Tapailumies ei suostunut näyttämään puhelimestaan viestejä
Olemme tapailleet noin pari kuukautta ja nyt olisi suunnitelmissa syventää suhde parisuhdetasolle. Halusin kuitenkin nähdä että onko mies mahdollisesti viestitellyt vielä muille naisille tässä viime aikoina. Se olisi itselleni tärkeä singnaali. Mies ei kuitenkaan halunnut näyttää puhelintaan ja nyt minua on alkanut arveluttamaan koko homma. Olenko liian kireä asian suhteen?
Kommentit (92)
Toivottavasti mies tajuaa juosta. Ja lujaa.
Mikset sinä voinut ihan vaan keskustella sen miehen kanssa asiasta? Miksi pitää vaatia jotain puhelimia nähtäväksi? Ei se mitään edes todista, ihan hyvin ne viestit olisi voitu poistaa. Parisuhteessa on pakko opetella keskustelemaan ja luottamaan. Sinä et näköjää osaa kumpaakaan. Next!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä noloa sinulta, ap. Todella noloa.
No kyllähän se antaa negatiivista signaalia jos on vielä viestitellyt muillekin maisille. Ihmettelen, jos sinua ei vastaavassa tilanteessa häiritsisi.
Ap
Takana kolme pitkää parisuhdetta (8, 17 ja 10 vuotta) eikä koskaan ole yhdessäkään tullut tilannetta että pitäisi toisen puhelinta pyytää nähtäväksi. Minua ei ihan äkkiä häiritse koska luottamus on aina ollut kunnossa, alusta lähtien.
Miksi sitten kaikki kolme suhdetta on entisiä suhteita?
Ap
Koska ne ihmiset ovat edelleen ihan hyviä tyyppejä mutta totesimme aikoinaan ettemme kuitenkaan ole niitä ns. oikeita toisillemme ja myös elämänt
Eihän sulla ole ollut vielä yhtäkään pitkää suhdetta.
Ja jälleen tiedostan että jos nykyinen avioliittoni päättyy, en enää voi uuteen suhteeseen alkaa 😂 Omassa suhteessa puhelin on kuin vaikka soppakauha, eli molemmat saa käyttää ja katsoa ilman mitään ongelmia. Ei ole salaisuuksia.
Miksi pitäisi? Näytätkö sinä hänelle puhelimesi sisällön? Jos et, et ole oikeutettu esittämään moista vaatimusta toiselle etkä varsinkaan velvoitettu saamaan vaatimustasi läpi.
Jos luottamusta ei ole, sitä ei ole eikä se tule tuohon puhelimen sisällön tutkimiseen sinulta loppumaan vaikka nyt antaisi sen sinulle nuuskittavaksesi vaan saa olla aina ojentamassa sitä auliisti kun sillä päälle satut.
Kysyttäessä miehet usein valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Ja jälleen tiedostan että jos nykyinen avioliittoni päättyy, en enää voi uuteen suhteeseen alkaa 😂 Omassa suhteessa puhelin on kuin vaikka soppakauha, eli molemmat saa käyttää ja katsoa ilman mitään ongelmia. Ei ole salaisuuksia.
Kyllä minullakin on ollut näin, mutta se on vähän eri asia että suhteen edetessä molemmat tuntevat tuon luontevaksi kuin se, että aikaisessa vaiheessa toinen vaatimalla vaatii puhelinta tarkistettavaksi.
Oli minunkin entisellä puolisollani vapaa pääsy puhelimelleni, mutta en minä silti Ap:n kaltaisia katselisi hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on tällä ajattelutavalla edes ryhtyä parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se antaa negatiivista signaalia jos on vielä viestitellyt muillekin maisille. Ihmettelen, jos sinua ei vastaavassa tilanteessa häiritsisi.
Ap
Joo, mutta ei toisen puhelinta ruveta kärttämään nähtäväksi. En minäkään sitä antaisi sinulle, vaikka olisin ollut kaikin puolin uskollinen. Homma toimii niin, että joko luotat tai et. Jos et luota, niin lähdet. Jos luotat, osoitat sen olemalla vaatimatta uskollisuuden osoituksia.
Mies tekee viisaasti, jos vetää johtopäätökset ja jättää sinut.
Minä antaisin heti toiselle puhelimen selattavaksi ja sitten nauraisin päälle, kun mitään ei löytyisi. Ihan normaalia nykyaikana kun monet oikeasti deittailevat monia ihmisiä yhtä aikaa.
Fiksu mies. Toivottavasti tajuaa juosta.
En näyttäisi viestejä ihan periaatteen vuoksi vaikka ei olisi mitään salattavaa. Parin kuukauden tapailu loppuisi tuohon. En haluaisi kumppania, joka ei luota.
Olen kyllä itsekin aika mustis, mutta puhelinta nyt ei sentään tarvi näyttää. Siellähän voi olla luottamuksellisia asioita ystävältä, salassapidettäviä työasioita jne.
Ihan vaan ajattelin, että jos vaikka viestillä kertoisin jotain henkilökohtaista ystävälleni, niin en kyllä tykkäisi, jos ystävä sitten näyttäisi viestit puolisolleen.
Ap, et vastannut näytätkö itse viestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo, mutta ei toisen puhelinta ruveta kärttämään nähtäväksi. En minäkään sitä antaisi sinulle, vaikka olisin ollut kaikin puolin uskollinen. Homma toimii niin, että joko luotat tai et. Jos et luota, niin lähdet. Jos luotat, osoitat sen olemalla vaatimatta uskollisuuden osoituksia.
Mies tekee viisaasti, jos vetää johtopäätökset ja jättää sinut.
Minä antaisin heti toiselle puhelimen selattavaksi ja sitten nauraisin päälle, kun mitään ei löytyisi. Ihan normaalia nykyaikana kun monet oikeasti deitt
Niin on, ja yhtä normaalia on kuule nykyaikana keskustella asiasta. Jos lähtökohta on se, että toinen valehtelee ihan kaikesta, niin kannattaa unohtaa koko suhde.
Ei tarvitse tuolla tuttavuudella näyttää puhelimen sisältöä. Eikä muulloinkaan. Tuollaisen vaatiminen on toisen hallitsemista. Sille pitää laittaa stoppi heti alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä itsekin aika mustis, mutta puhelinta nyt ei sentään tarvi näyttää. Siellähän voi olla luottamuksellisia asioita ystävältä, salassapidettäviä työasioita jne.
Ihan vaan ajattelin, että jos vaikka viestillä kertoisin jotain henkilökohtaista ystävälleni, niin en kyllä tykkäisi, jos ystävä sitten näyttäisi viestit puolisolleen.
Ja huomaa, että tässä ei ole kyse puolisosta tai edes seurustelukumppanista, vaan parin kuukauden tapailusta. Melkein kuin jollekin random ohikulkijalle näyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minullakin on ollut näin, mutta se on vähän eri asia että suhteen edetessä molemmat tuntevat tuon luontevaksi kuin se, että aikaisessa vaiheessa toinen vaatimalla vaatii puhelinta tarkistettavaksi.
Oli minunkin entisellä puolisollani vapaa pääsy puhelimelleni, mutta en minä silti Ap:n kaltaisia katselisi hetkeäkään.
Mä taas hihkuisin innosta ap:n kaltaisesta, koska silloinhan olisin löytänyt samoin ajattelevan kumppanin 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on tällä ajattelutavalla edes ryhtyä parisuhteeseen?
Ei ole ajattelutapa, jos mies jää valehtelusta kiinni. Valheet usein paljastuu.
Ap taidat olla aika nuori, ei aikuinen nainen noin tee vaan tuntee oman arvonsa!
En minä näyttäisi tapailumiehellekään viestejäni. Puhelin on henkilökohtainen. Olet mustasukkainen.