Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailumies ei suostunut näyttämään puhelimestaan viestejä

Vierailija
25.04.2025 |

Olemme tapailleet noin pari kuukautta ja nyt olisi suunnitelmissa syventää suhde parisuhdetasolle. Halusin kuitenkin nähdä että onko mies mahdollisesti viestitellyt vielä muille naisille tässä viime aikoina. Se olisi itselleni tärkeä singnaali. Mies ei kuitenkaan halunnut näyttää puhelintaan ja nyt minua on alkanut arveluttamaan koko homma. Olenko liian kireä asian suhteen?

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työasioiden takia tuo puhelimen toiselle näyttäminen voi olla jopa kiellettyä. Työnantaja maksaa liittymän ja sinne tulee työsähköpostit ja viestit, joita ei ulkopuolisille saa näytellä.

Vierailija
42/92 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa tehdä parisuhteesta vankilan, niin kannattaa edes miettiä, onko itse vanki vai vartija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työasioiden takia tuo puhelimen toiselle näyttäminen voi olla jopa kiellettyä. Työnantaja maksaa liittymän ja sinne tulee työsähköpostit ja viestit, joita ei ulkopuolisille saa näytellä.

Ai maksaa? Mit vit, miksei mulle ole kukaan kertonut että työnantaja maksaa mun liittymän?! Itse olen joutunut maksamaan ja niin muutkin tuntemani!

Vierailija
44/92 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai maksaa? Mit vit, miksei mulle ole kukaan kertonut että työnantaja maksaa mun liittymän?! Itse olen joutunut maksamaan ja niin muutkin tuntemani!

En ole viimeisen 30 vuoden aikana koskaan ollut työpaikassa, jossa työnantaja ei maksaisi työpuhelimen kuluja.

Vierailija
45/92 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyttäessä miehet usein valehtelee.

Mitä järkeä on tällä ajattelutavalla edes ryhtyä parisuhteeseen?

Ei ole ajattelutapa, jos mies jää valehtelusta kiinni. Valheet usein paljastuu.

Täh? Eihän tässä ole mistään jääty kiinni, todennäköisesti edes mitään tehty. Mutta sinusta on ok pyytää puhelin nähtäväksi, koska sinun ajattelutavallasi mies on todennäköisesti valehtelija.

Minä en halua olla suhteessa ihmisen kanssa, joka ajattelee että minä olen todennäköisesti valehtelija. En tiedä ketään joka haluaisi olla.

Vierailija
46/92 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin piruuttani näyttää puhelimen  ja sitten lähtisin ikiajoiksi.

Vierailija
47/92 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo kurkannut hänen peräsuoleensa? Saattaa jotain löytyä sieltäkin.

Vierailija
48/92 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edetkää hitaammin. Jo se että HALUAT katsoa hänen puhelintaan, kertoo ettei aika ole vielä kypsä ja suhdetta täytyy pikkuhiljaa rakentaa. Siihen tarvitaan tosin molempia.

Vierailija
49/92 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole viimeisen 30 vuoden aikana koskaan ollut työpaikassa, jossa työnantaja ei maksaisi työpuhelimen kuluja.

Ainakin on hiton hyvä selitys salailulle se että se ihmisen Ainoa Puhelin on aina työnantajan maksama 😉

Vierailija
50/92 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä noloa sinulta, ap. Todella noloa.

No kyllähän se antaa negatiivista signaalia jos on vielä viestitellyt muillekin maisille. Ihmettelen, jos sinua ei vastaavassa tilanteessa häiritsisi.

Ap

Tottakai on viestitellyt muiden naisten kanssa ja pannutkin. Kelvollisia miehiä on niin vähän että naiset joutuvat jakamaan ne keskenään. 

Vierailija
51/92 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruokitte näin väsynyttä trollia?

Vierailija
52/92 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä maailmassa ihmiset yleensäkin viestittelevät vain samaa sukupuolta oleville?

Vierailija
53/92 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin on hiton hyvä selitys salailulle se että se ihmisen Ainoa Puhelin on aina työnantajan maksama 😉

No jos itse ja kaikki kaverit on töissä Alepan kassalla, niin varmasti hirmu vaikea ymmärtää. Ne on vähän toisenlaisia työpaikkoja ne, joissa työnantaja maksaa puhelimen, jota on tarkoitus vapaa-ajallakin käyttää.

Vierailija
54/92 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko luiskaan ja uutta rehellistä etsimään avoimin mieliin ja pi luin.

M35

Vierailija
55/92 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tapailusuhdetta syvennetään parisuhteekai voi tosiaan käydä niin kuin ap:lle nyt kävi ja on aikojen saatossa käynyt monille muillekin. Mutta onneksi voi käydä päinvastoinkin. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paik

Mainio neuvo mummolta. Ota oppia, ap!

Vierailija
56/92 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä maailmassa ihmiset yleensäkin viestittelevät vain samaa sukupuolta oleville?

Kiitos, tämäkin! Kun katson omaa puhelintani, niin esim Whatsapp-ketjuista noin puolet on miesten kanssa. Vain yksi niistä on enemmän kuin kaveri.

Ja en todellakaan näyttäisi ystävien kanssa käytyjä keskusteluja jollekin satunnaiselle heilalle. Tai pysyvämmällekään heilalle. Syvästi toivon, ettei minunkaan ystäväni niin tee.

Vierailija
57/92 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko luiskaan ja uutta rehellistä etsimään avoimin mieliin ja pi luin.

M35

Sinä toivot vaan, että tuolla on lisää hulluja naisia sinulle pantavaksi.

Vierailija
58/92 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella pitäisi olla 2 puhelinta. Toinen urkittavaksi ja toinen omaan käyttöön.

Vierailija
59/92 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos itse ja kaikki kaverit on töissä Alepan kassalla, niin varmasti hirmu vaikea ymmärtää. Ne on vähän toi

Esimerkiksi itse olen asiantuntijavirassa ja puolisoni esimiesasemassa, työnantajat maksaa kyllä työpuhelimet, mutta ei niitä omiin puheluihin ja viesteihin käytetä. Työpuhelin on työpuhelin. Yhtäkään kassamyyjää ei tuttavapiiriin kuulu, päinvastoin mutta ihan omat puhelimet on käytössä varmasti suurimmalla osalla ihmisistä noin yleisestikin ottaen.

Vierailija
60/92 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

You go girl, hiillosta sitä TAPAILUMIESTÄ!!

Puhelin tänne!!