Lapsilisä ei näy tilillä?
Kommentit (24)
Mitä tarkoitat ei ole ohjattu? Kysyn tosissani, joten ei ***tuilua kiitos
Ei näkynyt mullakaan. Säästöpankki.
Pitäis lopettaa koko lapsilisän maksaminen.
Katso myöhemmin päivällä uudelleen, ne maksut ei lähde kaikille tismalleen samaan aikaan.
Täysin järjetön tuki, miksi lapsettomien pitää maksaa muiden mieli haluista tulla isäksi ja äidiksi.
Ei sitä ole pakko ottaa vastaan 🙂 Anna omasi mulle jos et tarvitse itse
Oman pankin verkkosivuilta näkee onko tänään jotain käyttökatkoja.
Vierailija kirjoitti:
Täysin järjetön tuki, miksi lapsettomien pitää maksaa muiden mieli haluista tulla isäksi ja äidiksi.
Se on kannustin tehdä lapsia, koska heistä kasvaa uusia veronmaksajia...
Vierailija kirjoitti:
Täysin järjetöntä myös työssäkäyvien maksaa kotona lorvijoiden tuet.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Nyt ei äiti/isi pääse ryyppään kun tuet ei näy.
Onko jo kiire valintaan viemään lapsilisät? 9:ltä saa taas sidukkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kannustin tehdä lapsia, koska heistä kasvaa uusia veronmaksajia...
Ja paitsi, että heistä kasvaa uusia veronmaksajia. Niin lapsiperheet maksaa kulutuksessa enemmän veroja, kuin lapseton. Keskituloinen lapsiperhe harrastuksineen päivineen työllistää enemmän niitä lapsettomia, kuin lapseton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä ihan viikonlopuksi yövuoroihin menossa. La-su yö se paras. Saan n 45e tunti mopin heiluttamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin järjetöntä myös työssäkäyvien maksaa kotona lorvijoiden tuet.
Työministeri kävi niitä lorvioita katsastamassa ihan ulkomailla saadakseen niitä lisää Suomeen kela tukien piiriin.
Minulla näkyy olevan 188400 euroa tilillä ku maksoin sähkölaskun. Sähkölaskuun meni 30 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä ihan viikonlopuksi yövuoroihin menossa. La-su yö se paras. Saan n 45e tunti mopin heiluttamisesta.
Noilla tuloilla lapsilisät pois!
Leikkaismme lapsilisän jotta saimme rikkaille lisää rahaa.
T: halllitus
Ei näy, ei ole ohjattu niitä mun tilille.