Katseletko 40+ ikäisenä parisuhteeseen vähän vanhempia miehiä ikäluokasta 55+. Sopiiko ne parhaiten?
Kommentit (98)
43 vuotiaana naisena pakko todeta että omaa seksuaalisuuttani ja muutakin aktiivisuutta ovat parhaiten vastanneet alle 35 vuotiaat miehet. En voisi ajatellakaan mitään 50 vuotiaita..
Vierailija kirjoitti:
40+ naiselle sopiva mies löytyy 60+ ikäryhmästä. Ei nuoremmista.
Onneksi sä et määrää mitä muut tekevät ja miten olevat.
Ei pappoja. En kestä istua aina kotona...
Vierailija kirjoitti:
43 vuotiaana naisena pakko todeta että omaa seksuaalisuuttani ja muutakin aktiivisuutta ovat parhaiten vastanneet alle 35 vuotiaat miehet. En voisi ajatellakaan mitään 50 vuotiaita..
Tosielämässä alle 35-vuotiaat miehet katselevat alle 30-vuotiaita naisia. Sinulle sopii 65+ vuotias mies.
En katsele. Kokeilin 14 vuotta vanhempaa ikävuosina 39-41. Ei enää koskaan. Psykomustasukkainen pappa ei kestänyt kun oli nuorempi puoliso. Nyt itse 43 ja mies 44 ja tämä on todellakin täydellistä.
Miksi katselisin 55+ kulahtaneita, kärttyisiä kurttunaamoja! Suomalainen mies ei parane vanhetessaan todellakaan. Mikään määrä valtaa ja mammonaa ei kompensoi sitä tosiasiaa.
Taitaa olla vanhemman miehen toiveajattelua. 55+miehelle sopii nainen 50-60 ikäryhmästä.
En katsele tietyn ikäistä, mutta toivon, että yhteisiä vuosia olisi paljon edessä. Olisi kurja jäädä 60 v leskeksi ja olla 20 v yksin.
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkisääntönä miehelle sopii parhaiten 40% nuorempi nainen. Esim:
30v = 18v
40v = 24v
50v = 30v
60v = 36v
70v = 42v
80v = 48v
Joo, henkilökohtaiseksi avustajaksi, mutta ei puolisoksi.
En halua yli 15 v pappaa,nuoremmat 15-20v miehet kiinnostaa ja ne ovat myös kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja naapurin kaljamahaiselle juopolle sopii varmasti fitnessmalli. Minullekin sopisi nuori komea rokkitähti.
Mutta kun se ei mene ihan niin, että toinen osapuoli yksin päättää, että hänelle "sopisi" joku huomattavasti omaa tasoa parempi. Tai voihan niin päättää, mutta sitten jää yksin.
Tilastollisesti 40-v nainen löytää sen omanikäisen kumppanin huomattavasti todennäköisemmin kuin 60-v mies löytää 20 v itseään nuoremman. Mieti siitä, mikä kenellekin "sopii".
Mun ikähaarukka miehelle on 35-45
n42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen lähinnä 25-30-vuotiaita.
N43
Älä pliis kato. Olen saanut tarpeeksi teidän täti-ihmisten lähentelyistä.
Ei hätää. Lähentelyt tulee mulle niiden miesten suunnasta.
N43
En missään tapauksessa. Ärsyttäisi, että ukko jää 15 vuotta aikaisemmin eläkkeelle puuhastelemaan oloneuvoksena omiaan ja itse lähtisin aina töihin.
Sitten, kun vihdoin itse pääsisin nauttimaan eläkepäivistä, olisin joko leski tai seuranani seniili +80v. toimintakyvyltään alentunut, ehkä ihan autettava vanhus.
Mulla on 8 vuotta vanhempi mies. Se on pitkään ollut kuin vanha pappa, olis alun perin pitäny ottaa paljon nuorempi.
N51
Nelikymppisenä siirryin lähinnä kolmekymppisiin. Ja niissä olen pysynyt.
T: 57v.
Vierailija kirjoitti:
Harvassa on naiset, jotka ehdoin tahdoin haluavat lähitulevaisuudessa omaishoitajiksi.
60+ miehellä testosteronit ovat jo huimasti laskeneet, mutta 40 v nainen ei saa seksistä tarpeekseen.
Miten tämä yhtälö voisi toimia? Ei mitenkään.
Ja kun olet itse viisikymppinen, niin miehesi on jo eläkeellä oleva ikäloppu?! Ja olet 55-vuotiaana miehesi omaishoitaja? Joo, ei kiitos?
Katselen n. 35-45 vuotiaita. En haluaisi yli 5v itseäni vanhempaa kumppania, tuntuisi hassulta jos mies olisi lähes eläkeikäinen kun itsellä ruuhkavuodet menossa.
n38
Sitten heräsit.