Katseletko 40+ ikäisenä parisuhteeseen vähän vanhempia miehiä ikäluokasta 55+. Sopiiko ne parhaiten?
Kommentit (98)
En katsele. Katselen ikäisiäni tai hiukan nuorempia. Miksi katselisin jotain ukkelia, joka on reilun 5 vuoden kuluttua eläkeläinen?
Uli ulalla: 15v ikäero ei ole "vähän vanhempi", parisuhteeseen ei pelkästään katsella eikä tarvita kuin 1 mies (+40). Tai 1 mies kerrallaan, mutta jokainen näistäkin saman ikäinen eli n. +40v. Ikäiivarit itkekööt ja rinkirunk keskenään.
Aika usein tälläkin palstalla näkee näitä kirjoituksia että pieni ikäero ei haittaa!
Pieni ikäero ei haittaa. Yli 15 vuoden ikäero ei ole pieni.
Ei noin vanhoja kukaan enää halua.
Vierailija kirjoitti:
Ei noin vanhoja kukaan enää halua.
Samanikäinen voi haluta.
Asiasta toiseen, ihan hervottoman hauskoja videoita datingover40.
40+ naiselle sopiva mies löytyy 60+ ikäryhmästä, ei nuoremmista.
Ihmettelin pari vuotta sitten tinderissä, miten omanikäiset on jo niin rupsahtaneita. Kunnes tajusin että 55+ valehtelee ikänsä saadakseen nuoremman.
Otin itseäni vähän nuoremman, asumme nyt yhdessä.
N45
Vierailija kirjoitti:
Mun ikähaarukka miehelle on 35-45
n42
Aina voit unelmoida, mutta sinun ikäsi menee 65-vuotiaan miehen ikähaarukkaan eli 40-50.
40+ nainen on mummoiässä. 60-70 vuotias mies on oikein sopiva tuonikäiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin pari vuotta sitten tinderissä, miten omanikäiset on jo niin rupsahtaneita. Kunnes tajusin että 55+ valehtelee ikänsä saadakseen nuoremman.
N45
Sinä et ottanut mitään etkä ketään. Kissan kanssa asut.
Vierailija kirjoitti:
40+ naiselle sopiva mies löytyy 60+ ikäryhmästä, ei nuoremmista.
Tuo ei vastaa meidän nelikymppisten naisten todellisuutta. Tinderistä saa nuorempaa niin paljon kun ehdit tapailla.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Sinä et ottanut mitään etkä ketään. Kissan kanssa asut.
On meillä kissakin, kun ei kumpikaan lapsia haluta. Käytiin talvella kaksi pitkää laskettelureissua Lapissa ja Norjassa, yht 5 viikkoa lomaa yhdessä kun ei lapset estä matkailua. Mitä Sinä olet tehnyt puolisosi kanssa tänä vuonna?
Mä täytin just 40. Olen aina viehättynyt hieman itseäni vanhemmista miehistä eikä se ainakaan vielä ole muuttunut. Toki nuorekkuus, ryhdikkys jne täytyy olla myös kunnossa eli aika kapea joukko tuosta osuu tutkaan. Yli 10 vuoden ikäero olisi kuitenkin liikaa. Itseäni nuoremmat ei herätä mulla mitään kaveruutta kummempaa kiinnostusta.
Palstan nelikymppinen mies hokee päivästä toiseen "nelikymppiset naiset ei saa seuraa" koska ITSE ei saa, ja luulee siten muuttavansa maailmaa haluamakseen. Että nelikymppinen nainen ottaisi hänet säälistä tai peläten ettei muuta saa.
meanwhile in real life: Nelikymppiset naiset deittailee ketä haluaa.
En kuule kattele yhtään mistään ikähaarukasta. Päinvastoin, innokkaimpia pitää hätyyttää pois! Miten ne jotkut somejunttitutut jaksaakin yrittää? Se että nainen on sinkku, ei tarkoita että hän olisi markkinoilla. Rasittavaa! Minä tykkään kissastani ja elokuvista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samassa pappaiässä 40+ mies. :)
Kummia nämä käsitykset. Muuta selitystä en keksi kuin oma kehitys jäänyt niin pahasti jälkeen, että kokee yhteyttä vain reilusti nuorempiin. Nuorena kiinnostus pari vuotta vanhempiin miehiin on luonnollista tyttöjen kehittyessä hiukan nopeammin, mutta kai nyt tolkullinen aikuinen toivoo kumppaniltaan yhtenevää elämänkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Voit päättää alistua ko. epäsuhtaan ainoastaan OMAKOHTAISESTI yhtenä 40v naisyksilönä, mutta muita et voi määrätä YHYY.
Musta = valkoinen, musta = valkoinen, musta = valkoinen, jankjankwänkwänk, joko se musta = valkoinen wänkwääh...