Suljetko puhelimen yöksi?
Tai laitatko äänettömälle?
Itse en ymmärrä miksi joku tekee näin. Jos minulle joku soittaa yöllä, hänellä on hätä, ja haluan olla tavoitettavissa.
N46
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Havahduin tähän kun tajusin että miehen sisko laittaa puhelimen kiinni yöksi. Mulle ei ole tullut mieleenkään.
Olen 46-vuotias, elänyt siis lankapuhelinaikaakin. Ehkä hulluimmat hurumummot vetivät puhelimen seinästä yöksi. Siihen samaistan tämän.
Ap
Minä en ole koskaan laitellut yöksi äänettömälle. En edes siihen aikaan, kun taskupuhelut olivat yleisiä. Nimeni vuoksi olen kännäävien sukulaistenkin nimilistan ensimmäisenä ja heiltä tuli näitä taskupuheluita yhdessä vaiheessa aika usein alkuyöstä. Ne taskupuheluthan tulivat yleensä aina aakkosissa ensimmäisenä olevalle. Kuului taustalta kännisten älämölöä, kun kännykkä oli soittajan taskussa.
Äänettömällä. Olen autoton yh, joten en ole henkilö, joka hurauttaa hädän tullen yöllä apuun. Kukaan ei soita mulle öisin, mutta jotkut kaverit myöhään illalla, kun olen jo nukkumassa.
Olen nykyaikainen puhelinkäyttäjä ja pidän aina puhelintani suljettuna lukitussa kaapissa, johon minulla ei ole avainta ja sim-kortti on tietenkin eri huoneessa. Muutenhan joku voi soittaa ja en uskalla vastata.
En. Isäni on vakavasti sairas, joten puhelimeni on jatkuvasti päällä ja äänet päällä. Olen hälytysvalmiudessa 24/7.