Kukkia tapailunaiselle?
Olen keski-ikäinen leskimies. Tapailen itseäni 10 vuotta nuorempaa eronnutta kahden lapsen äitiä. Millaiset kukat olisivat sopivia? Millaisia haluaisit itse tällaisessa tilanteessa saada?
Kommentit (55)
Ei kovin voimakkaasti tuoksuvia, jos kodissa on lemmikki, ei myrkyllisiä kuten liljoja. Vaatimaton keväinen kimppu, ainakin itse hämmentyisin kalliista ja mahtailevasta.
Jos minun olisi pakko vastaanottaa kukkia niin mieluiten muovisia tai korkeintaan kaktus. Kaikki kasvit kuolee jo sillä että katson niihin päin.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on selvästi nainen. Kuka mies muka käyttää termiä "tapailunainen"? Miksi joku keksii tällaista, jäänee arvoitukseksi.
Kyllä olen itseäni miehenä pitänyt ja vaimovainajalle lapsenkin siittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Varatulle lähetin kotiin naisen nimellä eipä ukkosa kysynyt mitään,,,Punaista ruusua tietysti
pelimies
Höpö höpö.
Ei ennusta hyvää suhteelle, jos mies toteuttaa heti alussa kukkienantamisen kaltaisia kliseisiä kaavoja. Anna kukkia vain, jos tiedät saajan niitä haluavan. Muussa tapauksessa keksi jotain muuta.
Oisko Andyltä vinkkiä?
https://www.seiska.fi/kotimaa/talta-nayttaa-andy-mccoyn-veli-paparazzik…
Ilahtuisin vaikka tulppaanikimpusta. Plussaa jos ovat erikoisemman värisiä. Tai jokin kukkiva ruukkukasvi, joku ehdotti orkideaa. On upea ja kallis! Ihan tavallinen kukkakimppu vaikka neilikoita tai sekakimppu erilaisia.
Vie voikukkia! Ainakin minun suosikkikukka!
N23
Muutama oranssi ruusu olisi minulle mieleen.
Olisi ihanaa saada itsepoimittuja valkovuokkoja.
Varatulle lähetin kotiin naisen nimellä eipä ukkosa kysynyt mitään,,,Punaista ruusua tietysti
pelimies