Tapailumies ei suostunut näyttämään puhelimestaan viestejä
Olemme tapailleet noin pari kuukautta ja nyt olisi suunnitelmissa syventää suhde parisuhdetasolle. Halusin kuitenkin nähdä että onko mies mahdollisesti viestitellyt vielä muille naisille tässä viime aikoina. Se olisi itselleni tärkeä singnaali. Mies ei kuitenkaan halunnut näyttää puhelintaan ja nyt minua on alkanut arveluttamaan koko homma. Olenko liian kireä asian suhteen?
Kommentit (92)
Ehdoton 🚩
Teille molemmille on annettu singnaali. Juoskaa!
Ei tietenkään tarvitse näyttää kenellekään viestejään. Miksi pitäisi ja miksi edes haluat nähdä?
Aina kannattaa mieluummin erota mitä puhua.
Toivottavasti mies ymmärtää juosta. Ja lujaa. Ja kauas.
Kivaa testailua ja luottamuspulaa. Nuo ovat juuri minun lempparit hyvän suhteen alun merkit.
Nyt on kyllä noloa sinulta, ap. Todella noloa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään tarvitse näyttää kenellekään viestejään. Miksi pitäisi ja miksi edes haluat nähdä?
Sanoihan ap jo sen aloituksessaan: "Halusin kuitenkin nähdä että onko mies mahdollisesti viestitellyt vielä muille naisille tässä viime aikoina. Se olisi itselleni tärkeä singnaali."
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se antaa negatiivista signaalia jos on vielä viestitellyt muillekin maisille. Ihmettelen, jos sinua ei vastaavassa tilanteessa häiritsisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se antaa negatiivista signaalia jos on vielä viestitellyt muillekin maisille. Ihmettelen, jos sinua ei vastaavassa tilanteessa häiritsisi.
Ap
Takana kolme pitkää parisuhdetta (8, 17 ja 10 vuotta) eikä koskaan ole yhdessäkään tullut tilannetta että pitäisi toisen puhelinta pyytää nähtäväksi. Minua ei ihan äkkiä häiritse koska luottamus on aina ollut kunnossa, alusta lähtien.
Jos on valehdellut sulle jotain eikä suostu niin red flag
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Takana kolme pitkää parisuhdetta (8, 17 ja 10 vuotta) eikä koskaan ole yhdessäkään tullut tilannetta että pitäisi toisen puhelinta pyytää nähtäväksi. Minua ei ihan äkkiä häiritse koska luottamus on aina ollut kunnossa, alusta lähtien.
Miksi sitten kaikki kolme suhdetta on entisiä suhteita?
Ap
Näytätkö miehelle puhelimesi. Minun tyttöystävä saa katsoa puhelintani ei minulla ole salattavaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo, mutta ei toisen puhelinta ruveta kärttämään nähtäväksi. En minäkään sitä antaisi sinulle, vaikka olisin ollut kaikin puolin uskollinen. Homma toimii niin, että joko luotat tai et. Jos et luota, niin lähdet. Jos luotat, osoitat sen olemalla vaatimatta uskollisuuden osoituksia.
Mies tekee viisaasti, jos vetää johtopäätökset ja jättää sinut.
Liian outoa sulta. Et selvästikään luota mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Koska ne ihmiset ovat edelleen ihan hyviä tyyppejä mutta totesimme aikoinaan ettemme kuitenkaan ole niitä ns. oikeita toisillemme ja myös elämäntilanteet muuttuivat. Kolmatta pitkää suhdetta mennään nyt kymmenettä vuotta. Sori vaan ap mutta jotenkin veikkaan että sinä et koskaan tule pääsemään edes tuohon kahdeksaan vuoteen omalla kohdallasi.
Eipä ole tarvinnut kenenkään puhelimia koskaan tutkia. Ja jos nyt olisin ap:n tilanteessa niin ei haittaisi vaikka olisi viestitellyt kunhan se loppuu kun parisuhde alkaa.
Ja niin jokainen suhde päättynyt, kun et ole niitä riittävästi syventänyt. Ei salaisuuksia, ei kyttäystäkään. Epäluottamus lähtee aina piilottelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Koska ne ihmiset ovat edelleen ihan hyviä tyyppejä mutta totesimme aikoinaan ettemme kuitenkaan ole niitä ns. oikeita toisillemme.
Jep jep, eli legendaarisesti "kasvoitte erillenne" 🤭
Oletko sinäkin valmis näyttämään oman puhelimesi miehelle?