Miksi ketään ei kiinnosta miesten ongelmat?
Aina miehet vaan jätetään syrjäytymään yksin ongelmiensa kanssa.
Kommentit (177)
Mitäs jos menisit saamaan vertaistukea jostain miespalstalta josta saisit keskusteluapua miehisiin ongelmiin. Sitä kautta ratkaisisitte ne ja siellä ne ehkä kiinnostaisi. Miksi täällä vauva-palstalla niiden niin suuresti pitäisi kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
On se nyt kumma, jos ei edes miehiä kiinnosta miesten ongelmat. Miehiä on kuitenkin noin puolet väestöstä.
Jos aletaan perustamaan kunnon miesjärjestöjä, niin heti nettivinkataan poliisille. :D
Miksiköhän?
Taitaa pelottaa, että miehet ei sopeudukkaan kiltisti ongelmiinsa, vaan korjaa ne muuttamalla asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se nyt kumma, jos ei edes miehiä kiinnosta miesten ongelmat. Miehiä on kuitenkin noin puolet väestöstä.
Jos aletaan perustamaan kunnon miesjärjestöjä, niin heti nettivinkataan poliisille. :D
Miksiköhän?
Taitaa pelottaa, että miehet ei sopeudukkaan kiltisti ongelmiinsa, vaan korjaa ne muuttamalla asiat.
Mikä on kunnon miesjärjestö? Noita miesjärjestöjähän on vaikka kuinka jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset ovat varanneet uhriutumisen kaikessa, myös miesten ongelmissa.
Mikä uhriutuminen? Sekö että naiset pärjäävät opinnoissa, tekevät paremmin töitä, elävät terveellisemmin ja ekologisemmin, elävät pitempään, tekevät huomattavasti vähemmän rikoksia, käyttävät vähemmän alkoholia, jne. Ihan itse näin valiten ja omalla työllä. Kun ovat päässeet yhteiskuntaan kiinni alistetusta asemasta. Itse taistellen.
On se kumma, kun jo pari sukupolvea naisia on menestynyt hienosti opinnoissaan ja silti naiset loistaa teollisessa yrittämisessä poissaolollaan, mutta julkinen sektori on karseassa kriisissä.
:D
Taitaapi naisten opintomenestyksen vika olla niissä opinnoissa ja niissä menestymisen mittareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, menisitte töihin! Ja leikatkaa tukka ja parta, siitä se lähtee. Ilmaisia neuvoja, ja väitätte ettei ketään kiinnosta.
No ei mennä.
Yhteiskunta jota inhoan vie n. 75% tienesteistä ja minulla on oikeus olla tekemättä sen eteen mitään.
Koska teillä pikku inceleillä on pelkästään oikeuksia, ei mitään velvollisuuksia. Mikset mene Venäjälle kun sikäläistä systeemiä ihailet? Taidat olla venäläishoron ja suomalaisjuopon jälkeläinen, eikö vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän?
Miehinen ratkaisu omiin ongelmiin on muiden satuttaminen. Kuten, että ei saada kumppania, niin sitten katsotaan jotain kriminaali Tatea, joka neuvoo ottamaan väkisin ja väkivallalla, muita alistaen.
On se kumma, että ei kyetä sivistymään.
Naisliikkeessä ei ole koskaan eikä tulla koskaan, alistamaan tai satuttamaan muita. Ajetaan yleisiä ihmisoikeuksia, ei muiden oikeuksien polkemista.
Ja se, että miehet joutuvat huomioimaan, että kaikilla on samat oikeudet, ei ole heidän oikeuksien polkemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi kiva tietää, mitä nämä erityiset miesten ongelmat ovat ja miksi ap ei osaa soittaa terveysaseman ajanvaraukseen, päihdejärjestöjen auttaviin puhelinnumeroihin tai työkkäriin tai hakea yhteishaussa opiskelemaan.
Samat saatanan puhelinnumerot sukupuoleen katsomatta kaikkiin palveluihin, ap. Puuttuuko sulta sormia vai osa aivoista?
Miesten ongelma on sosialistihelvetti, jossa 25% tuloverot, 25%alvi ja 25% eläkemaksut.
Saako lääkäriltä reseptin tuon lopettamiseen? :D
Pääset noista eroon kätevimmin kipittämällä itärajan yli itään. Siellähän sun henkinen koti on ja sieltä sulle tulee lista aiheista, joita pitää trollailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän?
Mikä on kunnon miesjärjestö? Noita miesjärjestöjähän on vaikka kuinka jo.
Hyvin organisoitu ja vaikutusvaltainen, kuten se suojeluskunta aikoinaan. Nykyinen turvallisuustilanne jopa vaatisi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua kiinnostaa. Nuorissa miehissä on paljon ihan hukassa olevia ja siksi he ajautuvat ihan kummallisten ideologioiden pariin. Suunnitelmissani on omalta osaltani auttaa heitä.
Mitä ne kummalliset ideologiat ovat? Minulla on epäilykseni siitä, mutta saat itse kertoa.
No ensinnäkin ja pahimpana nämä incelit ja tasoteoriat. Sitten tietyt äärimmäisyyksiin menevät jutut, kun alunperin vastauksia ja totuutta etsivät nuoret tipahtavat liian syvälle kaninkoloon. Jenkkiläinen alt-right, jota aletaan soveltaa Suomessa, vaikka se ei lähtökohtaisesti mitenkään sovellu suomalaiselle. Ymmärrän miksi nämä alunperin päätyvät näihin. Nuoret naiset taas hurahtavat joskus toiseen ääripäähän. Molemmat tarvitsevat palautusta todelliseen maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne on kuitenkin paremmat kuin useilla miehillä, vain pieni osa miehistä on huippuälykkäitä.
Jo niissä perusälykkäissä 20% porukka, jakauma on huomattavan miehinen. Huippuälykkäitä naisia ei ole käytännössä ollenkaan.
Kyllä on. Mutta kun olet itse tarpeeksi tyhmä, et osaa arvioida asiaa eli googlaa DunningKruger-vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä uhriutuminen? Sekö että naiset pärjäävät opinnoissa, tekevät paremmin töitä, elävät terveellisemmin ja ekologisemmin, elävät pitempään, tekevät huomattavasti vähemmän rikoksia, käyttävät vähemmän alkoholia, jne. Ihan itse näin valiten ja omalla työllä. Kun ovat päässeet yhteiskuntaan kiinni alistetusta asemasta. Itse taistellen.
On se kumma, kun jo pari sukupolvea naisia on menestynyt hienosti opinnoissaan ja silti naiset loistaa teollisessa yrittämisessä poissaolollaan, mutta julkinen sektori on karseassa kriisissä.
Taitaapi naisten opintomenestyksen vika olla niissä opinnoissa ja niissä menestymisen mittareissa.
No hirveän monet miehetkin loistaa poissaolollaan teollisessa yrittämisessä ja puolestaan monet miehet ovat osa julkista sektoria. Kuinkahan monta turhanpäiväistä miestä nauttii kunnissa ja kaupungeissa työpaikoista, armeijassakin taitavat olla enemmistö, poliiseissa ja pelastuslaitoksella myös. Ja löytyyhän noita lääkäreistäkin yms. sekä opettajina, rehtoreita yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko taas menty pikku aivoilla tekemään "loogisia" analyysejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, menisitte töihin! Ja leikatkaa tukka ja parta, siitä se lähtee. Ilmaisia neuvoja, ja väitätte ettei ketään kiinnosta.
No ei mennä.
Yhteiskunta jota inhoan vie n. 75% tienesteistä ja minulla on oikeus olla tekemättä sen eteen mitään.
Koska teillä pikku inceleillä on pelkästään oikeuksia, ei mitään velvollisuuksia. Mikset mene Venäjälle kun sikäläistä systeemiä ihailet? Taidat olla venäläishoron ja suomalaisjuopon jälkeläinen, eikö vain?
Käynnissä on yhteiskunnan kollektiivinen alasajo inceleiden toimesta, etkä voi sille yhtään mitään.
Valtio takavarikoi asuntovarallisuutesi samantien kun jäänet työttömäksi (etkä voine sillekkään yhtään mitään) ja inflaatio hoitaa eläkkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun huomioidaan että 18v - 60v valkoihoiset heteromiehet tämän lystin pääosin maksaa, niin siihen nähden tämän porukan ongelmiin käytetään kyllä harvinaisen vähän resursseja per pää verrattuna muiden ryhmien ongelmiin.
Ei pidä paikkaansa. Isompi osa naisista käy töissä. Naisten maksamat verot ovat ihan olennaisia tässä kokonausuudessa, siinä missä miestenkin.
Ei pidä paikkaansa, koska naiset käyvät töissä julkisella jonka yksityisen duunarimiehet kustantavat. Uskomatonta ettei tämäkään talouden perusasia ole hallussa.
Alussa ruinaat apua, jota todellakaan ei yksityinen palveluntarjoaja sinulle tarjoa. Sitten uliset työttömyydestä (et sinä ole mikään duunari, vaan sinä haluaisit olla jos joku YKSITYINEN sinut töihin huolisi, jos sinulla olisi koulutus, jonka tarjosi JULKINEN SEKTORI).
Luuletko että yksityissektori maksaisi sinulle työttömyysturvaa?
Ottiko viikon takainen vaalihäviö noin koville, että olet ryypännyt itsesi tilttiin? Yksi ja sama naisviha- ja itsesäälilevy pyörii nonstoppina paksun kallosi sisällä. Kaikuuko siellä pahasti, oletko hämmentynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne on kuitenkin paremmat kuin useilla miehillä, vain pieni osa miehistä on huippuälykkäitä.
Jo niissä perusälykkäissä 20% porukka, jakauma on huomattavan miehinen. Huippuälykkäitä naisia ei ole käytännössä ollenkaan.
Kyllä on. Mutta kun olet itse tarpeeksi tyhmä, et osaa arvioida asiaa eli googlaa DunningKruger-vaikutus.
Googlaa mielummin se ad hominem ja projektio, koska kommenttisi ei juuri muuta sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asianlaita on niin, että miesten heikko resilienssi johtaa siihen, että ne on asunnottomia ja rahattomia, mutta me naiset sinnittelemme. Me osaamme elää suu säkkiä myöten, valmistaa maittavaa ja edullista ruokaa ja priorisoida niukassakin rahatilanteessa välttämättömät kulut ohi uuden Harrikan tai 100 tuuman telkun.
Tieteellä ei taida vielä olla ratkaisua miesten matalan älykkyyden hoitamiseen. Tekoälyä kun ei voi vieläkään älyksi kutsua, vaan se on eräänlainen hienostunut hakukonekoodi. Eikä sitä voi integroida ihmisaivoihin, vaikka Musk miten mainostelisi neuralinkiään. Ja toisaalta, kuka olisi niin hullu, että antaisi asentaa sellaisen päähänsä Muskin toimiessa mannekiinina :DDD
No ei ole tieteellä ratkaisua naisten väkisinkin keskimääräiseksi jääviin älynlahjoihin.
Oli älyä vähän tai paljon, sitä pitää opetella käyttämään. Mikä on tekosyysi, että jätit tekemättä niin? Jos olisit älyltäsi ylivertainen, sunhan pitäisi pystyä itse ratkomaan ongelmasi eikä ulista täällä meitä tyhmiä naisia apuun:D
(mun ÄO on mitattu ihan virallisesti ja on 154. Oletko sinä läpäissyt edes lukiota?)
Itse ainakin muistan erään videon netissä, jossa mies kertoo elämäänsä rajoittavasta ocd:sta ja arvatenkin naiset olivat ymmärtäväisiä ja miehet kitisi. Miehet kitisi, kuinka ei muka ole oikea ongelma, kun ei ole tarpeeksi iso ongelma.
Ensinnäkin ocd pahimmillaan rajoittaa koko elämää ja toiseksi, jos kukaan ei ikinä rohkaistu kertomaan niistä ns. pienistä ongelmista, miten kukaan uskaltaa avautua suurista? Miehet ovat itse esteenä miesten ongelmista puhumisessa.
Mitkä ovat ne miesten ongelmat joista pitäisi keskustella?
(Poislukien se, ettet saa seksiä jonkun OF tyttösen kanssa.)
Vierailija kirjoitti:
Useimmat ongelmat ratkeavat rahalla, mutta kaikki "avut" tarjoavat kaikkea muuta tyhjänpäiväistä tauhkaa, paitsi rahaa.
Pötyä. Tuo on taas sitä defensiivistä paskaa, jolla miehet ulkoistavat vastuun tekemisistään itsensä ulkopuolelle.
Yleensä ongelmat ratkeavat järkeilemällä ja hoitamalla ne itse pois. Et sinä saa rahalla parempaa mielenterveyttä, lisää älykkyyttä, et edes tutkintoa, jolla pääsisit huippuduuniin. Ei raha tuo sinulle rohkeutta, itsekriittisyyttä, osaamista, viehätysvoimaa, käytöstapoja, rakastajan taitoja.
Kyllä mua tavallaan kiinnostaa incelit ja persut, mitä enemmän heitä on ja mitä huonommin heillä menee, sitä paremmin meillä kunnon miehillä menee ja on enemmän valinnan varaa naisissa.