Puku miehellä
Millaisista puvuista miehellä tykkäätte? Millaisista ette? Onko yksityiskohdat tärkeitä (niitä ilmeisesti ainakin on miesten ouvuissa paljon että miten vaikka nappien tulisi olla kiinni/auki)Miehelläni ei ole kuin mustat kengät, harmaat ja mustat suorat housut, vaaleansinisiä ja valkoisia kauluspaitoja sekä musta liivi ja musta puvuntakki. Kravatteja on musta ja ruskea-siniraidallinen. Yleensä käyttää henkseleitä.
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Puku tekee miehestä pellen!
Vai niin sinä ajattelet. Siinä tapauksessa lienen naimisissa pellen kanssa, sillä hänellä on ainakin 15 pukua kaapissa, on myös smokki ja frakki. Kauluspaitoja kymmeniä. Tämä pelle on aina tyylikäs, kengät kiiltävät, kunnollinen nahkavyö housuissa, tyylikäs kello ranteessa ja Mont Blanc povitaskussa. Solmio ja solmioneula/-ketju kuuluvat asiaan, samoin kalvosinnapit.
Mutta niinpä vastineeksi minunkin vaatekaapistani löytyy jakkupukuja, kauniita leninkejä ja useita cocktail- sekä iltapukuja.
No en mistään puvuista. Ne on työasuja vaan. Vapaa-ajalla ei kiitos mitään pukuja käytetä.
the best way to predict the future is to CREATE it!
Eikö sinulla ole parempaa tekemistä?
Ei kissa osaa painaa kahvaa hiljaisesti.
Puku on epämukava, jos hinta on riittämätön. Mutta todella vaivaton, jos materiaali on korkealaatuista, mikä pääsääntöisesti näkyy suoraan hinnassa.
Olen itse pitänyt halpaa muutaman satasen pukua ja kalliimpaa n. tuhannen euron pukua. Ero on todella suuri. Kallis puku ei juuri hiosta edes 23 asteen lämmössä varjossa. Halpa puku käy helposti epämukavaksi jo viileämmässäkin.
Milloin se GROWTH hackathoni alkaa?
Mekko jossa on pitsiä ja rimpsuja.
Mieheni hankkii puvut Armanin liikkeestä Frankfurtista ja aina mittapuku kun muuten takki mikä sopii hartioista on alhaalta "teltta" ja housut on aivan liian isot kun on harteikas mutta hoikka. Mielestäni turhaa hifistelyä mutta tehköön omilla rahoillaan mitä haluaa. Onhan ne toki todella hyvän näköisiä ja hyvin istuvia sekä laadukkaita.
Musta puku päivällä. Shaketti illalla ja Frakki ja Silinterihattu tarpeen mukaan. Näillä on pärjätty.
Minun mieheni on toimitus johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Musta puku päivällä. Shaketti illalla ja Frakki ja Silinterihattu tarpeen mukaan. Näillä on pärjätty.
Sikaria poltellessa on hyvä olla myös Tupakkatakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukupellet tiedetään!
Luulen että tiedät todellisesta maailmasta hyvin vähän.
Kun on tarpeeksi rahaa, ei tarvitse enää pukua.
Niin, rahalla ei saa sivistystä. 😁
En ole ikinä ollut pukumiehiin päin. En ymmärrä miksi jotkut ovat. Liian siloteltu mies ei sytytä.
Hiippailen kotona nakkena kulli pystyssä.
Irtotakki sopii farkkujenkin kanssa ja kauluspaita ilman kravattia on siisti asu miehelle.