Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nöyrtyisitkö? Mies jonka halusin...

Vierailija
25.04.2025 |

ei alkuun halunnut minua. Minä yritin iskeä häntä mutta hän sanoi ettei halua kanssani mitään vakavaa koska on ihastunut X:ään. Tämä X on missitasoa ja tyyliin kaupungin tavoitelluimpia naisia. Kuitenkin X ei sitten halunnut tätä miestä. Mies kertoi mulle että täytyy siis suunnata muille apajille (tässä vaiheessa mun kanssa oli puhtaasti vain kaveri, pikkuhiljaa alettiin olla jo ystäviä). 

Mies sitten liiteli kukasta kukkaan, kertoili mulle pettymyksistään naisia kohtaan yms. ja kivoista kokemuksista joista ei itse halunnut kuin lyhyen huvin. 

Tämän kaiken jälkeen mies sitten nyt viimein haluaakin minut. Vaikuttaa olevan tosissaan. Hän on korkeasti koulutettu, komea, mukava, hauska, tienaa hyvin. Aikanaan olin ihastunut häneen, mistä pääsin yli ja nyt oltu ystäviä... Kyllä hän hot on mutta kaiken jälkeen... Nöyrtyisitkö sinä tilanteessani ja lähtisit yrittämään parisuhdetta? 

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän naiset tekee jatkuvasti, tosin miestä ei koskaan nosteta friendzonelta parisuhteeseen.

Eli naiset ei toimi noin kuin aloituksessa, sinun mukaasi.

Tuossahan nimenomaan se jutun ydin oli se, että torjunnan ja kaiken muun jälkeen mies sitten kuitenkin haluaisi romanttisen suhteen... 

Romanttisen suhteen? En kyllä näe mitään romanttista tässä tilanteessa. On aivan ilmiselvää että tällä miehellä ei edes ole mitään romanttisia tunteita ap:ta kohtaan.

Vierailija
102/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ukko ei ollut kovin kiinnostunut sinusta koskaan tuskin nytkään on. Olet vain varalla kunnes löytyy semmoinen josta innostuu ja jonka haluaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee elämässäni mitään, mikä tuntuisi jo lähtökohtaisesti nöyryyttävältä. 

Vierailija
104/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän naiset tekee jatkuvasti, tosin miestä ei koskaan nosteta friendzonelta parisuhteeseen.

Tuossahan nimenomaan se jutun ydin oli se, että torjunnan ja kaiken muun jälkeen mies sitten kuitenkin haluaisi romanttisen suhteen... 

Romanttisen suhteen? En kyllä näe mitään romanttista tässä tilanteessa. On aivan ilmiselvää että tällä miehellä ei edes ole mitään romanttisia tunteita ap:ta kohtaan.

No mies haluaa nyt jotain enemmän kuin ystävyyttä, mille "romanttinen suhde" on sellainen korrekti yleisnimitys.

On mieestni ihan mahdollista, että mies voi olla aidosti ihastunut nyt aloittajaan. Joskus sitä voi ihastua ystäväänsä. 

Mies on tavannut ap:n silloin, kun on itse ollut ihastunut ilmeisesti aika paljon toiseen, ei silloin kiinnostu samalla tavalla muista. Nyt tilanne on eri, ja he ovat tutustuneetkin jo ystävinä paremmin. Ja ilmeisesti mies on toiminut ihan rehellisesti ja avoimin kortein koko ajan.

Jos mies lähtisi leikkimään tai pelaamaan ystävällään tässä vaiheessa, niin silloin mies olisi täysin itsekäs mulkero. Voi hän toki olla sitäkin, en minä sitä tiedä. MIllainen mies muuten on luonteeltaan ap? Osaako ottaa tavallisesti muut hyvin huomioon, vai onko minäminä-tyyppiä?

Vierailija
105/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. 

Tulin katsomaan onko kukaan vastannut ja yllätyin ja ilahduin vastausten määrästä! :D KIITÄN!!

Joo. En taida minäkään nöyrtyä. 

Vaikka on siinä lieventäviä seikkoja.

Mies kyllä on tuntenut voimakasta seksuaalista vetoa mua kohtaan ja sama päinvastoin. Olemme kyllä jutelleet näistä ystävinä. Emme ole seksiä harastaneet. Alkuun mies siis oli ihastunut X:ään ja yritti tätä, oli tosi ihastunut X:ään jo ennen kuin tapasi mut ja vaikutti et hänellä olis tsäänssit muttei siitä sitten tullutkaan mitään. Hänellä siis oli säätämiset kesken X:n kanssa kun tutustuimme. Eivät seurustelleet mut olivat tekemisissä. Koko ajan hän on korostanut ettei halua satuttaa mua. Siksi ei ole seksiä harrastanut kanssani vaikka parina heikkona hetkenäni minä olen sitä "tarjonnut", hän on kieltäytynyt sanoen ettei halua satuttaa mua. Arvoni ovat sellaiset ettei yhden illan jutut tai irtoseksi sovi mulle. Mulla seksi kuuluu seurusteluun ja mies tietää tämän. 

Nämä siis niitä lieventäviä asioita, mutta joo silti olen itsekin sitä mieltä että nöyrtymistä se olis ja että ei. 

Puhtaalla kauniilla alulla jonkun muun kanssa joskus. 

Ap 

Vierailija
106/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mies haluaa nyt jotain enemmän kuin ystävyyttä, mille "romanttinen suhde" on sellainen korrekti yleisnimitys.

On mieestni ihan mahdollista, että mies voi olla aidosti ihastunut nyt aloittajaan. Joskus sitä voi ihastua ystäväänsä. 

Mies o

Mies on todella ihana luonteeltaan. Hyväsydäminen, avulias, huomioiva, auttavainen. Ei halua satuttaa ketään, empaattinen. 

Ap 

Vierailija
107/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksei hän yrittänyt siinä vaiheessa minua kun X:n kanssa ei onnistunut, niin selitys voi olla, että itselläni oli siinä kohtaa seurusteluyritys ja sitten siitä toipuminen. 

Mutta, ajattelen niin, että ois yrittänyt mua kovemmin jos oikeasti olis halunnut. Silloin kun minä olin ihastunut eikä mulla mitään vakavaa seurustelua ollut, vaikka jonkinlainen olikin. 

Nyt kun ihastuskin on hellittänyt niin eiei... 

Olen tänään tätä vielä miettinyt ja ei...

Ehkä olosuhteet veivät meidän mahdollisuudet mutta sitten se on niin. 

Hänen tunteista mua kohtaan, niin himoitsee seksuaalisesti kyllä, tykkää ja olen hänelle tärkeä. En usko et on varsinaisesti rakastunut mutta saattaisi rakastua, mutta en nöyrry siihen että katsottaisin mitä tuleman pitää. :) 

Ap

Vierailija
108/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Unohda, olet hänelle max kakkosvaihtoehto. Hän lähtee heti kun parempaa löytyy

Vierailija
109/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies on todella ihana luonteeltaan. Hyväsydäminen, avulias, huomioiva, auttavainen. Ei halua satuttaa ketään, empaattinen. 

Ap "

No kuulostaa aika hyvältä itse asiassa, valtavan moni mies meinaan ei todellakaan ole tuollainen.

Nyt on kiinni siitä mitä itse tunnet, koet ja haluat. 

Ja tulisiko tuollainen tutustumisvaihe kuitenkin haittamaan sinua ja rasittamaan suhdetta. Mielestäni niin ei tavitsisi välttämättä olla. Mies ei ole mielestäni toiminut kuitenkaan mitenkään huonosti tai väärin. Täydellisyyttä ei kuitenkaan voi keneltäkään myöskään vaatia. Nykymaailmassa ihmisillä on takana hyvin tavallisesti useita erilaisia suhteita, ihastuksia, rakastumisia.

Minusta iso merkitys on silläkin, onko mies päässyt aidosti yli tuosta aiemmasta isosta ihastuksestaan. Olisitko ykkönen hänelle.

Mutta tee niinkuin sydän, ja vähän järkikin, sanoo. Pelkän oman ylpeyden takia suhteesta kieltäytyminen saattaa joskus olla myös vähän hölmöä. Jos tuo pitää paikkaansa, mitä kirjoitat miehen empaattisuudesta, huomioimista, auttavaisuudesta ja hyväsydämisyydestä, niin hän saattaa olla aika helmi, jos kerran kemiatkin toimii.

Vierailija
110/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan kunnioittaa itseäsi, AP.

Vierailija
111/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus rakastuminen tapahtuu vasta ajan kanssa. Pitkätkin ystävyydet muuttuvat joskus rakkaudeksi. Voisiko tässä stoorissa olla käynyt niin? Siinä tapauksessa ensimmäisen sivun kommentit olisivat todella jyrkkiä ja väärin.

Vierailija
112/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistathan kunnioittaa itseäsi, AP.

Tämä. Ei missään nimessä aleta tollasen miehen kanssa millekään, joka ensin yrittää jotain paikallista missiä ja kun ei sitä saa, niin lähtee sitten liihottelemaan kukasta kukkaan raportoiden näitä naisseikkailujaan AP:lle, kunnes lopulta kyllästyy ja alkaa ajatella, että pitäiskö se sittenkin yrittää tuota AP-kilttityttöä joka on kuunnellut näitä typeriä stoorejani ja ollut lojaalina kuuntelijana niille, vaikka oli joskus ihastunut :D 

Ei ei ja ei.. ei vaikka olisi miten kiva tyyppi