Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nöyrtyisitkö? Mies jonka halusin...

Vierailija
25.04.2025 |

ei alkuun halunnut minua. Minä yritin iskeä häntä mutta hän sanoi ettei halua kanssani mitään vakavaa koska on ihastunut X:ään. Tämä X on missitasoa ja tyyliin kaupungin tavoitelluimpia naisia. Kuitenkin X ei sitten halunnut tätä miestä. Mies kertoi mulle että täytyy siis suunnata muille apajille (tässä vaiheessa mun kanssa oli puhtaasti vain kaveri, pikkuhiljaa alettiin olla jo ystäviä). 

Mies sitten liiteli kukasta kukkaan, kertoili mulle pettymyksistään naisia kohtaan yms. ja kivoista kokemuksista joista ei itse halunnut kuin lyhyen huvin. 

Tämän kaiken jälkeen mies sitten nyt viimein haluaakin minut. Vaikuttaa olevan tosissaan. Hän on korkeasti koulutettu, komea, mukava, hauska, tienaa hyvin. Aikanaan olin ihastunut häneen, mistä pääsin yli ja nyt oltu ystäviä... Kyllä hän hot on mutta kaiken jälkeen... Nöyrtyisitkö sinä tilanteessani ja lähtisit yrittämään parisuhdetta? 

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Muita kysymyksiä?

Vierailija
2/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi perusteella ehdottomasti en 

Olisit vain korvike ja mies jatkaisi liitelyään

Vierailija
4/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän naiset tekee jatkuvasti, tosin miestä ei koskaan nosteta friendzonelta parisuhteeseen.

Vierailija
5/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja olisin jo jättänyt kyseisen ihmisen pois elämästäni. 

Vierailija
6/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tai ainakin todella pitkä seurusteluaika, pari vuota minimi ja silloinkin todella tutka päälllä mitä hän puuhailee.

Ehtisi nähdä onko mies vakiintunut

Vierailija
7/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on sellaisia, että tykkäävät tarkastella asioita etäältä. Ja sopivan hetken tullen iskevät. Jossain vaiheessa se hetki tulee kaikille naisille vuosien kuluessa. Tarkkailu voi myös jäädä tarkastelun asteelle. 

Tee ihan miten tuntuu. Mutta tiedosta, kenen kanssa olet tekemisissä. 

Vierailija
8/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mies joutuu tyytymään sinuun kun ei saanut haluamaansa. On iso riski, että se haluamansa löytyy vielä kun te olette yhdessä.

Vierailija
9/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa vain seksiä? Ja seuraa silloin tällöin? Ei sekään ole huono. Ihmiset ovat mitä ovat. 

Vierailija
10/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jos kerran en enää olisi häneen edes ihastunut vaan ainoastaan kaveri/ystävä. Ihastuneena luultavasti nöyrtyisin, koska teen silloin hölmöjä päätöksiä. 

Vierailija
11/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mies joutuu tyytymään sinuun kun ei saanut haluamaansa. On iso riski, että se haluamansa löytyy vielä kun te olette yhdessä.

Tai sitten sinä löydät haluamasi. Voi olla kumminpäin vain. Ei yhdessäolo ole mikään lukkoon lyöty kokoelämän stoori. 

Vierailija
12/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit sinä nöyrtyä ja kerran pyllistää. Tai pari kertaa.

Vierailija
13/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa vain seksiä? Ja seuraa silloin tällöin? Ei sekään ole huono. Ihmiset ovat mitä ovat. 

Vähän selkärankaa kiitos. Ihmisen pitäisi yrittää olla parempi. Viimeinen lause on samaa kastia kuin "pojat ovat poikia". Joku tekee pahaa toiselle ja silloin katsot sivusta ja toteat "ihmiset ovat mitä ovat"?

Vierailija
14/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lapsi on ollut naisen elämässäni isoin juttu. Lapsen isä on ollut ainoa, johon olisin ajatellut sitoutua koko lopuksi elämää. Olisin antanut kaiken. 

Muut suhteet ovat sitten 50 / 50. Eli joo, menisin mukaan, ja katsoisin mikä meininki. 

Mutta en kovin vakavissani. 

Vierailija
15/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Se juna meni jo. On luultavasti siirtynyt uusiin ja taas uusiin kategorioihin. 

Samaan virtaan ei hypätä kahdesti. Joko virta on muuttunut tai ihminen on muuttunut. 

Vierailija
16/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän selkärankaa kiitos. Ihmisen pitäisi yrittää olla parempi. Viimeinen lause on samaa kastia kuin "pojat ovat poikia". Joku tekee pahaa toiselle ja silloin katsot sivusta ja toteat "ihmiset ovat mitä ovat"?

Voiko toista ihmistä oikeasti muuttaa? Joko hyväksyy tai sitten ei. Pojatkin vanhenee. Vanhan pukin pallit alkaa roikkua. 

Vierailija
17/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realismi on hyvä. Ihmiset on mitä on. Samaan virtaan ei voi hypätä kahdesti. 

Meillä jokaisella on oma elämä. 

Ap, voi myös olla, että sinulle on tämän suhteen lisäksi myös jotain parempaa kulman takana. Mieti nyt, mitä teet. Meetkö mukaan puolitosissasu ja katselet, mikä meininki. Vai mitä. 

Vierailija
18/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys.. minä en fyysisesti pettänyt ketään mutta tapasin miehen jonka kanssa voisin viettää loppuelämäni. Nyt on vaan niin että mies käy eri taajuutta mutta tuli tunne että voisimme viettää loppuelämän hieman myöhemmin yhdessä eli vähän vanhempana kuin nyt olemme. Sitä on vaikea selittää. Mies ei ole nyt valmis koska hänen elämänsä on täynnä muuta. Jäänkö sitten odottelemaan häntä, se jää nähtäväksi. Elämästä ei voi koskaan tietää, enkä elä sen mukaan että hän joskus palaisi, mutta on se mahdollista koska nyt on kyse jostakin mitä en osaa selittää.

Vierailija
19/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, joten vastaan siitä näkökulmasta, että nuo sukupuoliroolit olisi käännetty toisinpäin.

Jos minä olisin vielä sitä mieltä, että nainen on hyvä tyyppi, voisin parisuhdehommaakin kokeilla. Kyllä sitä tulisi varmaan aika varovainen oltua, ettei heti ihan pilvilinnojen varaan heittäytyisi.

Vierailija
20/112 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko toista ihmistä oikeasti muuttaa? Joko hyväksyy tai sitten ei. Pojatkin vanhenee. Vanhan pukin pallit alkaa roikkua. 

Ei voi muuttaa, mutta tosissaan oleva ihminen muuttaa itse itseään jos rakastaa toista. Vai oletteko kaikki nykyään itserakkaita psykopatiaan taipuvia olentoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä