Mistä 45-vuotias nainen löytäisi kumppanin?
Olisi kiva löytää rakkaus, olen eronnut muutama vuosi sitten. Olen aika herkkä, joten raaka deittailumaailma tuntuu ahdistavalta..Tinder sun muut.
Etenkin kun olen ihan tavallinen, en mikään kaunotar. Ihan "nuorekas" kyllä, jos niin voi sanoa, eli ei mussa mitään vikaa ole, pidän itsestäni huolta yms.. Aika tavallinen nelikymppinen nainen.
Missä keski-ikäiset ihmiset nykyään tapaa toisiaan?
Kommentit (110)
Kannattaa etsiä muita samassa tilanteessa olevia. Itse haluan yhtä kokemattoman naisen tai sitten olen ilman.
Ylös, ulos ja mukaan sellaisiin harrastuksiin joissa törmäät itseäsi kiinnostavan ikäryhmän vapaisiin miehiin tilanteissa, joissa keskusteleminen ja tutustuminen on mahdollista.
Esimerkiksi lavatanssit tuntuvat olevan eronneiden ja ehkä kakkoskierrokselle haluavien naisten suosiossa. On siellä meitä samasta syystä aktivoituneita miehiäkin.
Jos et vielä osaa ja vaikka osaisitkin niin kannattaa lähteä liikkeelle tanssikurssien kautta. Jo kurssien kuluessa tulee paljon naamatuttuja joihin sitten lavoilla voit törmätä.
M59+
Tuttavapiiristä, siten saa taustat selville. Paritusalustoilla nyt lähinnä onkin sellaisia, jotka valehtelevat kaikesta.
Tinderistä löysin kaksi viimeisintä puolisoa. Nykyinen löytyi etelän matkalta. Nykyisen kanssa oltu naimisissa jo kolme kuukautta.
Kämppiksen eli kulujenjakajan löydät vuosiksi. Vässykän, joka ei tiedä..
Aviopuolisoa et löydä, ellet ole kuin minä. 😅🥳🐤
Tällä palstalla on rikkaita miehiä paljon. Niin ainakin miehet kehuu joten siitä vaan annat numeron kaikille niin miehet kyllä soittelee ja pyytää treffeille.
Kiltti mies ei varmaan kelpaa. Jännämiehii löytyy räkälä bubeista.
No kiltti mies on etsinnässä, koska olen itsekin hyvin kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Persun uhriutuva ulina häntä viisaamman asioiden selvittäjän tullessa ketjuun kuulostaa musiikilta korville eli Julee Cruiselta tänäänkin :DDDDD
Ihan kuten Twin Peaksin kolmoskausi, et nyt vaan saa ihan mitä haluat ;DDDDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt. Ystäväni ovat löytäneet lähinnä pettäjiä ja niitä jotka uskottelevat mitä vain saadakseen sksiä... Itse löysin netistä narsistisen alkoholistin pettämään minua sen kerran kun uskalsin tutustua. Ei tee mieli kokeilla uudelleen.
Missä tavalliset miehet? Naimisissako edelleen...?
Mitä sä miehellä teet? Etkö ole lukenut tältä palstalta minkälaisia riesoja ne on, ja pilluakin pitäisi antaa.
Koita löytää samanikäinen nainen. Tältä palstalta esimerkiksi.
Löysin puolisoni, kun lähdin ekaa kertaa vuosiin kaljalle työkaverin kanssa. Hän pyysi mukaan veljensä, joka ei myöskään harrasta baareja. Jos on todella haku päällä, kysele tutuiltasi millaisia sinkkumiehiä heidän lähipiiristään löytyy.
Nainen osuu seinään 30 vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on rikkaita miehiä paljon. Niin ainakin miehet kehuu joten siitä vaan annat numeron kaikille niin miehet kyllä soittelee ja pyytää treffeille.
Minulla on 1M nettovarallisuutta. Missä tavataan? Vai eikö kiinnosta koska en näytä Jason Momoalta?
Mitä sinulla on miehelle annettavaa kun ikää alkaa olemaan jo sen verran että lapsia et pysty antamaan?
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis päätyä 6 feet under?
Luulisi, että jossain olisi joku tavallinen, kiva mies, joka kaipaa kumppanuutta ja rakkautta.
Ei minua haittaa vaikka olisi vaikka vähän mahaa tai kaljua, tai tavalliset tulot - kunhan hänellä on omat raha-asiat hallussa, niin minua ei tarvitse elättää.
Naiset on kivoja, mutta en tunne mitään vetoa heihin valitettavasti. Tykkään miehistä.
Vanhainkodista kannattaa etsiä. Suosittelen n. 80-vuotiasta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla on miehelle annettavaa kun ikää alkaa olemaan jo sen verran että lapsia et pysty antamaan?
Ainakaan itse en olisi lapsia pystynyt antamaan koskaan kun en niitä halua, niin ratkaisin ongelman etsimällä miehen joka ei myöskään halua lapsia.
Samaa olen miettinyt. Ystäväni ovat löytäneet lähinnä pettäjiä ja niitä jotka uskottelevat mitä vain saadakseen sksiä... Itse löysin netistä narsistisen alkoholistin pettämään minua sen kerran kun uskalsin tutustua. Ei tee mieli kokeilla uudelleen.
Missä tavalliset miehet? Naimisissako edelleen...?