Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle sitten teki verorahoilla pari feikkiprofiilia Tinderiin nöyryyttääkseen miehiä tekoälyllä luoduilla naisilla

Vierailija
22.04.2025 |

https://yle.fi/a/74-20156735?origin=rss

Yle-verosta ei voi irtisanoutua, mutta Tinderin voi onneksi poistaa. Käsittämätöntä...

Kommentit (1272)

Vierailija
261/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehellä on salikuva? Pelkkä kasvokuva olisi ollut ehkä parempi. 

Vierailija
262/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei välttämättä. Naisissa elää kyllä vahvana "oikeudenmukaisen maailman" ajatus. Että se mies joka valitsi sinut näkee vain Sinut ja olet erityinen. Kyllä nämä tosielämässä naisia saavatkin myös yrittävät kaikkein eniten ja jokaista. "

Mjaa. Mä opein miehiltä, että en ole heille mikään ainut ja erityinen vaikka niin väittäisivätkin. Aika sinisilmäinen saa olla uskoakseen ton. 

Kyllä. Vain sellainen nuori ja superkaunistavan nainen on. Olen kuullut monen miehen sanovan myös, että he voisivat aidosti rakastua vain todella kauniiseen naiseen. Kaikki muut naiset ovat enemmän tai vähemmän vain tyytymistä. Mitä nuorempi ja kauniimpi nainen on , sitä enemmän ja paremmin mies rakastuu ja sitoutuu naiseen, ja pitää tätä spesiaalina ja erityisenä naisena. Muut ovat vain harmaata massaa, jolla on tussu ja joka on käyttöesine miehen elämänlaadun parantamiseks

Haha, mikä tollo 😂

Mä en huolisi sua edes voisulalla siveltynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös tämä ollut perus empiirinen tutkimus joka vahvisti käsitystä siitä, että hyvännäköiselle nuorelle naiselle vientiä riittää ja mies saa miettiä vahvasti miten erottautua?

Vierailija
264/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis verovaroilla tuhlataan seuraa hakevien miesten aikaa ja energiaa. Aivan sama jos laitettaisiin feikki työpaikkailmoitus johon työtä hakevat ihmiset tuhlaisivat aikaansa ja siitä tehtäisiin vielä uutinen.

Voiko töihin siis hakea nykyään yhdellä swaippauksella? Mitä ne työttömät sitten oikein marisee, että on niin raskasta tehdä niitä hakemuksia.

Työnhaku hoituu myös kysymällä lisätyötunteja nykyiseltä työnantajalta.

Nollasoppari

Vierailija
265/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita tekoälyllä luotuja feikkiprofiileja lähestyy toisinaan Facebookissakin. Selvästi jossain miesten nöyryyttämismielessä, mutta en ole ehkä ihan niin tyhmä, miltä näytän.

Eiköhän kuule ihan huijausmielessä. Mutta tuohan kommenttisi kertoo sinun ajattelutavastasi- sinä et saa nuorta kaunista naista = sinua nöyryytetään. 

Vierailija
266/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut saatiin palstamammoille par ifaktaa myös. Suora lainaus:

Nuorista naisista kilpaillaan laajalla ikähaarukalla. Heistä ovat kiinnostuneet paitsi saman ikäiset miehet, myös vanhemmat miehet. Nuoriin naisiin kohdistuu paljon kovempi paine.

Tammisalon mukaan tilanne muuttuu siinä vaiheessa, kun naiset lähestyvät 40 vuotta. Harvempi mies on kiinnostunut keski-ikäisistä naisista, ja tykkäysten määrä tasaantuu sukupuolten välillä.

Tämän takia naisen ei ikinä kannatakaan pariutua miehen kanssa, kun kiinnostus on kumminkin vain niinkin ohimenevästä asiasta kuin naisen nuoresta iästä kiinni.

Vierailija
267/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea, surkea uusi lainausjärjestelmä... Mutta #256, olen 34 ja voin kuolla vaikka huomenna. Mitä merkitystä sillä on mitä kymmenen vuoden päästä tapahtuu? Eihän kukaan 20-vuotias ahdistu kotona ajatellen että 30 vuoden päästä olen 50 ja näytän petolinnun perseeltä enkä jaksa tehdä enää mitään. Ei pitäisi kolmekymppisenkään. 

Pointti oli siinä, että minä en pidä sitä minään imarteluna, jos joku sanoo viehättyneensä iästäni. En ole sen ikäinen, kuin pienen hetken. Mitä sellaisella kumppanilla tekisin, jolla on minulle parasta ennen päivämäärä?

Vierailija
268/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut saatiin palstamammoille par ifaktaa myös. Suora lainaus:

Nuorista naisista kilpaillaan laajalla ikähaarukalla. Heistä ovat kiinnostuneet paitsi saman ikäiset miehet, myös vanhemmat miehet. Nuoriin naisiin kohdistuu paljon kovempi paine.

Tammisalon mukaan tilanne muuttuu siinä vaiheessa, kun naiset lähestyvät 40 vuotta. Harvempi mies on kiinnostunut keski-ikäisistä naisista, ja tykkäysten määrä tasaantuu sukupuolten välillä.

Oliko tämä jonkinlainen uutinen sinulle? Minä olen tiennyt tuon aina.

Palstamammat ei hyväksy faktoja.

Eikä palstaincelit: teille kaikille ei riitä nuoria, kauniita naisia. Joudutte tyytymään omannäköisiin ja oma ikäisiin naisiin, jos haluatte seuraa.

Palstaincel = tehonsa menettänyt ilmaus. Kiitos kuitenkin.

Vierailija
269/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järjetöntä verrata tykkäyksiä keskenään. Tinderissä kaikin puolin täydellinen alle 40v mies ei voi saada niin paljon tykkäyksiä kuin alemman keskitason alle 30v nainen.

Teille miehille alemman keskitason alle 30-vuitias nainen= itsenne näköinen nainen,mutta vastaava mies on top alfamies, eli itse ,jonka tasoa on missin näköinen, isotussinen, pitkähiuksinen 19-vuotias nainen.👍

Sori pilata miesviha, aina smaa jankutus, vaikka tutkitusti menee ihan toisinpäin. Miehet ovat huomattavasti armollisempia arvioidessaan naisten viehättävyyttä kuin naiset miesten. NAISILLA on tapana aliarvioida miesten viehätys ja miehet suhtautuu naisiin huomattavasti lempeämmin. 

Eikö näistä ole jauhettu jo niin kauan et on kaikille selvää. Googlaa jos et usko. Attractiveness ja sukupuolet. 

Vierailija
270/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis verovaroilla tuhlataan seuraa hakevien miesten aikaa ja energiaa. Aivan sama jos laitettaisiin feikki työpaikkailmoitus johon työtä hakevat ihmiset tuhlaisivat aikaansa ja siitä tehtäisiin vielä uutinen.

Voiko töihin siis hakea nykyään yhdellä swaippauksella? Mitä ne työttömät sitten oikein marisee, että on niin raskasta tehdä niitä hakemuksia.

Työnhaku hoituu myös kysymällä lisätyötunteja nykyiseltä työnantajalta.

Nollasoppari

Eikös tuo vaadi jo keskustelua pelkän pyyhkäisyn sijaan. 

Vierailija
271/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset saavat paljon tykkäyksiä tuossa paskeessa. Vanhemmat ei niinkään ja miehet lähes ei ollenkaan.

Ei kannata kuitenkaan antaa nesteen nousta päähän.

Kaverini laittoi joskus kokeeksi ihan oman ikänsä (+30v.) ja kuvaksi jonkun ottamansa maisemakuvan. Tykkäyksiä sateli, jopa supertykkäyksiä.

Aikanaan kun itse kokeilin deittisovellusta (ihan siis omalla kuvalla), niin kieltämättä häkellyin siitä tykkäyksien määrästä. Mutta nopeasti opin, ettei se tykkäys tarkoita vielä yhtään mitään, koska ilmeisesti moni vetää kaikki oikealle ja sitten vasta katsoo, mitä jäi haaviin.

Siihen kyllästyin itse tosi nopeasti, kun mätsejä tuli ja poistui, ghostattiin jne. Niin lähti profiili aika nopeasti poistoon.

Tämä. Se tykkäysten määrä on yksi paskan hailee, kun ukot painaa sydäntä aivan kaikille. Sieltä seasta sitten pitäisi epätoivoisesti etsiä joku, joka on oikeasti susta kiinnostunut ihmisenä, eikä hyötymistarkoituksessa.

Vierailija
272/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset saavat paljon tykkäyksiä tuossa paskeessa. Vanhemmat ei niinkään ja miehet lähes ei ollenkaan.

Ei kannata kuitenkaan antaa nesteen nousta päähän.

Kaverini laittoi joskus kokeeksi ihan oman ikänsä (+30v.) ja kuvaksi jonkun ottamansa maisemakuvan. Tykkäyksiä sateli, jopa supertykkäyksiä.

Aikanaan kun itse kokeilin deittisovellusta (ihan siis omalla kuvalla), niin kieltämättä häkellyin siitä tykkäyksien määrästä. Mutta nopeasti opin, ettei se tykkäys tarkoita vielä yhtään mitään, koska ilmeisesti moni vetää kaikki oikealle ja sitten vasta katsoo, mitä jäi haaviin.

Siihen kyllästyin itse tosi nopeasti, kun mätsejä tuli ja poistui, ghostattiin jne. Niin lähti profiili aika nopeasti poistoon.

Tämä. Se tykkäysten määrä on yksi paskan hailee, kun ukot p

Positiivisempi ongelna tuo on ku miesten ettei saa ees yhtää mätsiä

Vierailija
273/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet nöyryyttivät itseään testin tulosten perusteella ihan itse.

Nimenomaan, kun miehet selkeästi haksahtivat naisia pahemmin tekoälyprofiileihin. Naisilla on sentään kriittistä silmää.

Vierailija
274/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekihän ne naisillekin sinne profiileja! Miksi sinun, ap, pitää vääristellä jokaista asiaa oman agendasi mukaiseksi?! 

Vierailija
275/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Siis ketä tuossa nöyryytettiin? Sitä tekoälyä? 

Ai että feikkiprofiileilla ei nöyryytetä ja asiasta tehdään vieläpä uutinen, jossa osoitetaan sormella?

Jos kuumakalle olisit osannut lukea, niin tehtiin myös miesprofiileja. Jostain syystä naiset ei saaneet siitä lommoa egoon. 

Oliskohan sun ongelmasi lääkehoidolla ja psykoterapialla hoidettavissa?

Tuskinpa tuossa vaiheessa enää. 

Vierailija
276/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eli esim ilmiön (jota on tutkittukin: naiset suosii pitkiä miehiä) kieltäminen ja lyhyiden miesten syyllistäminen siitä, että heissä on oltava jotain vikaa. Tai että heidän kokemuksensa ei ole aitoja."

Kuka näin on väittänyt?

Aika moni täällä. Lue ketjua. 

Todella moni kieltää lyhyiden miesten kokemukset koska "minäkin olen seurustellut..."

Tai "naapurin lyhyt mies.." tai mitä ikinä. Suoraan sanottu et täytyy olla muuta vikaa.

Mutta tuo nyt oli vain yksi esimerkki. Miehillä ei tunnu olevan oikein misssän samaa oikeutta, kuin naisilla, kertoa ikävistä kokemuksistaan siten, että häntä uskottaisiin. 

Miesten näkemykset käännetään aina miestä itseään vastaan - tavalla tai toisella.

Vierailija
277/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä kukaan tänä päivänä löytää puolison kun tätä nais-mies vihaa kylvetään joka paikassa? Onneksi itse olen jo tuon vaiheen ohittanut.

Vierailija
278/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä alkoi tuo uutinen vain ottamaan sinkkuna päähän. En tosin ole Tinderissä, mutta kuitenkin jotenkin loukkaava ajatus tehdä jotain tekoäly-, feikkihahmoja ihan vaan uutisen vuoksi sovellukseen, jossa toiset ehkä jopa ihan aidon oikeasti etsii toista ihmistä vierelleen.

Ehkä olen vähän herkkänahkainen tämän asian suhteen, mutta kuitenkin kyllä minä niin mieleni pahoitin.

N48

Ihan hyvä näyttää kaikelle kansalle uutisen kanssa, kuinka he ovat netissä helposti höynäytettävissä. Se on yksi pointti. Toki sitten ihan vain tutkimus. Ehkä joku tuon jutun lukiessaan taas miettii kaksi kertaa, että kannattaako sille lääkärille/lentokapteenille/Brad Pitille esimerkiksi lähettää rahaa akuuttiin rahapulaan. Tai kun on menossa tapaamaan jotain, niin kannattaisiko tsekata hieman taustoja enemmänkin.

Vierailija
279/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on siellä Facen puolellakin vaikka mitä. Jennifer Lopez D-koon tisseilla, samoin Jennifer Aniston. Voi olla, että on tavallisella älyllä tehtyjä. Kekkonen Talk showssa on kuitenkin huulet saatu liikkumaan puheen tahtiin.

Vierailija
280/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli eivätkö miehet nöyryytä itse itseään lähettelemällä (ei haluttuja) munakuvia, lähettämällä asiattomia kommentteja ja swippaamalla kaiken (ne selvät botitkin) parikseen?

Asia selvä. 

Tämä. Miehet ovat itse syyllisiä siihen, että tinder on kamala paikka kaikille. Sekä naisille että miehille.