Kysymys: onko tämä muka ok?!
Olen joutunut helvetin ulosoton kanssa tekemisiin, kun en ole maksanut aiheettomia maksuja. Tulen tekemään niistä taas jälleen kerran oikaisuvaatimuksen, tällä kertaa oikein, koska aiemmin en ole saanut kunnollista apua asiaan. Tämä itsessään on jo äärimmäisen rasittavaa, raskasta ja nöyryyttävää, koska olen kuullut ulosotosta jo alaikäisenä ja vältellyt sitä koko elämäni. Yhtä ainuttakaan kertaa en ole saanut mitään velkomustuomiota, eli kertoo jotain siitä miten maksan aiheelliset laskuni. Byrokratia on kuitenkin niin äärettömän raskas asia, kaikessa kestää ikuisuuden, kaikki on monimutkaista, vaatii vuosien vatvomisen eikä mistään saa mitään neuvoa, ei ainakaan helposti. En reagoi palstalle tuttuun v#ttuiluun, koska kuten sanoin, jouduin tekemisiin ulosoton kanssa, koska en maksa oma-aloitteisesti aiheettomia maksuja. Nyt olen saanut tietää, että ulosotto infoaa ulkopuolista henkilöä minun asioistani! Mitä helvettiä? En kerro sen enempää, mutta olen niin vihainen. Mitä hittoa ihmisen yksityisasiat kuuluvat ulkopuolisille?!? Millä oikeudella ulosotto lavertelee asiat eteenpäin???
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Koeta kestää!
Kiitos. Mukavaa kun välillä saa normaalejakin vastauksia.
"Siinähän sitten tiedät. Vttuako täältä kyselet?"
Mikä hemmetti sinua vaivaa?! Aloituksen aihe, yhä edelleen, on se että ulosottokusipää lavertelee asioistani täysin ulkopuoliselle henkilölle, jolle ne eivät kuulu. Mikä tässä on liian vaikeaa ymmärrettäväksi?!?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Koeta kestää!
Kiitos. Mukavaa kun välillä saa normaalejakin vastauksia.
Itselleen kirjoittelee.
Niin kuka?????
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetti sinua vaivaa?! Aloituksen aihe, yhä edelleen, on se että ulosottokusipää lavertelee asioistani täysin ulkopuoliselle henkilölle, jolle ne eivät kuulu. Mikä tässä on liian vaikeaa ymmärrettäväksi?!?!?
Kirjoitin jo etusivulle ÄLÄ LUOTA KEHENKÄÄN.
Tee rikosilmoitus jos sinulla on antaa siihen jotakin tietoa. Tämä on nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pitkä teksti, ettei jaksa lukea.
Olet selkeästi huomion tarpeessa. Onko nyt parempi fiilis vai annanko vähän lisää huomiota?
ap
Eikun mä en ihan oikeasti jaksa lukea. Monesti laitan pikku miinuksenkin tuollaisiin kilometri kirjoituksiin..
Eihän tuo ollut mikään pitkä aloitus. Taidat olla tiktok-sukupolvea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin jo etusivulle ÄLÄ LUOTA KEHENKÄÄN.
Tee rikosilmoitus jos sinulla on antaa siihen jotakin tietoa. Tämä on nykyaikaa.
Rikosilmoituksen tein jo ennen ketjua. En halunnut mainita siitä, koska palstalla kaikki käännetään aina aloittajaa vastaan ja aletaan v#ttuilemaan. Enkä luotakaan. Kaikista vähiten joihinkin helvetin virkamiehiin. Heille toivon pelkkää pahaa. Vaikka ymmärrän, että monet tekevät vain työtään, ymmärrän myös sen, että monet tekevät kiusaa työn varjolla ja jopa rikkovat lakia.
Rikosilmoitus ulosoton toiminnastako? Eiköhän siellä lakipykälät osata paremmin kuin palstalla.
Absurdi ketju. Aloittaja haluaisi kommentteja mutta ei suurin surminkaan haluaisi kertoa mistä on kyse.
Mites elämä erillistalossa sujuu? Joko olet saanut työharjoittelun suoritettua?
Tää taitaa olla se yksi kaheli, joka aiemmin valitti säännöllisesti Kelan toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Niin saisiko joltain nyt vastauksen, että millä oikeudella ulosotosta laverrellaan minun asiani eteenpäin?? Minusta on aivan käsittämätöntä, kun joku täysin asiaan liittymätön henkilö alkaa yhtäkkiä puhelemaan minun asioistani tuolla tavalla. Olen niin vihainen. 🤬 Se mitä nuo laskut ovat ei ole millään tavalla relevanttia. Ne ovat aiheettomia, asia on hoidossa ja that's it. Vihaan kuitenkin sitä, kun minua nöyryytetään tällä tavoin enkä voi mitenkään todistaa välittömästi olevani oikeassa ja vaientaa asioihini puuttuvia henkilöitä. 🤬 Jos minulla olisi jo se oikaistu päätös, lähettäisin siitä kuvakaappauksen tuolle henkilölle ja käskisin painumaan helvettiin. Tällä hetkellä asia on vielä kesken enkä voi siis mitenkään todistaa, että olen tässä pyörityksessä aiheettomasti.
Yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh
Yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh Yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh Yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh Yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh Yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh Yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh Yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh Yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh Yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh Yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh
Vierailija kirjoitti:
Tää taitaa olla se yksi kaheli, joka aiemmin valitti säännöllisesti Kelan toiminnasta.
Mistä Kelan toiminnasta????
ap
Vierailija kirjoitti:
Mites elämä erillistalossa sujuu? Joko olet saanut työharjoittelun suoritettua?
Tiedän mikä on erillistalo, mutta miten se liittyy minuun? Mikä työharjoittelu??
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se, mikset syö lääkkeitäsi. Sulla on vainoharhoja, deluusioita ja paranoiaa
Ap on mt-asiakas, jonka ulosotot on maksamattomia hoitomaksuja, sakkoja ja tarkastusmaksija, jotka on suoraan ulosottokelpoisia.
Siinä kaikki.
Jättäkää omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh Yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh Yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh Yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh Yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh Yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh Yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh Yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh Yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy yhyy nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh yhyy yhyy yh
Siinähän sitten tiedät. Vttuako täältä kyselet?