Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ns. tavallisen näköinen nainen hehkuttaa itseään ja ulkonäköään, se on ihailtavaa ja tervettä omanarvontuntoa ja voimaantumista, mutta..

Vierailija
24.04.2025 |

Jos kaunis nainen tekee niin, se on pinnallista itserakkautta. Oletteko tulleet ajatelleeksi? 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minusta erityisen hienolta kuulosta, kehui itseään sitten kuka tahansa.

Se on kyllä ihan hyvä, jos ihmisestä välittyy, ettei hän ainakaan inhoa ulkonäköään.

Vierailija
2/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Mutta kai se sitten niin on. Tosin, en koskaan kuule keneltäkään ulkonäkökehuja itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen näköiset naiset on yleensä rumia 

Vierailija
4/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaisia juttelee yleensäkin, vaikuttaa niin itserakkaalta että en ole kiinnostunut ottamaan lähipiiriini. Jokainen näkee minkä näköinen toinen on, ei sitä tarvitse alleviivata varsinkaan henkilön itsensä. Kehut toisesta erikseen mikä on harvinaisempaa.

Vierailija
5/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko hehkuttamisella esim. selfien postaamista somessa? Silloin havaitsemasi ilmiö tuntuu olevan ihan totta. 

Vierailija
6/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ei puhu ulkonäöstään mitään.

Vierailija
7/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun tuntemani kauniit naiset puhuvat ulkonäöstään. Sitä en tiedä pitävätkö itseään kauniina.

Vierailija
8/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukassa on hyvä jättää se rumilus ulkopuolelle. Kauniit kehuvat toisiaan kilpaa. 

Vierailija
9/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun tuntemani kauniit naiset puhuvat ulkonäöstään. Sitä en tiedä pitävätkö itseään kauniina.

Ovat varmaan jotain irtoripsibimboja.

Vierailija
10/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukassa on hyvä jättää se rumilus ulkopuolelle. Kauniit kehuvat toisiaan kilpaa. 

👍

Vierailija
11/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se minusta erityisen hienolta kuulosta, kehui itseään sitten kuka tahansa.

Se on kyllä ihan hyvä, jos ihmisestä välittyy, ettei hän ainakaan inhoa ulkonäköään.

Ei munkaan mielestä oman ulkonäkönsä hehkuttaminen kuulosta kenenkään suulla hienolta, paremminkin typerältä. Toki onhan se on hienoa, jos on ulkonäköönsä tyytyväinen.

Vierailija
12/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä puhuminen on kuitenkin eri asia, kuin oman ulkonäkönsä erityinen hehkuttaminen.

Vierailija
13/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen totuuden kuulee toisten suusta. Mullekin eräs tuttava sanoi että ei kannata etsiä kumppania tuolla ulkonäöllä. 

Vierailija
14/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se kuka on kaunis ja millä tavalla kaunis  kenenkin mielestä on täysin yksilöllistä ja makuasia. Kaunis ei tarkoita sitä automaattisesti että on haluja herättävän näköinen.

Niitä haluja herättävän näköisiä naisia näen välillä kaupoissa ym. ihan normaalissa arjessa kun kylillä liikkuu.  Julkisuudessa on paljon kauniita naisia joita on kiva katsoa mutta eivät ole mun makuun haluja herättävän näköisiä. 

Vierailija
15/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen totuuden kuulee toisten suusta. Mullekin eräs tuttava sanoi että ei kannata etsiä kumppania tuolla ulkonäöllä. 

Päästään terve ihminen ei tuolla tavalla puhu toisille. 

Vierailija
16/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä on melko huonot sosiaaliset taidot jos menee tuollaisia laukomaan tuttavilleen. Siinä itse asiassa voi käydä niin että ne huonot sosiaaliset taidot kompensoivat muut edut kuten kuvitellun ulkonäön niin ettei itsekään löydä ketään joka vierelle haluaisi pidemmäksi ajaksi jäädä. Mulle tuollainen tuttava olisi ex-tuttava, ei mielipiteensä takia vaan törppöytensä.

Vierailija
17/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

? Juuri eivät muuta teekään?

Vierailija
18/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat varmaan jotain irtoripsibimboja.

Eivät ole, eivätkä edes mitään raskaita meikkaajia. Useimmiten ova meikittä töissäkin.

Vierailija
19/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Juuri eivät muuta teekään?

Ei mene noin. 

Vierailija
20/40 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä on melko huonot sosiaaliset taidot jos menee tuollaisia laukomaan tuttavilleen. Siinä itse asiassa voi käydä niin että ne huonot sosiaaliset taidot kompensoivat muut edut kuten kuvitellun ulkonäön niin ettei itsekään löydä ketään joka vierelle haluaisi pidemmäksi ajaksi jäädä. Mulle tuollainen tuttava olisi ex-tuttava, ei mielipiteensä takia vaan törppöytensä.

Rumaa on vaikea alkaa kehumaan. 

-aina ollut parisuhteessa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä