Huomaako kukaan jos töissä juon vähän rommia?
Kauhean rankka työ minulla, haluan juoda vähän rommia siellä niin olisi helpompaa, huomaako kukaan jos huomaamatta otan välillä pientä huikkaa?
Kommentit (19)
Voit huoletta naukkailla.. nimim.kokemusta on..
Piilopullo vaan töihin. Ei kukaan huomaa.
Kotonahan voi juoda iltaisin ja viikonloppuisin.
Kahvihuikka ja/tai kurkkupastilli päälle. Jos naukkailet kovin tehokkaasti, haju tuntuu joka tapauksessa ja katseesta ja puheestakin huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne hengityksestä haistaa.
Sisupastilleja poskeen niin ei huomaa jos toleranssit korkealla.
Juo kotona koko pullollinen ennen töihin lähtöä. Ei tarvitse turhaan miettiä voiko töissä ottaa vai ei.
Kahvilikööriä kannattaa särpiä töissä, kapea pullo mahtuu piiloon ja henki tuoksuu kahvilta !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne hengityksestä haistaa.
Sisupastilleja poskeen niin ei huomaa jos toleranssit korkealla.
Jos on toleranssit korkealla, niin ihminem haisee koko kehollaan alkoholistille. Ei alkoholille, vaan tuhoutuville sisuskaluille...
Vierailija kirjoitti:
Kahvilikööriä kannattaa särpiä töissä, kapea pullo mahtuu piiloon ja henki tuoksuu kahvilta !
Sokeri, tarkalleen ottaen sakkaroosin fruktoosi, rasittaa maksaa samalla mekanismilla kuin alkoholi. Jos haluaa juoda säännöllisesti, on terveellisintä karttaa sokeria :D
Niinpä esimerkiksi vodka tai viski pieneen kahvitilkkaan sekoitettuna on terveystietoisen salajuopon valinta :)
Huomaaminen riippuu siitä juotko muiden nähden vai piilossa.
Ehkä huomaa, ehkä ei.
Varmaa on vain se että rommi ei helpota työtäsi eikä elämääsi.
Kun on työhommia, kannattaa ottaa rommia🥃
Miksi vaarantaisit työpaikkasi tällaisena aikana. Alkon käytöstä työaikana tulee potkut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaarantaisit työpaikkasi tällaisena aikana. Alkon käytöstä työaikana tulee potkut.
AP saa typerään kysymykseen typeriä vastauksia.
Jos tekee lujasti hommiia voi ottaa tilkan rommiia ,eihän se ketään haittaa jos hyvä rommi maittaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse joisin kahvilikööriä, hengitys haisee kahville, rommissa taas alkoholille.
Kyllä se etanoli haisee liuottimelle, vaikka olisi mihin sekoitettu.
Jotkut huomaa todella vähästä, kuskeja voi käräytellä.
Itse joisin kahvilikööriä, hengitys haisee kahville, rommissa taas alkoholille.