Kukkia tapailunaiselle?
Olen keski-ikäinen leskimies. Tapailen itseäni 10 vuotta nuorempaa eronnutta kahden lapsen äitiä. Millaiset kukat olisivat sopivia? Millaisia haluaisit itse tällaisessa tilanteessa saada?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Olisko jotain poltettavaa kukkaa?
Joo, tää on hyvä. :D
Mun lemppari on gerbeda, varmaan mieluiten saisin yhden gerbedan lyhyellä varrella.
Itse en missään nimessä haluaisi ruukussa kasvavaa kukkaa. Silloin pitäisi osata valita kukka, mikä on varmasti saajan mieleen. Kukkakimppu on varmempi valinta, se on aikansa ja kuihtunut kimppu laitetaan pois.
Mieti ap, mitä haluat kukilla viestiä. Punaisia ruusuja vain, jos niiden viestiä haluat oikeasti viestiä. Jos viet kukkia vain kohteliaisuudesta, niin kaunis kimppu erilaisista kukista on hyvä valinta mielestäni, itse ainakin ilahtuisin sellaisesta (eikä olisi vaivaannuttavaa vastaanottaa sellaista, jos tunteet eivät ole kovin vahvoja).
Ruiskaunokki on varma valinta, jos naisella on sydän paikallaan
Ruiskaunokki on kaunis, mutta saako sitä kukkakaupoista?
Ajatus on tärkein.
Itselleni kelpaisi se vitosen neilikkakimppu k kaupasta tai lidlistä. Myöskin ne valmiit kimput joita kauppaavat. Niitä on kukkakaupoissa myös.
Pyydät kukkakaupassa myyjää tekemään romanttisen kukkakimpun, heillä on ammattitaitoa.
Itse myös odotan tapailumieheltä kukkia;) ei ole vielä tuonut.
Aloittaja on selvästi nainen. Kuka mies muka käyttää termiä "tapailunainen"? Miksi joku keksii tällaista, jäänee arvoitukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Älliä ja kukkia.
Ampäri, pohjaton pullo ja pari grammaa riittänee
Naiset ovat jo itsessään kukkia, joten tarvinneeko kukat kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Pionit sulattaa mun sydämen 🥰 Iso orkideakin (ruukussa) on aina tervetullut 🤗
Ei tässä mistään sydämen sulattamisesta oo kysymys, vaan peräsintä pitäs saada. Mallit voi heittää sinne isoon ruukkuun ja melan pyyhkiä verhoihin.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tätä kokoomuskukkaa antaa, jos vastapuoli on kallellaan vihervasemmistoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pionit sulattaa mun sydämen 🥰 Iso orkideakin (ruukussa) on aina tervetullut 🤗
Ei tässä mistään sydämen sulattamisesta oo kysymys, vaan peräsintä pitäs saada. Mallit voi heittää sinne isoon ruukkuun ja melan pyyhkiä verhoihin.
Incelit kokoontuu yliksellä. Mene sinne 🏃💨💨💨
Vierailija kirjoitti:
Naisen tulppaaniin on kiva upottaa käärmeensä 😁
Vierailija kirjoitti:
Mun lemppari on gerbeda, varmaan mieluiten saisin yhden gerbedan lyhyellä varrella.
Se on gerbera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen tulppaaniin on kiva upottaa käärmeensä 😁
Hih hih tirsk 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tätä kokoomuskukkaa antaa, jos vastapuoli on kallellaan vihervasemmistoon?
Että kommarinartun saisi elätiksi? Ehkä voi ihan oman turvallisuuden vuoksi hieman ennakoida...
Kaunis kimppu erilaisia kukkia