Yle sitten teki verorahoilla pari feikkiprofiilia Tinderiin nöyryyttääkseen miehiä tekoälyllä luoduilla naisilla
https://yle.fi/a/74-20156735?origin=rss
Yle-verosta ei voi irtisanoutua, mutta Tinderin voi onneksi poistaa. Käsittämätöntä...
Kommentit (1272)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha on suomalaisten naisten isoin ongelma. Sairasta käyttää aikaa ja rahaa miesten nöyryyttämiseen!
Miksi ei nöyryytetä naisia?!
En vieläkään tajua, missä kohtaa se nöyryytys tapahtui :D :D :D
Sama! Yli 20 sivua ulinaa mutta biiffi on ainakin multa edelleen hukassa.
Teen sinua vasten rakennetun Tinder-ansan jota tykkäät, luet seuraavana päivänä asiasta valtakunnanuutisista ja sinua haukutaan siaksi (20 sivua).
Ai ap siis lankesi tekoälynaiseen, tämäpä yllättävää.
Niinhän siinä käy kun kaikista tykkää eikä yhtään käytä aivojaan.
Ja me kun on vain noin 100 kertaa kerrottu, että Tinder on tehty koukuttamaan luuserimiehet eikä löytämään heille nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on mun ehdokas valtakunnan kovimmaksi uhriutujaksi. Riikka Purra on vasta kakkossijalla.
Eikö oppositio uhriudu enemmän
"Empatia ei kuulu politiikkaan" ja
"Yhyy, miksi minulle ei liikene empatiaa vaikka sikiöt putoilevat minusta ulos ja äitini kuoli 40 vuotta sitten, byhyy?"
Haista fittu, paskapersu.
"Yhyy mun asumistukea leikataan nii en saa asua kämpässä johon mulla ei oo varaa"
"Yhyy mun turhista teatteriesityksistä leikataan"
"Yhyy kehitysavusta leikataan niin gepardihatut ei saa enää uusia Rolls-Roycejä"
Haista dittu, paskademari
Vierailija kirjoitti:
Nöyryyttääkseen juuri minua. Arvasin.
Jännä käänteinen megalomania ap:llä. "Koko universum on tehty MINUN nöyryyttämisekseni".
Naisen antamalla tykkäyksellä on enemmän painoarvoa. Moni mies laittaa oikealle vain kaikki edes lukematta profiilia.
Eipä tullut yllätyksenä. Tuttu 38 vuotias YH-äiti teki tinder profiilin, ja sai muutamassa viikossa tuhansia tykkäyksiä.
Minä, 37v sinkkumies, teinTinder profiilin ja sain kuukauden aikana 5 tykkästä (jonka jälkeen poistin Tinderin puhelimesta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on mun ehdokas valtakunnan kovimmaksi uhriutujaksi. Riikka Purra on vasta kakkossijalla.
Eikö oppositio uhriudu enemmän
"Empatia ei kuulu politiikkaan" ja
"Yhyy, miksi minulle ei liikene empatiaa vaikka sikiöt putoilevat minusta ulos ja äitini kuoli 40 vuotta sitten, byhyy?"
Haista fittu, paskapersu.
"Yhyy mun asumistukea leikataan nii en saa asua kämpässä johon mulla ei oo varaa"
"Yhyy mun turhista teatteriesityksistä leikataan"
"Yhyy kehitysavusta leikataan niin gepardihatut ei saa enää uusia Rolls-Roycejä"
Haista dittu, paskademari
Kuka menetti 65% äänestäjistään, kuka?
Ei ollut vaikea arvata, että uhriutuja on äärioikeistolainen ja venäjämielinen pikku raasu Ylilaudalta.
Vierailija kirjoitti:
Naisen antamalla tykkäyksellä on enemmän painoarvoa. Moni mies laittaa oikealle vain kaikki edes lukematta profiilia.
Luulis taloudellisen vallan kahvassa perinteisesti roikkuneilla miehillä olevan käsitys termin inflaatio merkityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha on suomalaisten naisten isoin ongelma. Sairasta käyttää aikaa ja rahaa miesten nöyryyttämiseen!
Teen sinua vasten rakennetun Tinder-ansan jota tykkäät, luet seuraavana päivänä asiasta valtakunnanuutisista ja sinua haukutaan siaksi (20 sivua).
YLE ehti ensin. Harva nainen vaan astui siihen ansaan..
Yle ei myöskään suostu julkaisemaan yleä kritisoivia mielipiteitä tämän asian tiimoilta. Ai niin, sehän olikin tekoäly, joka näin päätti! Kyllä kyllä. On meidän suurin media kyllä vajonnut alas, otteet on kuin itä-blokissa 70-luvulla. Itse eivät tunnu näkevän missään mitään ongelmaa, paitsi ehkä lukijoissa ja katsojissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tossa miestä nöyryytti?
Vierailija kirjoitti:
"Jos ajaisimme julkisen sektorin ja tuet alas, niin miesten asema parisuhdemarkkinoilla voisi parantua."
Sinä haluaisit siis naiset vain takaisin taloudellisesti riippuvaisiksi miehistä. Haluaisit, ettei lapsia tuettaisi verovaroin, vaan mies maksaisi (tai jättäisi maksamatta) lastensa elatuksen.
En pidä huonona sitä, että naiset ovat työelämässä. Toivoisin vain, että miehet voisivat tarjota naisille parempaa elämää taloudellisesti. Tällä hetkellä he eivät useinkaan sitä voi tarjota, joten avioliitot ja lapset jäävät syntymättä. Julkisten etuuksien alasajo loisi miehille insentiivejä tehdä innovaatioita ja menestyä työelämässä. Yhdysvalloissa nuori insinööri tienaa usein yli 200000 dollaria vuodessa. Tämä nostaa heidän asemaansa parisuhdemarkkinoilla. Suomalainen, hyvä insinööri saa verojen jälkeen sen 3500 euroa kuussa, mutta naista hän ei noilla tuloilla vielä saa. Insinööri voi kovalla työllä nostaa 40 ikävuoteen mennessä tulonsa 4000 euroon nettona. Siinä vaiheessa on kuitenkin jo aika kiire perheen perustamisen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se on. On helppoa olla nuori nainen. Ovet aukeaa ja mahdollisuuksia on kyllästymiseen asti. Vanhemmiten miesten asema paranee ja naisten heikentyy.
Mahdollisuuksia mihin? Ei ainakaan siihen elinikäiseen kumppanuuteen tämän perusteella.
Olisin iloinen, jos naiset haluaisivat löytää yksiavioisen ja kestävän avioliiton. Akateemisten suomalaistaustaisten naisten lapsiluku pk-seudulla taitaa olla tänä vuonna jo alle yhden. Trendikään ei ole alaspäin, vaan nuoremmat sukupolvet hankkivat entistä vähemmän lapsia. Ongelmana on ehkö se, että naisten nuoruusvuodet menevät Tinder-alfojen pyörityksessä, eikä tavallinen mies kelpaa sellaisen jälkeen. Myös tarjonta heikkenee vuosi vuodelta. Jos joku kelpaa, niin s
Onpas hyökkäävää tekstiä. Koitan vain keksiä tapoja parantaa yksin jäävien miesten asemaa, koska tunnen myötätuntoa heitä kohtaan. En ole itse sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa ketjua ketään on kutsuttu siaksi? Artikkeli käsitteli sitä, mitä siellä tinderissä oikeasti tapahtuu. Se on käsittämätöntä, miten saat tämän väännettyä miesvihaksi. Ammattiuhriutuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy sanoa, että nykymiehen ego tuntuu olevan herkkä kuin vauvan pylly.
Kaikessa. Ei. Ole. Kyse. Henkilökohtaisesti. Sinusta.
No mut kyllähän se nyt loukkaa henkilökohtaisesti, et on olemassa joku ilmiö ja siitä tehdään vielä juttu!!
Vierailija kirjoitti:
Eipä tullut yllätyksenä. Tuttu 38 vuotias YH-äiti teki tinder profiilin, ja sai muutamassa viikossa tuhansia tykkäyksiä.
Minä, 37v sinkkumies, teinTinder profiilin ja sain kuukauden aikana 5 tykkästä (jonka jälkeen poistin Tinderin puhelimesta).
Tapasitko heidät, tai juttelitko edes? Teitkö siis mitään edistääksesti tutustumista? Olisitko jaksanut tehdä sen kaiken tuhansien kanssa?