Nöyrtyisitkö? Mies jonka halusin...
ei alkuun halunnut minua. Minä yritin iskeä häntä mutta hän sanoi ettei halua kanssani mitään vakavaa koska on ihastunut X:ään. Tämä X on missitasoa ja tyyliin kaupungin tavoitelluimpia naisia. Kuitenkin X ei sitten halunnut tätä miestä. Mies kertoi mulle että täytyy siis suunnata muille apajille (tässä vaiheessa mun kanssa oli puhtaasti vain kaveri, pikkuhiljaa alettiin olla jo ystäviä).
Mies sitten liiteli kukasta kukkaan, kertoili mulle pettymyksistään naisia kohtaan yms. ja kivoista kokemuksista joista ei itse halunnut kuin lyhyen huvin.
Tämän kaiken jälkeen mies sitten nyt viimein haluaakin minut. Vaikuttaa olevan tosissaan. Hän on korkeasti koulutettu, komea, mukava, hauska, tienaa hyvin. Aikanaan olin ihastunut häneen, mistä pääsin yli ja nyt oltu ystäviä... Kyllä hän hot on mutta kaiken jälkeen... Nöyrtyisitkö sinä tilanteessani ja lähtisit yrittämään parisuhdetta?
Kommentit (112)
Kyllä ihminen voi muuttua.
Onhan aapeekin muuttunut.
Ajattelee nyt paljon objektiivisemmin.
Mies on ollut rehellinen. On edelleen rehellinen.
En hyppäisi suhteeseen.
Katsoisin kaverina.
Siinä sen sitten näkisi. Muuttuuko vai ei.
Jos mies ei ollut aikoinaan aapeestä kiinnostunut, niin rehellisesti kertoi, eikä ruvennut pikasuhteeseen.
Kun tulee ikää ja kokemuksia, niin alkaa haluta toisenlaisia asioita kuin nuorempana.
Minusta se on ihan luonnollista. Tai minulle ainakin on käynyt niin.
ihmiset jopa kasvaa ja aikuistuu. Itse arvostan rehellisyyttä.
Voithan sinäkin aaoee olla rehellinen ja kertoa puntarointisi. Teillä selvästi on hyvä yhteys. Rehellinen.
Mutta, jos roikut haaveissa, niin toivon että et jätä omaa elämääsi elämättä haaveen takia.
Nyt sinulla on se tilanne, että sinä valitset.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kysymys.. minä en fyysisesti pettänyt ketään mutta tapasin miehen jonka kanssa voisin viettää loppuelämäni. Nyt on vaan niin että mies käy eri taajuutta mutta tuli tunne että voisimme viettää loppuelämän hieman myöhemmin yhdessä eli vähän vanhempana kuin nyt olemme. Sitä on vaikea selittää. Mies ei ole nyt valmis koska hänen elämänsä on täynnä muuta. Jäänkö sitten odottelemaan häntä, se jää nähtäväksi. Elämästä ei voi koskaan tietää, enkä elä sen mukaan että hän joskus palaisi, mutta on se mahdollista koska nyt on kyse jostakin mitä en osaa selittää.
Te olette siis molemmat varattuja, sä roikut puolisossasi, koska et uskalla olla yksinkään. Ihastuksesi kohde on "eroamassa" vaimostaan, mutta ei se ole..
Ei pidä olla niin epätoivoinen surkimus, että jää roikkumaan johonkin tyyppiin joka on kaikin tavoin valinnoillaan tehnyt selväksi, ettei halunnut sua. Ja sellanen perustunne ei muutu.
Maailmassa riittää miehiä ja naisia, aina löytyy joku parempi ja vaikka ei löytyisikään, niin mieluummin yksin kuin sellaisen ihmisen kanssa, joka ei oo oikeesti halunnut sua ikinä.
Nyt AP jotain ryhtiä selkärankaan. Ei kannata kuunnella ketjun epämääräisiä sluibaenergian tyyppejä, jotka kannustavat kokeilemaan.
Siis se mies on ollut sinua kohtaan ihan reilu kaveri koko ajan.
Minusta nöyrtyminen on tuossa sinun omassa päässäsi oleva ajatus.
Elämä menee ja ihmiset muuttuu.
Pelkäätkö polttavasi näppisi vai pelkäätkö, että nyt ihan oikeasti joutuisikin parisuhteeseen ja kaikki omat mieluvasi muuttuisivat todelliseksi arjeksi?
Että prinssi paljastuukin ihan tavalliseksi mieheksi, ihmiseksi?
Itse arvostan rehellisyyttä.
Hän on tajunnut, miten arvokas sinä hänelle olet.
Puhu sinäkin, puhu. Teillä kuulostaa olevan hyvä suhde.
Voithan sinä nyt pitää sitä etäisyyttä ja kertoa, että haluat rauhassa katsoa, koska tämä tilanne on nyt näin muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Eo todellakaan, et kelvannut hänelle alunperin ja toisekseen kerrot, että hän on lennellyt kukasta kukkaan sen jälkeen, kun ei saanut sitä haluamaansa "missityyppiä". Et kai oikeasti kuvittele, että hän pysyisi kanssasi pitkään, tai ainakaan uskollisena sinulle.
Ja vaikka pysyisikin pitkään ja uskollisena, niin mitä väliä sillä on, kun mies on jossain mitä ei oikeasti halunnut? Huonolla energialla ja AP:n asema olisi luultavasti lähinnä joku mammana toimiminen tuolle miehelle - onhan hän jo harrastanut naisasioistaan avautumista AP:lle, vaikka AP on ollut häneen ihastunut nainen, ei äiti eikä sisko..
Ei tuosta miehestä vaan ole mieheksi AP:lle, mutta jos AP haluaa olla hyysääjäluuseri jollekin ressukalle, niin siitä vaan
Mikään mies tuo ei tule kuitenkaan olemaan, eikä ole ollutkaan AP:lle koskaan
Vierailija kirjoitti:
Mitä nöyrtymistä tuossa on?
Ap on incel-mies ja kaikki kuvankaunista alle 25-vuotiasta neitsytnaista lukuunottamatta on hänelle "nöyrtymistä", vaikkei hänelle ole tarjolla yhtään ketään.
En ottaisi jonotusnumeroa mieheen, joka haluaisi minut vain siksi kun ei muille kelvannut. Eihän hän sen kiinnostuneempi ole sinusta kuin ennenkään, olet sama ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä olla niin epätoivoinen surkimus, että jää roikkumaan johonkin tyyppiin joka on kaikin tavoin valinnoillaan tehnyt selväksi, ettei halunnut sua. Ja sellanen perustunne ei muutu.
Maailmassa riittää miehiä ja naisia, aina löytyy joku parempi ja vaikka ei löytyisikään, niin mieluummin yksin kuin sellaisen ihmisen kanssa, joka ei oo oikeesti halunnut sua ikinä.
Nyt AP jotain ryhtiä selkärankaan. Ei kannata kuunnella ketjun epämääräisiä sluibaenergian tyyppejä, jotka kannustavat kokeilemaan.
Ollut koko ajan Aapeelle rehellinen.
Kai sinulla aapee itselläsikin on ollut muutakin elämää kuin tuon entisen ihastuksen seuraaminen?
Jos ei ole ollut, niin sitten kyllä roikut. En tiedä mikä olisi hyvä ratkaisu siinä tapauksessa.
En helvetissä. Jotain omanarvontuntoa kannattaa hankkia, jos sellaista mietit.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi jonotusnumeroa mieheen, joka haluaisi minut vain siksi kun ei muille kelvannut. Eihän hän sen kiinnostuneempi ole sinusta kuin ennenkään, olet sama ihminen.
Entä, jos olet elänyt ihan omaa elämää ja sitten kohtaatte uudelleen?
Pelimies yrittänyt monia naisia ja sinä olet sitten seuraava jota se haluaa panna mutta tuollainen mies ei sitoudu parisuhteeseen koskaan. Mutta koska mies on komea niin varmasti haluat sen kanssa olla koska naiset on yksinkertaisia ja vain ulkonäkö merkitsee eikä naiset näe sisintä tai eivät halua uskoa siihen. Haluat muiden näkevän että sait komean miehen joka lopulta pettää sinua. Itsenähn se sulle kertoi miten on monia muita naisia paneskellut ja yrittänyt saada ja koska ei saanut niin olet varalla ollut pitkään.
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ. Ja tuo, että mies on avautunut AP:lle (nais)asioistaan ei todellakaan ole mikään hyvä merkki :D
Ainoastaan jotkut läheisriippuvaiset reppananaiset luulee, että on hyvä merkki jos mies käyttää terapeuttina tai äidin/siskon korvikkeena. Sellaset ei tajua miehistä ja hyvistä romanttisista suhteista mitään.
Niin? Nöyrtyisit kosintaan? Onko niin huono?
Vai onko pelko niin iso?
Ota tilaa, ota sinä nyt tilaa. Iso asia.
Täällä on kyllä yksioikoista porukkaa.
Uskalla aapee tutustua uudelleen.
Elämä on.
Tai sitten päätät u ohraa kokonaan. Roikkumaan ei kannata jäädä.
Ota tai jätä.
Sinun valintasi.
Voit myös harkita. Ei ole mikään pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä, jos olet elänyt ihan omaa elämää ja sitten kohtaatte uudelleen?
No mun kohdalla se oma elämä ei ole muuttanut mua toiseksi. Jos olisin ollut se miehelle ilmeisen yhdentekevä nainen, jonka osa on ollut kuunnella voivottelua muista epäonnistuneista naisseikkailuista, olisin kyllä ymmärtänyt jo siitä, etten ole tämän liihottelijamiehen kumppanilistalla. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt AP jotain ryhtiä selkärankaan. Ei kannata kuunnella ketjun epämääräisiä sluibaenergian tyyppejä, jotka kannustavat kokeilemaan.Ollut koko ajan Aapeelle rehellinen.
Kai sinulla aapee itselläsikin on ollut muutakin elämää kuin tuon entisen ihastuksen seuraaminen?
Jos ei ole ollut, niin sitten kyllä roikut. En tiedä mikä olisi hyvä ratkaisu siinä tapauksessa.
Ei sillä ole tuon asian kannalta mitään merkitystä, mitä AP on elämässään tehnyt silläaikaa kun mies on haikaillut paikallista missiä ja lennellyt kukasta kukkaan.
Vain ja ainoastaan sillä on väliä, ettei mies halunnut AP:ta, ja totuus on, ettei tule ikinä haluamaankaan. Kemiaa ei ole, AP ei ikinä herättänyt miehessä mitään suuria haluja.
Haluatko loppuelämän suhteen jos haluat niin unohda tuo mies. Ota joku tavallinen mies joka ei saa helposti naisia muutenkaan.
En. Mies "tyytyisi" minuun enkä halua olla kumppani, johon "tyydytään"