Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle sitten teki verorahoilla pari feikkiprofiilia Tinderiin nöyryyttääkseen miehiä tekoälyllä luoduilla naisilla

Vierailija
22.04.2025 |

https://yle.fi/a/74-20156735?origin=rss

Yle-verosta ei voi irtisanoutua, mutta Tinderin voi onneksi poistaa. Käsittämätöntä...

Kommentit (1272)

Vierailija
241/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ylestä kuultua, keskusteltiin karhuista ja asiantuntija sanoi, että karhuja ja muitakaan luonnon eläimiä ei ihmisen pitäisi lähestyä. Siihen toimittaja: "MIKSI?"

Vierailija
242/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen ei kelpaa > miehissä vika

Kun mies ei kelpaa > miehessä vika

Olisko aika jo muuttaa jotain tästä ajatusmaailmasta? 

Miten sitä sun mielestä pitäis muuttaa?  Jos mielummin valitsee sinkkuuden, kuin kenet tahansa ja elää oman valintansa kanssa, niin onko siinä jotain väärää?

En ymmärrä yhtään miten päädyit kommentistani tuollaiseen päätelmään. En ollenkaan. 

Olen nainen ja kyllästynyt siihen, että kaikki käännetään tuosta näkökulmasta, että vian täytyy olla loppuviimein miehessä, oli tilanne mikä hyvänsä. Seuraa vaikka tuota keskustelun osaa lyhyistä miehistä, niin ymmärrät. Jos lyhyt mies ei saa

Kukaan ei jaksaisi kuunnella jankutustasi tästä asiasta, ei kukaan. Ja sinä olet vielä niin hölmö, että alat asiasta jankuttamaan, ennenkuin olet naista edes tavannut. Se on tosin naisten onni, että osaavat väistää luodin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tekoälyllä luotuja feikkiprofiileja lähestyy toisinaan Facebookissakin. Selvästi jossain miesten nöyryyttämismielessä, mutta en ole ehkä ihan niin tyhmä, miltä näytän.

Vierailija
244/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin kuvaavaa, että tykkäyksiä sateli jo ennen kuin oli edes ehditty laittaa muuta kuin kuvat. Miehet eivät todellakaan edes lue tekstejä, kun vimmalla kaikki oikealle vaan. 

Ikäjuttu varmasti pätee. Ei tulisi mieleenkään tykätä tuon nuoren miehen profiilista, kun olen kymmenen vuotta vanhempi. Hänhän on ihan poikanen, ja tarvitsee jonkun kivan nuoren tytön. Miehille ei ole niin justiinsa, vaikka profiilin tyttö olisi nuorempi kuin oma lapsi.

Siis lähes kaikki miehethän nimenomaan haluavat itseään nuoremman naisen. Se max 25-vuotiaan.  

No musta n. 30v naiset ovat olleet aina viehättävimpiä ja ihan yhtä huonosti käynyt flaksi. Ei se niin mene että kun olet pyhimys ja toimit kuten naiset sanovat, niin kirkkaimman kruunun saat. 

Ja ite oot...? 50v? 60v?

Vierailija
245/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis verovaroilla tuhlataan seuraa hakevien miesten aikaa ja energiaa. Aivan sama jos laitettaisiin feikki työpaikkailmoitus johon työtä hakevat ihmiset tuhlaisivat aikaansa ja siitä tehtäisiin vielä uutinen.

Vierailija
246/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuohon naisen profiiliin ei olisi pitänyt laittaa sitä, että lyhytkin juttu käy. Sehän nyt on selvää, että sellaiseen juttuun valmiita miehiä on pilvin pimein, kun taas naisia ei niinkään usein lyhyt juttu houkuta.

Vierailija
247/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta jutusta selvisi vain se asia, että Tinder on paska paikka kaikille naisille, jotka ovat yli 25-vuotiaita, tavallisia ja rumia. Ja kaikki miehet haluavat max 25-vuotiaan, kauniin naisen, muut naiset ovat tyytymistä, mutta heiltä pitäisi saada pillua. Eli miehet ovat hypergamisia.

Tuista selvisi myös se, että miehet eivät etsi vakituista seuraa. 

Molemmat asiat ovat tiedossa. 

Siitäkin huolimatta molemmat asiat ovat naisten vika.

Ja se pääasia mikä tosta selvis on että tinder on kaikki miehille paska paikka

Koska Tinder ei ole nuoren herkku-pillun Wolt miehille, josta voisi ruksata haluamansa pillut ja tilata ne kotiin.

Mutta nainen saa woltata munaa sieltä kotiin niin paljon ku haluaa

Vierailija
248/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta jutusta selvisi vain se asia, että Tinder on paska paikka kaikille naisille, jotka ovat yli 25-vuotiaita, tavallisia ja rumia. Ja kaikki miehet haluavat max 25-vuotiaan, kauniin naisen, muut naiset ovat tyytymistä, mutta heiltä pitäisi saada pillua. Eli miehet ovat hypergamisia.

Koska Tinder ei ole nuoren herkku-pillun Wolt miehille, josta voisi ruksata haluamansa pillut ja tilata ne kotiin.

Vain jos mies niin haluaa. 

Vierailija
249/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin kuvaavaa, että tykkäyksiä sateli jo ennen kuin oli edes ehditty laittaa muuta kuin kuvat. Miehet eivät todellakaan edes lue tekstejä, kun vimmalla kaikki oikealle vaan. 

Ikäjuttu varmasti pätee. Ei tulisi mieleenkään tykätä tuon nuoren miehen profiilista, kun olen kymmenen vuotta vanhempi. Hänhän on ihan poikanen, ja tarvitsee jonkun kivan nuoren tytön. Miehille ei ole niin justiinsa, vaikka profiilin tyttö olisi nuorempi kuin oma lapsi.

Siis lähes kaikki miehethän nimenomaan haluavat itseään nuoremman naisen. Se max 25-vuotiaan.  

No musta n. 30v naiset ovat olleet aina viehättävimpiä ja ihan yhtä huonosti käynyt flaksi. Ei se niin mene että kun olet pyhimys ja toimit kuten naiset sanovat, niin kirkkaimman kruunun saat. 

Mä olen 30v. Osaatko laskea, minkä ikäinen olen vaikkapa 10 vuoden päästä? ...

Vierailija
250/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se on voi voi jos pitää läähättää jokasta kohti joka liikkuu (suunnilleen.) ja joo, nuoria naisia tuntuu haluavan kaikki! Nuoret miehet, vanhat miehet ja kaikki siltä väliltä!! 

oon itse 21v nainen ja mua inhottaa suurin osa miehistä. Kaipaan itse vahvaa tunneyhteyttä ennenkuin tunnen mitään seksuaalista vetoa, mutta miehet pilaa jo ensivaikutelman laittamalla kalukuvia (pyytämättä)tai muuten ovat epäasiallisia.. huoh.

Vierailija
251/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut saatiin palstamammoille par ifaktaa myös. Suora lainaus:

Nuorista naisista kilpaillaan laajalla ikähaarukalla. Heistä ovat kiinnostuneet paitsi saman ikäiset miehet, myös vanhemmat miehet. Nuoriin naisiin kohdistuu paljon kovempi paine.

Tammisalon mukaan tilanne muuttuu siinä vaiheessa, kun naiset lähestyvät 40 vuotta. Harvempi mies on kiinnostunut keski-ikäisistä naisista, ja tykkäysten määrä tasaantuu sukupuolten välillä.

Oliko tämä jonkinlainen uutinen sinulle? Minä olen tiennyt tuon aina.

Palstamammat ei hyväksy faktoja.

Eikä palstaincelit: teille kaikille ei riitä nuoria, kauniita naisia. Joudutte tyytymään omannäköisiin ja oma ikäisiin naisiin, j

Munantyrkyttäjiä riittää kaiken ikäisistä ja kaikennäköisistä miehistä. Onhan se epäoikeudenmukaista, kun instabeibit eivät tyrkytä pimpsalooraa kaikenlaisille miehille. 

Vierailija
252/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos munat niin haluavat, niin miksei?

Vierailija
253/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Siis ketä tuossa nöyryytettiin? Sitä tekoälyä? 

Ai että feikkiprofiileilla ei nöyryytetä ja asiasta tehdään vieläpä uutinen, jossa osoitetaan sormella?

Jos kuumakalle olisit osannut lukea, niin tehtiin myös miesprofiileja. Jostain syystä naiset ei saaneet siitä lommoa egoon. 

Oliskohan sun ongelmasi lääkehoidolla ja psykoterapialla hoidettavissa?

Vierailija
254/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläkait mäkin saan miehenä sieltä niin paljon kuin haluan tai jaksan panna. Joka viikonpäivälle uus pano ei ole mikään saavutus edes saada. Seksiä on tinderistä niin helppo saada kuin olla ja voi. Mies kohta 40v

Vierailija
255/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis verovaroilla tuhlataan seuraa hakevien miesten aikaa ja energiaa. Aivan sama jos laitettaisiin feikki työpaikkailmoitus johon työtä hakevat ihmiset tuhlaisivat aikaansa ja siitä tehtäisiin vielä uutinen.

Voiko töihin siis hakea nykyään yhdellä swaippauksella? Mitä ne työttömät sitten oikein marisee, että on niin raskasta tehdä niitä hakemuksia.

Vierailija
256/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset saavat paljon tykkäyksiä tuossa paskeessa. Vanhemmat ei niinkään ja miehet lähes ei ollenkaan.

Ei kannata kuitenkaan antaa nesteen nousta päähän.

Kaverini laittoi joskus kokeeksi ihan oman ikänsä (+30v.) ja kuvaksi jonkun ottamansa maisemakuvan. Tykkäyksiä sateli, jopa supertykkäyksiä.

Aikanaan kun itse kokeilin deittisovellusta (ihan siis omalla kuvalla), niin kieltämättä häkellyin siitä tykkäyksien määrästä. Mutta nopeasti opin, ettei se tykkäys tarkoita vielä yhtään mitään, koska ilmeisesti moni vetää kaikki oikealle ja sitten vasta katsoo, mitä jäi haaviin.

Siihen kyllästyin itse tosi nopeasti, kun mätsejä tuli ja poistui, ghostattiin jne. Niin lähti profiili aika nopeasti poistoon.

Vierailija
257/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei välttämättä. Naisissa elää kyllä vahvana "oikeudenmukaisen maailman" ajatus. Että se mies joka valitsi sinut näkee vain Sinut ja olet erityinen. Kyllä nämä tosielämässä naisia saavatkin myös yrittävät kaikkein eniten ja jokaista. "

Mjaa. Mä opein miehiltä, että en ole heille mikään ainut ja erityinen vaikka niin väittäisivätkin. Aika sinisilmäinen saa olla uskoakseen ton. 

Kyllä. Vain sellainen nuori ja superkaunistavan nainen on. Olen kuullut monen miehen sanovan myös, että he voisivat aidosti rakastua vain todella kauniiseen naiseen. Kaikki muut naiset ovat enemmän tai vähemmän vain tyytymistä. Mitä nuorempi ja kauniimpi nainen on , sitä enemmän ja paremmin mies rakastuu ja sitoutuu naiseen, ja pitää tätä spesiaalina ja erityisenä naisena. Muut ovat vain harmaata massaa, jolla on tussu ja joka on käyttöesine miehen elämänlaadun parantamiseksi.

Vierailija
258/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri ylestä kuultua, keskusteltiin karhuista ja asiantuntija sanoi, että karhuja ja muitakaan luonnon eläimiä ei ihmisen pitäisi lähestyä. Siihen toimittaja: "MIKSI?"

No miksi. Toimittaja kysyy kuuntelijoiden puolesta. Tarkoitus on jakaa näille tietoa. Selitä sinä nyt. Mä tiedän vastauksen, mutta tiedätkö sinä. 

Vierailija
259/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea, surkea uusi lainausjärjestelmä... Mutta #256, olen 34 ja voin kuolla vaikka huomenna. Mitä merkitystä sillä on mitä kymmenen vuoden päästä tapahtuu? Eihän kukaan 20-vuotias ahdistu kotona ajatellen että 30 vuoden päästä olen 50 ja näytän petolinnun perseeltä enkä jaksa tehdä enää mitään. Ei pitäisi kolmekymppisenkään. 

Vierailija
260/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nainen saa woltata muna

Ja sitten sinä heräsit....