Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseletko 40+ ikäisenä parisuhteeseen vähän vanhempia miehiä ikäluokasta 55+. Sopiiko ne parhaiten?

Vierailija
24.04.2025 |

Nelikymppisten naisten vastaukset kiinnostaa

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yök, ei kiitos. Näitä setiä ja lähestymisyrityksiä vaan valitettavasti joutuu sietämään kesäterdeillä, juhlissa jne. Selkeästi omaa ikäluokkaa vanhemman miehen römppävatsa, testo-ongelmat ja vanhemmiten eläkeläisen hoitajana toimiminen. Ei kiitos. Ennemmin elän, vanhenen ja sairastelen about saman ikäisen kanssa. 

Vierailija
82/98 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

55+ kenelle 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin hetken sinkkuna ollessani 46-vuotias, mulla oli tinderissä ikäasetuksina 41-53. Mutta ei siellä vitosella alkavissa miehissä kyllä mitään nähtävää ollut. Rakkaus löytyi pari vuotta nuoremmasta. 

Vierailija
84/98 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii parhaiten

Nimim. Mies 55+

Rehellinen

Vierailija
85/98 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40+ naiselle sopiva mies löytyy 60+ ikäryhmästä, ei nuoremmista.

Joka ikisen yksilön oma omakohtainen päätös ja valinta. Sinun tai kenenkään muun lupaa tai mielipidettä ei kysytä YHYY.

Vierailija
86/98 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40+ naiselle sopiva mies löytyy 60+ ikäryhmästä, ei nuoremmista.

Näinhän se on jo ihan usean eri kansainvälisen tason tutkimuksen mukaan. Parhaiten päälle 35-vuotiaalle naiselle sopisi mies ikäryhmästä 58+. Voisi kaiken muun vakauden lisäksi tarjota myös taloudellista turvaa. Emännällä voisi aina olla kaapissaan uusia vaatteita kosmetiikka-, sekä hygieniatarvikkeita. Myös kenkäpuoli voisi olla aina kunnossa.

Vierailija
87/98 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mua 6 vuotta vanhempi ollen 54v. Oikein viriili ja elämässä kiinni oleva. :) 

Nämä kyselyt on vähän väsähtäneitä siihen nähden, ettei ole mitään "perus jonkun ikäistä prototyyppi'" olemassakaan. Joku 55v voi olla hyvinkin ikäisekseen "vanha" niin sisäisesti kuin ulkoisestikin, johon liittyy usein vahvasti elämäntavat, itsestä huolen pitäminen ja elämänhallinta. Oma mieheni harrastaa edelleen aktiivisesti, ei juurikaan juo alkoholia, on kiinnostunut monista asioita ja pitää itsensä ajan tasalla sekä on työelämässä. Kaikki toimii edelleen ongelmitta ja hän on ehdottomasti elämäni mies tuollaisena miehenä kuin on. Tasapainoinen peruskallioni. :)

Vierailija
88/98 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on mua 6 vuotta vanhempi ollen 54v. Oikein viriili ja elämässä kiinni oleva. :) 

Nämä kyselyt on vähän väsähtäneitä siihen nähden, ettei ole mitään "perus jonkun ikäistä prototyyppi'" olemassakaan. Joku 55v voi olla hyvinkin ikäisekseen "vanha" niin sisäisesti kuin ulkoisestikin, johon liittyy usein vahvasti elämäntavat, itsestä huolen pitäminen ja elämänhallinta. Oma mieheni harrastaa edelleen aktiivisesti, ei juurikaan juo alkoholia, on kiinnostunut monista asioita ja pitää itsensä ajan tasalla sekä on työelämässä. Kaikki toimii edelleen ongelmitta ja hän on ehdottomasti elämäni mies tuollaisena miehenä kuin on. Tasapainoinen peruskallioni. :)

Osa 55+ miehistä on hyvin nuorekkaita ja vireitä. Farmariasussa, tennareissa ja tyköistuvassa paidassa voi mennä kolmevitosesta!

Vierailija
89/98 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii parhaiten

Nimim. Mies 55+

Tämä

Vierailija
90/98 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v. En ottaisi itseäni vanhempaa miestä, paitsi jos olisi todella hyväkuntoinen. Olen itse hyvässä kunnossa ja aktiivinen, en tahtoisi sohvalla lojuvaa laiskimusta.

Vierailija
91/98 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan viiskymppisilläkii hetkeksi leimahtaa nuoremman naisen kanssa. Itse olin suhteessa 40- vuotiaana muutaman kk: den 50 v miehen kanssa ja kyllä se jakso seksiäkii alkuinnostuksissaan jonkin verran mutta pidempään suhteeseen kumppaniksi elämää jakamaan....eiiiiii muutakuin max 2 v vanhempi. Mielellään 2-5 v nuorempi.

Vierailija
92/98 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitä ikää muuta vaikka miten pukeutuis...

Vierailija
93/98 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvännäköisen naisen tarvitse ottaa itseään viisitoista vuotta vanhempaa miestä.

Sitten eläkkeellä kasikymppinen pappa vieressä keinutuolissa. 

Vierailija
94/98 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäettei. Mutta minkäänlaista seksiä ei tule saamaan vanha kurppa.🤮 Etsiköön panonsa mistä haluaa, kunhan ei koske minuun havunneulasellakaan

Vierailija
95/98 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mulla on 14 vuotta nuorempi mies. Tee perässä, jos pystyt, luuseri.

N40+

Sehän on täys lapsi vielä...26 vuotias ..

Vierailija
96/98 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen olin, kun aloin seurustella yli 70-vuotiaan kanssa. Aloite oli hänen,  olemme naapureita. 

Nyt hän on kuollut ja minulla perintönä miljoonaimaisuus. Mutta rakastin häntä kyllä. Tuskin olisin ilman rahoja.

Seksi ei oikein koskaan ole kiinnostanut ja siksi vanhemmasta voi olla etuakin. 

Vierailija
97/98 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä vaihtoehdot vähenee

Vierailija
98/98 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen lähinnä 25-30-vuotiaita.

N43