Kysymys: onko tämä muka ok?!
Olen joutunut helvetin ulosoton kanssa tekemisiin, kun en ole maksanut aiheettomia maksuja. Tulen tekemään niistä taas jälleen kerran oikaisuvaatimuksen, tällä kertaa oikein, koska aiemmin en ole saanut kunnollista apua asiaan. Tämä itsessään on jo äärimmäisen rasittavaa, raskasta ja nöyryyttävää, koska olen kuullut ulosotosta jo alaikäisenä ja vältellyt sitä koko elämäni. Yhtä ainuttakaan kertaa en ole saanut mitään velkomustuomiota, eli kertoo jotain siitä miten maksan aiheelliset laskuni. Byrokratia on kuitenkin niin äärettömän raskas asia, kaikessa kestää ikuisuuden, kaikki on monimutkaista, vaatii vuosien vatvomisen eikä mistään saa mitään neuvoa, ei ainakaan helposti. En reagoi palstalle tuttuun v#ttuiluun, koska kuten sanoin, jouduin tekemisiin ulosoton kanssa, koska en maksa oma-aloitteisesti aiheettomia maksuja. Nyt olen saanut tietää, että ulosotto infoaa ulkopuolista henkilöä minun asioistani! Mitä helvettiä? En kerro sen enempää, mutta olen niin vihainen. Mitä hittoa ihmisen yksityisasiat kuuluvat ulkopuolisille?!? Millä oikeudella ulosotto lavertelee asiat eteenpäin???
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Ap on mt-asiakas, jonka ulosotot on maksamattomia hoitomaksuja, sakkoja ja tarkastusmaksija, jotka on suoraan ulosottokelpoisia.
Siinä kaikki.
Jättäkää omaan arvoonsa.
Painu sinä v#ttuun halventamasta tuntemattomia ihmisiä. Tosi hyviä arvauksia, harmi vaan että ei pidä paikkaansa. Pidä huoli omista asioistasi, sekopää.
Ap
Ettekö edelleenkään ymmärrä että tämän ketjun pointti ei ole minun aiheettomat saatavani, vaan ulosottokusipään toiminta?! Minulla ei ole mitään velvollisuutta kertoa henkilökohtaisia asioitani netissä, idiootit.
ketjun aiheena on ulosottokusipään lavertelu. Tajutkaa jo 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siinähän sitten tiedät. Vttuako täältä kyselet?"
Mikä hemmetti sinua vaivaa?! Aloituksen aihe, yhä edelleen, on se että ulosottokusipää lavertelee asioistani täysin ulkopuoliselle henkilölle, jolle ne eivät kuulu. Mikä tässä on liian vaikeaa ymmärrettäväksi?!?!?
Se, mikset syö lääkkeitäsi. Sulla on vainoharhoja, deluusioita ja paranoiaa
Olet todella sairas.
ap
Kovasti yritätte tehdä kiusaa jollain helvetin alanuolilla nettifoorumilla 😂 Olen kertonut tarpeeksi monta kertaa mistä ketjussa on kyse. Silti vainoatte minua henkilökohtaisista asioistani, aivan kuin minulla olisi velvollisuus avautua niistä netissä😂 Aivan sairasta porukkaa!
Teet tietenkin rikosilmoituksen jos ulosotto on sun asioita kertonut jollekkin toiselle. Pitää tietenkin todistaa että ulosotto on ne asiat kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Teet tietenkin rikosilmoituksen jos ulosotto on sun asioita kertonut jollekkin toiselle. Pitää tietenkin todistaa että ulosotto on ne asiat kertonut.
Joo, voisi tehdä myös rikosilmoituksen vainoamisesta av:lla.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti yritätte tehdä kiusaa jollain helvetin alanuolilla nettifoorumilla 😂 Olen kertonut tarpeeksi monta kertaa mistä ketjussa on kyse. Silti vainoatte minua henkilökohtaisista asioistani, aivan kuin minulla olisi velvollisuus avautua niistä netissä😂 Aivan sairasta porukkaa!
Tyhmyytesi on melkein viihdyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et saa jotain asiaa/tavaraa koska luottotiedot menneet ja sekös kismittää
Luottotiedot menneet mihin?! Mitä hemmetin tavaraa?!
ap
Siis sinä et anna yhtään kontekstia ja siitä pitäisi jotenkin päätellä ja yhdistellä langat. Olet kyllä omituinen tapaus
Kerroin aika selkeästi, että ulosotosta laverrellaan asioitani ulkopuoliselle. Miten tämä täytyy selittää, jotta ymmärrät sen?
Niin. Ei ulosotto automaattisesti laverra, vaan joku on tehnyt sinusta kyselyn onko sinulla luottotiedot kunnossa. Kyllä näin voi tehdä Suomessa, ja näin on tehty minullekin. Se vaan pitää kestää.
AP, mitä täällä rähjäät? Kun et mihinkään kysy neuvoa tms., niin kiukuttele vaikka itseksesi peilin edessä.
Eikö niillä ulos-ottotyypeillä ole mitään vaitiolovelvollisuutta? Sympatiani on ap:n puolella. Joutunut aiheetta ulos-oton "hampaisiin" ja joku juoruileva virkailija vielä levittelee väärää tietoa. Anna palautetta ko virkailijalle ja hänen esimiehelleen!
Ruskea talo