Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suljetko puhelimen yöksi?

Vierailija
24.04.2025 |

Tai laitatko äänettömälle?

Itse en ymmärrä miksi joku tekee näin. Jos minulle joku soittaa yöllä, hänellä on hätä, ja haluan olla tavoitettavissa. 

N46

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puhelin aina äänettömällä. 

Vierailija
2/104 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina päällä. On aikuiset lapset. Haluan olla tavoitettavissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen suljin tai laitoin äänettömälle. Nykyään pidän päällä, kun lähipiirissä on paljon vanhoja ihmisiä, joille voi yöllä tulla joku hätä ja joudun viemään päivystykseen.

Vierailija
4/104 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätyskello soi hävyttömän aikaisin, niin en voi ainakaan sulkea. En sitten tiedä, soiko se äänettömällä?

Vierailija
5/104 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänettömällä on aina. Päivisin ääniä ei tarvitse, aamulla en halua herätä johonkin puhelinmyyjän puheluun.

Vierailija
6/104 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä häiritse - tila päällä mistä muutama läheinen pääsee läpi hätätilanteiden varalta.

Vierailija
7/104 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yöksi äänettömällä.

Vierailija
8/104 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä häiritse- tila päälle, jossa tärkeiden ihmisten puhelut ja viestit pääsevät läpi.

Vierailija
9/104 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havahduin tähän kun tajusin että miehen sisko laittaa puhelimen kiinni yöksi. Mulle ei ole tullut mieleenkään.

Olen 46-vuotias, elänyt siis lankapuhelinaikaakin. Ehkä hulluimmat hurumummot vetivät puhelimen seinästä yöksi. Siihen samaistan tämän.

Ap

Vierailija
10/104 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle kyllä häiritsevän paljon soitella edes päivällä saati yöllä. Parin viikon välein soi puhelin. 

Vierailija
11/104 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä häiritse tila + äänetön tila. Vain valikoidut numerot tulee läpi ja nekin vasta kun yrittää kolmannen kerran. Sitten vasta soi ääneen.

Vierailija
12/104 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen suljin tai laitoin äänettömälle. Nykyään pidän päällä, kun lähipiirissä on paljon vanhoja ihmisiä, joille voi yöllä tulla joku hätä ja joudun viemään päivystykseen.

Polkupyörällä vai tsksilla?

Vierailija
13/104 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän päällä ja ei ole äänettömällä. Ei mulle kukaan soita muutenkaan.

Vierailija
14/104 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa on taajuudet ja säteilyt. Tekisi mieli sulkea, joskus ei voi. Inhottaa koko kapine.

Vierailija
15/104 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja lasten puhelut tulee läpi, muuten äänettömällä. Töistä saatetaan soittaa aikaisin enkä todellakaan ole menossa ylimääräiseen vuoroon kuudelta aamulla.

Vierailija
16/104 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljen joka ilta/yö ennen nukkumaanmenoa. Lähipiirissä ei ole ketään, joka tarvitsisi akuuttia apua. Mutta en halua myöskään herätä turhaan, jos joku valitsee väärän numeron. Näinkin on käynyt.

Vierailija
17/104 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄTÄ ?? eli känninen seppo tai masa soittaa klo 0.2.00 yöllä ja örisee... ( eli tietysti suljen puhelimen yöksi !! )

Vierailija
18/104 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Havahduin tähän kun tajusin että miehen sisko laittaa puhelimen kiinni yöksi. Mulle ei ole tullut mieleenkään.

Olen 46-vuotias, elänyt siis lankapuhelinaikaakin. Ehkä hulluimmat hurumummot vetivät puhelimen seinästä yöksi. Siihen samaistan tämän.

Ap

Miksi ihminen on mielestäsi hullu hurumummo jos ei halua herätä puhelimen ääniin yöllä?

Vierailija
19/104 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi työni vuoksi. Psyk.sh.

Vierailija
20/104 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin kerran noin 15 vuotta sitten aamulla että puhelin soi. Sieltä soitti äiti joka kertoi että veli oli tehnyt itsemurhan viime yönä. Puhelun jälkeen huomasin että kyseinen veli oli yöllä yrittänyt soittaa seitsemän kertaa, mutta koska puhelin oli äänettömällä niin en ollut huomannut. 

Nykyään aina äänet päällä, ja joskus harvoin joku yöllä on soittanu, aina on ollut oikeasti tarve tavoittaa silloin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä