Yle sitten teki verorahoilla pari feikkiprofiilia Tinderiin nöyryyttääkseen miehiä tekoälyllä luoduilla naisilla
https://yle.fi/a/74-20156735?origin=rss
Yle-verosta ei voi irtisanoutua, mutta Tinderin voi onneksi poistaa. Käsittämätöntä...
Kommentit (1272)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjetöntä verrata tykkäyksiä keskenään. Tinderissä kaikin puolin täydellinen alle 40v mies ei voi saada niin paljon tykkäyksiä kuin alemman keskitason alle 30v nainen.
Teille miehille alemman keskitason alle 30-vuitias nainen= itsenne näköinen nainen,mutta vastaava mies on top alfamies, eli itse ,jonka tasoa on missin näköinen, isotussinen, pitkähiuksinen 19-vuotias nainen.👍
Sori pilata miesviha, aina smaa jankutus, vaikka tutkitusti menee ihan toisinpäin. Miehet ovat huomattavasti armollisempia arvioidessaan naisten viehättävyyttä kuin naiset miesten. NAISILLA on tapana aliarvioida miesten viehätys ja miehet suhtautuu naisiin huomattavasti lempeämmin.
Eikö näistä ole jauhettu jo niin kauan et on kaikille selvää. Googlaa jos et usko. Attractiveness ja sukupuolet.
Miehet vaan eivät laske naisiksi kuin tietyn ikäiset ja näköiset naiset. 😋
Pitäiskö se ottaakki taas muutama uus tinder pano... Vaimon kanssa menny ettei enää nussita ku pari kertaa viikossa... Pari vuotta sitten tinderistä oli kuukauden sisällä 5 eri panoo, eikä vaimo huomannut mitään... Sieltä kyllä löytyy heti. M40
Tuon jutun ja kommentit kun luki niin paljon oli naisia valittamassa että ei siellä noin 40 vuotiaat naisetkaan saa tykkäyksiä. Kun katsoo niitä noin 40 vuotiaita naisten profiileja niin lähes jokaisen profiili on lähes identtinen. kuvista jo näkee että ne on muokattu että saisi itsensä näyttämään alle 30 vuotiaalta ja ylipainoa on kertynyt reilusti kun ei kerkiä itsestä huolehtimaan lasten takia. Kun lukee profiileja niin aina toistuu samat asiat esimerkiksi olen lapset jo tehnyt niin enempää en halua, toivon että sinulla ei ole lapsia. Haluan viettää perhe elämää ja toivon sinun sopeutuvan kuvioon ja jos näiden kanssa jutteleen niin jokainen on käytännössä yh äiti joka on tehnyt lapset usealle eri miehelle ja ei käy töissä mutta kuitenkin haluaisi matkustella.
Ei ole kauhean houkutteleva yhtälö sinkku miehelle joka on liikunnallinen ja käy töissä jolla ei ole lapsia jolle jo etukäteen asetetaan vain ilmaisen lapsenvahdin ja kaiken maksajan rooli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuollaista roskaa uutis-totuutena vanhusraukoille syötetään. Nuo ai profiilit tunnistaa kyllä ja sen vuoki niistä ei kukaan pidä, paitsi pillunkipeät idiootit.
Tunnistin miehet heti AI tehdyksi. Miehiä ei haittaa Ai kuvat kunhan saa pesää?
Et sinä eroa siitä omilla kuvillasi mitenkään... Suutut kun jouduin kysymään että miltä oikeasti näytät. Meikkaa vähemmän niin näytät ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö se ottaakki taas muutama uus tinder pano... Vaimon kanssa menny ettei enää nussita ku pari kertaa viikossa... Pari vuotta sitten tinderistä oli kuukauden sisällä 5 eri panoo, eikä vaimo huomannut mitään... Sieltä kyllä löytyy heti. M40
Vähän nyt kuulostaa, ettei sulla ole vaimoa eikä tinderpanoja. Olet surullinen otus.
Jos olisit normaali järkevä naimisissa oleva ihminen tietäisit, että vaimollesi vasta sitä irtoseksiä tarjolla onkin.
Naisen ei tosiaan tarvitse mennä edes tinderiin, että miehet itseään tyrkyttävät.
Ei naiset enää nykypäivänä suostu/kykene vain tutustumaan ihmisiin avoimin mielin ilman että välittömästi sille uudelle asetetaan aivan järkyttävän korkeat vaatimukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Tinderissä vain hetken. Minulla ei ollut juuri muuta kriteeriä kuin se, että miehen pitää olla pitkä. Koska nyt vain olen siinä mielessä pinnallinen, kun itse olen hongankolistaja. No, kaikki varmaan arvaavat miten kävi. Kukaan ei ollut lukenut tekstiä, vaan se tuli yllätyksenä kun alettiin jutella. Että oho sori, en huomannut tuota. Juu et, vaikka se oli lähes ainoa asia mitä siinä luki. Itsehän en sitä tietoa miesten profiileissa useinkaan nähnyt.
Yhdelläkään naisella ei ole kriteerinä, että miehen pitää olla lyhyt tai keskimittainen; yli 190cm miehiä on ehkä 2% väestöstä. Nainen kuin nainen haluaa pitkän miehen jollakin verukkeella.
Lyhyt nainen tarvitsee pitkän miehen, jotta lapset olisivat vähemmän lyhyitä. Pitkä nainen tarvitsee pitkän miehen, että tuntisi itsensä pieneksi jne.
Redditissä on hauska yht
''Yhdelläkään naisella ei ole kriteerinä, että miehen pitää olla lyhyt tai keskimittainen; yli 190cm miehiä on ehkä 2% väestöstä. Nainen kuin nainen haluaa pitkän miehen jollakin verukkeella.
Lyhyt nainen tarvitsee pitkän miehen, jotta lapset olisivat vähemmän lyhyitä. Pitkä nainen tarvitsee pitkän miehen, että tuntisi itsensä pieneksi jne.
Redditissä on hauska yhteisö nimeltä shortguys, joka kokoaa näitä neronleimauksia. ''
Miehethän ne koko ajan korostavat, kuinka pienet naiset ovat niin mahdottoman naisellisia, suloisia ja haluttavia, voi että sellaisen kun saisi, voi kun saisi vaahtosammuttimen kokoisen naisen, jonka voisi vain kaapata syliin ja viedä mennessään ja pitää reppuselässä, sängyssäkin naisen pitäisi olla heitettävän kokoinen mollamaija. Miehillä menee pasmat sekaisin ja ego nurin, jos nainen ei ole miestä lyhyempi ja kevyempi, olisi muutoin samankokoisena norsu ja kirahvi miehen silmissä, ja hyvä tavaton jos nainen haluaakin pitää vaihteeksi korkkareita samanpituisen miehen seurassa, on miehelle paha paikka.
Ikinä naiselle ei sanota, että voisitko lihoa pari kiloa tai kasvaa pari senttiä, ei vaan vain aina, aina päinvastaista, voisitko vain pienetä, pienetä, pienetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko nöyryyttääkseen?
Olette lapsellisia.
Eli on mielestäsi OK luoda tuonne feikkiprofiili, koska moni mies kiinnostuu siitä vaikka rakkaudelle ei koskaan ollut mitään mahdollisuuksia?
Mies kiinnostuu eli antaa tykkäyksen, vaikka kuvassa on vain kukka. Siis mistä se mies on kiinnostunut?
Siitä kukasta, ja sen saamisesta.
Sitten on väärä paikka. Kukkia saa kukkakaupoista ja oikeastaan ihan joka marketista. Kesällä niitä löytyy ilmaiseksi luonnosta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kateellisia naisille siitä, että tinderissä on naisille tarjolla yltäkylläisesti sitä, mitä miehet naisille tyrkyttävät eli irtoseksiä.
Kun naiset, etenkin ne oikeat naiset eli alle 25-vuotiaat kaunottaret, eivät tästä innostu, kaikki naiset ovat h*oria.
Miehistä logiikkaa.
Kaunottaret? Aivan järkyttävää sontaa
Vierailija kirjoitti:
Tuon jutun ja kommentit kun luki niin paljon oli naisia valittamassa että ei siellä noin 40 vuotiaat naisetkaan saa tykkäyksiä. Kun katsoo niitä noin 40 vuotiaita naisten profiileja niin lähes jokaisen profiili on lähes identtinen. kuvista jo näkee että ne on muokattu että saisi itsensä näyttämään alle 30 vuotiaalta ja ylipainoa on kertynyt reilusti kun ei kerkiä itsestä huolehtimaan lasten takia. Kun lukee profiileja niin aina toistuu samat asiat esimerkiksi olen lapset jo tehnyt niin enempää en halua, toivon että sinulla ei ole lapsia. Haluan viettää perhe elämää ja toivon sinun sopeutuvan kuvioon ja jos näiden kanssa jutteleen niin jokainen on käytännössä yh äiti joka on tehnyt lapset usealle eri miehelle ja ei käy töissä mutta kuitenkin haluaisi matkustella.
Ei ole kauhean houkutteleva yhtälö sinkku miehelle joka on liikunnallinen ja käy töissä jolla ei ole lapsia jolle jo etukäteen asetetaan vain ilmaisen lapsenvahdin ja kaiken
Miten tinderissä on niin paljon monta lasta eri miehille tehneitä, kun naista kohden syntyy keskimäärin vain yksi lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus miehellä ei kyllä vaikuta mitenkään siihen että saako naisia. T lyhyt mutta naisia aivan eri tavalla kuin ylen tinder miehillä.
Ja vaikuttaa se, kun joudut yrittämään monin verroin sen mitä joku 190+ mies. Mutta en ole itse lyhytkään eikä kiinnostusta ole kuin ulkomailla vaan. Aina Saksasta Kiinaan on kiinnostusta mutta Suomessa voisin yhtä hyvin olla näkymätön
Suurin osa naisista sanoo 190+ miehen olevan liian pitkä. N.185cm on ihannepituus. Nämä saattaa liittyä jotenkin miesten ja naisten keskipituuksiin, et minkä pituisia yleisesti suositaan...
Oma mies 2m. Mut hassua olisi ollut, jos olisin jättänyt välistä vain sen tekia, et on noin pitkä.
Mikä tämän uutisen pointti oli? Tehdä vielä ikävämpi olo niille miehille, joiden profiili ei vastaa klassista naisten ihannemiestä? Mediakin voisi joskus kantaa kortensa kekoon ja tehdä ennemmin ilmapiiriä nostattavia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kateellisia naisille siitä, että tinderissä on naisille tarjolla yltäkylläisesti sitä, mitä miehet naisille tyrkyttävät eli irtoseksiä.
Kun naiset, etenkin ne oikeat naiset eli alle 25-vuotiaat kaunottaret, eivät tästä innostu, kaikki naiset ovat h*oria.
Miehistä logiikkaa.
Kiellät, ettivät miehet jokaisessa ikäryhmässä suosi alle 25-vuotiaita kaunottaria vai mistä tämä purkaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset saavat paljon tykkäyksiä tuossa paskeessa. Vanhemmat ei niinkään ja miehet lähes ei ollenkaan.
Ei kannata kuitenkaan antaa nesteen nousta päähän.
Kaverini laittoi joskus kokeeksi ihan oman ikänsä (+30v.) ja kuvaksi jonkun ottamansa maisemakuvan. Tykkäyksiä sateli, jopa supertykkäyksiä.
Aikanaan kun itse kokeilin deittisovellusta (ihan siis omalla kuvalla), niin kieltämättä häkellyin siitä tykkäyksien määrästä. Mutta nopeasti opin, ettei se tykkäys tarkoita vielä yhtään mitään, koska ilmeisesti moni vetää kaikki oikealle ja sitten vasta katsoo, mitä jäi haaviin.
Siihen kyllästyin itse tosi nopeasti, kun mätsejä tuli ja poistui, ghostattiin jne. Niin lähti profiili aika nopeasti poistoon.
Tämä. Se tykkäysten määrä on yksi paskan hailee, kun ukot p
Olet tyypillinen nainen tuomitset kaikki miehet muutamien tekojen perusteella. Ja kyllähän sinä sen itsekin tiedät että tuommoiset sovellukset toimii siten että tavallisen miehen pitää keskimäärin laittaa noin 1000 tykkäystä että saa edes yhdet treffit järjestettyä kun naisille ei tavallinen mies enää nykypäivänä riitä alkuunkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän nyt kuulostaa, ettei sulla ole vaimoa eikä tinderpanoja. Olet surullinen otus.
Jos olisit normaali järkevä naimisissa oleva ihminen tietäisit, että vaimollesi vasta sitä irtoseksiä tarjolla onkin.
Ootko sä se kateellinen jonka kerran iskin tinderistä ja poljin kerrasta paksuksi. Nyt itket ku et saanukkaan mua, oot siellä lapses kanssa yksin. Sori, mulla on jo vaimo ja hänen kanssaan perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset saavat paljon tykkäyksiä tuossa paskeessa. Vanhemmat ei niinkään ja miehet lähes ei ollenkaan.
Ei kannata kuitenkaan antaa nesteen nousta päähän.
Kaverini laittoi joskus kokeeksi ihan oman ikänsä (+30v.) ja kuvaksi jonkun ottamansa maisemakuvan. Tykkäyksiä sateli, jopa supertykkäyksiä.
Aikanaan kun itse kokeilin deittisovellusta (ihan siis omalla kuvalla), niin kieltämättä häkellyin siitä tykkäyksien määrästä. Mutta nopeasti opin, ettei se tykkäys tarkoita vielä yhtään mitään, koska ilmeisesti moni vetää kaikki oikealle ja sitten vasta katsoo, mitä jäi haaviin.
Siihen kyllästyin itse tosi nopeasti, kun mätsejä tuli ja poistui, ghostattiin jne. Niin lähti profiili aika nopeasti poistoon.
Tämä. Se ty
Sinä puhut täyttää pas...kaa. minulla oli kahden päivän tinderissä olon jälkeen monta kymmentä mätsiä ja iso osa heistä treffeille lähdössä. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä se kateellinen jonka kerran iskin tinderistä ja poljin kerrasta paksuksi. Nyt itket ku et saanukkaan mua, oot siellä lapses kanssa yksin. Sori, mulla on jo vaimo ja hänen kanssaan perhe.
Siis harrastat sivusuhteita ilman kumia ja vielä kehut sillä ja oman lapsen hylkäämisellä?
Mutta toisaalta, ovatko perheesikään lapset "omiasi"? Vaimot eivät ole sokeita ja usein maksavat samalla mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä logiikkaa.
Kiellät, ettivät miehet jokaisessa ikäryhmässä suosi alle 25-vuotiaita kaunottaria vai mistä tämä purkaus?
Itsellä ainakin tinderissä on iänpuolesta alarajana 30 vuotta ja itse olen 38 vuotias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä logiikkaa.
Itsellä ainakin tinderissä on iänpuolesta alarajana 30 vuotta ja itse olen 38 vuotias
Kuvastaako tämä aitoja mieltymyksiäsi vai onko vain asetettu niin alas kuin uskot naisten vielä sen hyväksyvän?
Sieltäkö se selitys löytyy jutussa mainitulle faktalle, että nuoren kauniin naisen perässä läähättää kaikki miehet vauvasta vaariin ja iän lähestyessä 40 vuotta naiset eivät saa tykkäyksiä oman ikäisiltä, koska jossain harhoissaan kuvittelevat saavansa puolta nuoremman?
Ei ihme, että naisia ei kiinnosta olla tinderissä. Miksi kukaan haluaisi miehen, joka on vain niiden häviävien ominaisuuksien eli iän ja ulkonäön perässä? Nuoruuden lähdettä kun ei ole keksitty.