskenkasvuista käytöstään.

Mies halusi erota. Olet selvästi narsisti, kun syytät toisia. Narsisti haluaa kontrolloida, kuten sinä nyt. Mies oli se, joka halusi erota. AP on vapaa lähtemään. Mies haluaa että AP lähtee.

Vierailija
344/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän tässä sekosi. Kerätköön kamansa vaikka sinne mammalle siksi aikaa että ap ehtii hoitaa asumisensa. Ei yhteisestä asunnosta yhden puheilla vaan päätetä. 

Vierailija
345/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon kaasuvalotusta.

Juuri tämä. Harmi kun tälle ei ole vakiintunutta suomennosta. Tätä sanaa tarvittaisiin suomenkieleen

AP kaasuvalottaa ja palstan narsistiämmät mölisee hyväksyen.

Vierailija
346/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Penny Lame kirjoitti:

Kunnon kaasuvalotusta. Ole erittäin varuillasi silloin kun äiti on mukana poikansa harjoittamassa henkisessä väkivallassa. Ja muutenkin jos esiintyy jotain känniriehumista niin on OK lähteä - raittiitakin miehiä on.

Tsemppiä tilanteessa, toimit ihan oikein ja toimisit oikein jos uskallat vielä vaatia omasi pois. Tietty kannattaa laskea nettovahingot sen suhteen että onko omaisuuden korvaus niin tärkeää että joudut hullujen kynsiin yksin.

Joo, äiti tukee poikansa harjoittamaa henkistä väkivaltaa ja herjaa sua kun poikansa hajoittaa paikat= maailman suurin punainen lippu.

Nämä ovat niitä keissejä missä anopi myös omii naisen synnyttämät vauvat, joku insestuaalinen häiriö kuvitella että pojan poika on hänen lapsensa.

Jos on ollut läh

Sanoisin että lastenlasten, varsinkin vauvojen, omiminen on häiriintynyttä. Ja useimmtien näitä esiintyy aina mies-anoppi suhteissa. joku tuossa kuviossa menee pieleen, rakastuvatko äidit poikalapsiinsa vai mistä kyse?

Vierailija
347/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa erota. AP pakkaa kamas ja muut akat turpa kiinni :DD

Jahas, puolustat kaltaisiasi vajukkipoikia.

On hyvät syynsä sille, miksi sinäkin jäät yksin kuolemaasi asti.

Tuut kohta vinkumaan naisten nirsoutta ja vaatimaan säälipillua.

Vierailija
348/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ei kukaan nainen ole ansainnut tuollaista miestä. Häntä ei ole tarkoitettu parisuhteeseen. Hänen pitäisi saada apua, hakea hoitoa itselleen.

Kaikki on hyvin, kunhan AP tajuaa lähteä. Mies päätti suhteen, joten pulinat pois.

Pulinat pois, mies raivohullu ja lisäksi uhrinsyyttelijä. Nainen armollinen, mutta miehen mielestä silti viallinen koska ei anna raivota kuin oma äityli antoi. Pulinat pois siis, ap lähtee TURVAAN hullua miestä, ja tämän hullua äitiä.

Kuinka ìdiootti olet? Eli AP rupeaa pakkaamaan ja lähtee, koska mies lopetti suhteen. Miksi te naiset jäätte tekemään väkivaltaa?

Kuinka idiootti olet? Varmaan riippuu vähän siitäkin kumman nimissä asunto? Jos on omistusasunto niin tuskin jää epäselvyyttä kumpi lähtee??

Vierailija
349/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän tässä sekosi. Kerätköön kamansa vaikka sinne mammalle siksi aikaa että ap ehtii hoitaa asumisensa. Ei yhteisestä asunnosta yhden puheilla vaan päätetä. 

AP ei edelleenkään kertonut mitä itse teki. Varmaan löi ja potki, mutta senhän te narsistit hyväksytte.

Vierailija
350/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vääristelemässä asioita. Mies ei ollut väkivaltainen, eikä käynyt naiseen käsiksi. Tavaroita kohtaan ei voi olla väkivaltainen. Mies sanoi, että haluaa erota, niin pitääkö naisten mielestä AP:n jäädä provosoimaan ja yrittää kaikin keinoin saada miestä väkivaltaiseksi. Itsekin sanotte että pitäisi erota, ja kun mies itse sitä haluaa, niin mitä seliteltävää siinä enää on.

Voipas, tavaroiden rikkominen on väkivaltaa ihan yhtä lailla kuin ihmisenkin rikkominen. 

Totta kai pitää erota naisen turvallisuuden ja kotirauhan vuoksi.

Silti on absurdia ja säälittävää, että mies esittää loukkaantunutta, väittää että ap olisi tehnyt väärin (gaslightaa), ja rekryää vielä äitinsä puolustamaan omaa väkivaltaista ja keskenkasvuista käytöstään.

Mies halusi erot

Ap omistaa puolet asunnost ja poliisi vei miehen jo putkaan. Mies pakkaa kassinsa ja lähtee mammalleen. Ja pulinat pois

Vierailija
351/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ei edelleenkään kertonut mitä itse teki. Varmaan löi ja potki, mutta senhän te narsistit hyväksytte.

Saat kohta kunnianloukkaussyytteen kun keksit päästäsi rikoksia mitä ap muka teki. Pulinat pois

Vierailija
352/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pysynyt kaukana suomalaisista naisista jo yli 5 vuotta. Ennemmin kuolisin, kuin koskisin suomalalseen naiseen.

Vierailija
353/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on hyvin, kunhan AP tajuaa lähteä. Mies päätti suhteen, joten pulinat pois.

Pulinat pois, mies raivohullu ja lisäksi uhrinsyyttelijä. Nainen armollinen, mutta miehen mielestä silti viallinen koska ei anna raivota kuin oma äityli antoi. Pulinat pois siis, ap lähtee TURVAAN hullua miestä, ja tämän hullua äitiä.

Kuinka ìdiootti olet? Eli AP rupeaa pakkaamaan ja lähtee, koska mies lopetti suhteen. Miksi te naiset jäätte tekemään väkivaltaa?

Kuinka idiootti olet? Varmaan riippuu vähän siitäkin kumman nimissä asunto? Jos

Ap sanoi että yhteisomistus ja että ero tulee, koska hulluhan nyt tuollaisen miehen kanssa jäisi. Pulinat pois

Vierailija
354/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat kohta kunnianloukkaussyytteen kun keksit päästäsi rikoksia mitä ap muka teki. Pulinat pois

Kunnianloukkaus :DD nyt kyllä servasit ittes :DD vit tu että oot tyhmä :DD

Vierailija
355/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pysynyt kaukana suomalaisista naisista jo yli 5 vuotta. Ennemmin kuolisin, kuin koskisin suomalalseen naiseen.

Mene kauemmas. Ja pulinat pois

Vierailija
356/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnianloukkaus :DD nyt kyllä servasit ittes :DD vit tu että oot tyhmä :DD

Pulinat pois

Vierailija
357/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ap sanoi että yhteisomistus ja että ero tulee, koska hulluhan nyt tuollaisen miehen kanssa jäisi. Pulinat pois"

Mies halusi erota ja on päättänyt jo suhteen. Miksi se ottaa niin koville?

Vierailija
358/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene kauemmas. Ja pulinat pois

Mene itse, loinen.

Vierailija
359/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hyvä että miehesi jätti sinut, niin sinun ei itse tarvi tehdä aloitetta eroon mahdollisesti hyvinkin väkivaltaisesta miehestä. Pakkaa ne tavarat ja ole tyytyväinen, että tuolla tavalla käyttäytyvä puoliso päästi sinut paratiisimaisen vähällä

Vierailija
360/423 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa, että näitä 100-kiloisia taaperoita aina äityli puolustamassa kuitenkin. Jostain 150km takaa kaikella 150kg painollaan oikeuttaa miesvauvansa raivokohtausta :d

Jotkut miehet eivät koskaan kasva aikuisiksi, heidät on kasvatettu perheissään kuninkaiksi, jotka saavat tehdä mitä tahtovat, eikä siihen kukaan voi puuttua, koska äiti suojelee ruumillaan rakasta poikaansa, joka on aina täydellinen ja jossa ei ole koskaan mitään vikaa.

Ex:ää ei oltu kasvatettu kuninkaaksi, vaikka olikin äitinsä lellikki. "Minkä mä sille voin, että mua on aina pidetty poikana?" Poika sai mielestään loisia mun asunnossa ilmaiseksi ja vähän vedellä turpaan. Ja pettää yhteisessä sängyssä, kun itse olin töissä. Mutta kivaa poikaa ei olisi saanut jättää, kun sille tuli siitä paha mieli. Nih.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme