Miksi ketään ei kiinnosta miesten ongelmat?
Aina miehet vaan jätetään syrjäytymään yksin ongelmiensa kanssa.
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne on kuitenkin paremmat kuin useilla miehillä, vain pieni osa miehistä on huippuälykkäitä.
Miesten älykkyyshajonta on suurempi kuin naisten, eli miehissä on enemmän ääripäitä. Yhtä monta huippuälykästä kuin vajaaälyistäkin. Ap taitaa olla siitä älykkyyden Gaussin käyrän äärivasemmasta laidasta, joka luokitellaan kehitysvammaisuudeksi.
Se, että miesten keskihajonta on suurempi, ei sulje pois huippuälykkäiden naisten olemassaoloa. Meitäkin on.
Geneettisesti naiset on onnistuneempi sukupuoli, koska laatu on kaikin puolin tasaisempaa ja myös ihmisessä ratkaisevaa on laatu, ei määrä. Miehet on vähemmillä ominaisuuksilla tuotettua bulkkia, jossa on enemmän maanantaikappaleita. Siksi miehiä syntyy enemmän ja kuolleisuus on jo nuorissa ikäluokissa korkeampi.
MIehiä ei muuhun tarvita kuin siittiöntuotantoon ja sen vuok
Voi ressukka. Jos olisit yhtään jyvällä näistä tutkimukista tietäisit, että toi Gaussin käyrä juttu on kumottu kauan sitten. Miesten ja naisten älykkyys on yksilöstä ja testistä riippuvaa. Erot sukupuolten välillä ovat mitättömät.
Eli jos nyt kuvittelit olevasi joku huippuälykäs yksilö vain siksi että sulla on penis niin ei pidä paikkaansa että SORI SIITÄ.
Hyvän provon teit. Nyt tulee 100 sivua miesten haukkumispaskaa. Mutta sitähän sinä tällä hait.
Sulla on ilmeisesti aika heikko kyky vastaanottaa faktoja ja soveltaa niitä käytäntöön.
No sä et taida edes tietää mitä fakta on. Alkulässytys oli pelkkää spekulointia mutu pohjalta ja sitten parit todenmukaiset luvut ja loppupäätelmä triviaali jota nyt koko ajan hoetaan.
Mua naurattaa ajatus aloittajan surkeasta elämästä. En yksinkertaisesti pysty tuntemaan sympatiaa, kun joku täysi uuvatti suoltaa päivästä toiseen tällaista samaa sontaa eetteriin. 75% veroja, huippuälykkyys, suuret saavutukset - jätkä on yksinkertaisesti aivan totaalisen pihalla ja toistelee juttujaan ilman minkäänlaista logiikkaa tai järkeä. Kaikesta huomaa, että tällä kaverilla edes matka sinne mäkkärin kassalle olisi kuin Mount Everestin huiputus, yhtä todennäköinen.
Surullisinta toki on, että ainoastaan sieltä hänen halveksimaltaan julkiselta sektorilta olisi saatavilla apua noin massiivisiin mielenterveysongelmiin. Toki persoonallisuushäiriöt eivät ole parannettavissa, mutta edes jotain rauhoittavaa lääkitystä varmaan saisi jotta elämä olisi edes hitusen siedettävämpää kaikessa surkeudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ilmeisesti aika heikko kyky vastaanottaa faktoja ja soveltaa niitä käytäntöön.
No sä et taida edes tietää mitä fakta on. Alkulässytys oli pelkkää spekulointia mutu pohjalta ja sitten parit todenmukaiset luvut ja loppupäätelmä triviaali jota nyt koko ajan hoetaan.
Loppupäätelmä on se, että Suomi on totaalisessa kusessa, kun miehet ei tee enää töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat ongelmat ratkeavat rahalla, mutta kaikki "avut" tarjoavat kaikkea muuta tyhjänpäiväistä tauhkaa, paitsi rahaa.
Pötyä. Tuo on taas sitä defensiivistä paskaa, jolla miehet ulkoistavat vastuun tekemisistään itsensä ulkopuolelle.
Yleensä ongelmat ratkeavat järkeilemällä ja hoitamalla ne itse pois. Et sinä saa rahalla parempaa mielenterveyttä, lisää älykkyyttä, et edes tutkintoa, jolla pääsisit huippuduuniin. Ei raha tuo sinulle rohkeutta, itsekriittisyyttä, osaamista, viehätysvoimaa, käytöstapoja, rakastajan taitoja.
Rahaa saa, kun menee töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Mun käsittääkseni esim. poliisin resursseja menee paljon miesten ongelmiin, eli ei voi sanoa, että yhteiskunta ei satsaisi heihin. Kyllä heihin yhteiskunnan rahaa ja vaivaa menee paljon. Myös esim päihteet ja asunnottomuus on enemmän miesten ongelmia ja näihin käytetään valtavia summia rahaa ja yhteiskunnan resursseja.
Tämä. Ja aina kun auto törmää väkijoukkoon Euroopassa, tai mummo raiskattu tai tapettu, tekijä on aina mies.
Eli haluatte tilanteen pysyvän ennemmin tämänlaisena, kuin että niihin miesten ongelmiin puututtaisiin aikaisemmin? Okei, selvä.
Mikä ongelma näillä miehillä on ollut? Ja miten niihin olisi pitänyt ennemmin puuttua?
Krooninen ja akuutti ulinataipumus, pikkuprinssi-syndrooma ja yleinen vastenmielisyys. Näitähän on jo omat vanhemmat inhonneet niin että on pitäneet nämä tynnyrissä ensimmäiset 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Voi ressukka. Jos olisit yhtään jyvällä näistä tutkimukista tietäisit, että toi Gaussin käyrä juttu on kumottu kauan sitten. Miesten ja naisten älykkyys on yksilöstä ja testistä riippuvaa. Erot sukupuolten välillä ovat mitättömät.
Eli jos nyt kuvittelit olevasi joku huippuälykäs yksilö vain siksi että sulla on penis niin ei pidä paikkaansa että SORI SIITÄ.
No mulla ei ole penistä ja olen huippuälykäs nainen. Sinä sensijaan et näköjään tiedä, mikä on normaalijakauma. Lähes kaikki mitattavissa olevat ihmisenominaisuudet asettuvat populaatiossa Gaussin kellokäyrälle, niin myös älykkyys.
MIesten suurempi keskihajonta kaikessa johtuu siitä, että niiden genomi on suppeampi kuin naisten, ja tämä taas johtuu siitä, että niillä on vain yksi X- ja yksi Y-kromosomi, jotka eivät korjaa toisissaan olevia virheitä.
Olepa hyvä ja esitä LÄHDE väitteellesi, että "tuo Gaussin käyrä juttu on kumottu kauan sitten". Opettele kirjottamaan, olet häpeäksi naissukupuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Mun käsittääkseni esim. poliisin resursseja menee paljon miesten ongelmiin, eli ei voi sanoa, että yhteiskunta ei satsaisi heihin. Kyllä heihin yhteiskunnan rahaa ja vaivaa menee paljon. Myös esim päihteet ja asunnottomuus on enemmän miesten ongelmia ja näihin käytetään valtavia summia rahaa ja yhteiskunnan resursseja.
Tämä. Ja aina kun auto törmää väkijoukkoon Euroopassa, tai mummo raiskattu tai tapettu, tekijä on aina mies.
Minä kun luulin että he ovat p a r t a l a p s i a
Miehiä. Miesten erot on varsin pieniä, eikä pigmentin määrä vaikuta muuhun kuin pigmentin määrään.
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa ajatus aloittajan surkeasta elämästä. En yksinkertaisesti pysty tuntemaan sympatiaa, kun joku täysi uuvatti suoltaa päivästä toiseen tällaista samaa sontaa eetteriin. 75% veroja, huippuälykkyys, suuret saavutukset - jätkä on yksinkertaisesti aivan totaalisen pihalla ja toistelee juttujaan ilman minkäänlaista logiikkaa tai järkeä. Kaikesta huomaa, että tällä kaverilla edes matka sinne mäkkärin kassalle olisi kuin Mount Everestin huiputus, yhtä todennäköinen.
Surullisinta toki on, että ainoastaan sieltä hänen halveksimaltaan julkiselta sektorilta olisi saatavilla apua noin massiivisiin mielenterveysongelmiin. Toki persoonallisuushäiriöt eivät ole parannettavissa, mutta edes jotain rauhoittavaa lääkitystä varmaan saisi jotta elämä olisi edes hitusen siedettävämpää kaikessa surkeudessaan.
Taitaa ottaa kovasti tunteisiin!
Ps. Olen muuten ylempi toimihenkilö ja totaalisen vttuuntunut tähähän itseään kannibalisoivaan sosialistihelvettiin, koska kokemusta on muualtakin.
En ole vttuuntunut itseni puolesta, vaan noiden ihmisten puolesta, jotka ryyppäävät ja narkkaavat itseään työkyvyttömiksi. Lasten puolesta, joiden peruskoulutus on surkeassa jamassa ja tulevaisuuden mahdollisuudet nollassa. Niiden 80000 ihmisen puolesta, jotka ovat ulosostossa terveydenhuollon maksujen takia jne...
Fiksuimmat ymmärtää, että täältä poismuuttaminen ei ole mahdollisuus vaan elinehto.
Eutanasia ratkaisee roska väen ongelmat
mitkä on enemmän miesten ongelmia kuin naisten ongelmia... yleensä elämän ongelmat on molempien ongelmia jos niitä on ollakseen. Ja yhdessä niistä selviää.
Kaffebulla kirjoitti:
Ei tämä ole miesten ongelmiin puuttumista, vaan pahoinvoivien miesten AIHEUTTAMIIN ongelmiin puuttumista.
Millainen mies kehittää ongelmia eikä voittoa, hyötyä, tai ole edes hiljaa? Nettonegatiivisia miehiäkö tässä pitäisi alkaa katselemaan?
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole ongelmia. Miehet ovat ongelma.
Miesten olisi korkea aika lopettaa valittaminen. Heillä on pelkkiä etuoikeuksia vaikka heistä on niin paljon haittaa.
Kerrohan toki, mitä etuoikeuksia minulla on miehenä sinuun verrattuna? Minä jouduin vankilatuomion uhalla käymään intin, jouduitko sinä? Saanko verohelpotusta tai parempaa palkkaa samasta työstä, koska olen mies? Vastaus kysymykseen... EN SAA ENKÄ OLE MILLOINKAAN SAANUT...
EMME ELÄ 50-lukua enää. Suomi on Uuden Seelannin kanssa maailman tasa-arvoisin maa. HERÄTYS NAISET !
V*ttú mitä paskaa taas. Koko ihmiskunta on nimenomaan keskittynyt vain ja ainoastaan miehiin; ja keskittyy yhä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten ongelmat ei kiinnosta miehiä? AP voi olla edelläkävijä ja aloittaa modernin miesasialiikkeen.
Näin. Miesten mielestä naisten, lasten, vanhusten, vammaisten, vähemmistöjen ongelmat on aina heidän omia ongelmiaan ja oma vika ja ihan itse pitäisi ne myös rangaista, mutta miesten ongelmat on aina naisten ja yhteiskunnan vika, jotka naisten ja yhteiskunnan pitäisi ratkaista. Naisten siten, että pitäisi antaa pinppaa ja ottaa huollettavaksi, ja yhteiskunnan muuten. Vaikka tarjoamalla palveluita joita miehet eivät käytä, josta syyttävät naisia.
Miesten pitää itse hoitaa kaikki ongelmat itse.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Ja onko tuo kovin kin suuri ongelma, verrattuna vaikka lukiossa burnoutin saaviin tyttösiin jotka ei kykene oikeisiin töihin koko elämänsä aikana vaan ne larppaa tuottavia ihmisiä??
Niinkun aloittaja sanoi, niin syrjäytyminen ja sen estäminen.