Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveimmät valheet/juorut, joita sinusta on levitetty

Vierailija
20.04.2025 |

Niitähän riittää ...

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni ei mitään.

En tosiaan ainakaan tiedä. Outoa, että joistain  on levitetty kymmeniä?

Tulee nyt mieleen,  että ehkä vikaa itsessäkin. Mutta se on tietysti väärin sanottu.

Kun kerran joudut sihen myllyyn, siitä on vaikea päästä irti. Olet tapetilla teit mitä tahansa, ostit kaupasta mitä tahansa, kävelit missä tahansa, ajoit vähän väärin risteyksessä.. Kaikesta saa paisuteltua lisää juttuja. Jopa niiden toimesta joita et itse tunne. 

Kyllästyttää eniten häiriköivä nuoriso. Vanhemmat puhuvat kotona p*skaa ja rikkovat ties mitä normeja ja lapset alkaa häiriköimään ja metelöimään talon lähetyvillä. Kas kummaa miten sattumaa onkin pienellä paikkakunnalla. Noh onpahan ajanvietettä tylsyyteen pelkureilla. 

Vierailija
62/73 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on levitetty pedofiili-juttuja. Tiedän kyllä kuka niitä levittelee, nyt jo seitenkymppinen mummeli, jolle olen kerran sanonut "haista paska". Otti se näköjään todella pahana loukkauksena kun tuollaisia huhuja levittelee. Koska yhteisö on pieni, varmaan puolet on kuullut jo tuon. Ja kun en ole kiistänyt, pitävät minua pedofiilina. Pitäkööt. ressukat.

Ei, en ole koskaan koskenut yhteenkään lapseen, mutta mitä käräjöinti auttaisi, leima on lyöty eikä sitä käräjätuomio pysty poistamaan. No, kerran yksi näihin juttuihin uskova kävi grillillä käsiksi, sai selkäänsä. On kuitenkni levitellyt juttuja edelleen. Varmaan minut lynkattaisiin ilman oikeudenkäyntiä, jos oltaisiin jossain toisessa maassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitiyteni halveksunta ja epäily mm. lapsen siittäjän toimesta. 

Jätin pärjäilemään negatiivisten ajatustensa ja lapsen kanssa lopulta keskenänsä.

..ja se juoru oli tässä missä kohtaa..?

Vierailija
64/73 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin on levitetty pedofiili-juttuja. Tiedän kyllä kuka niitä levittelee, nyt jo seitenkymppinen mummeli, jolle olen kerran sanonut "haista paska". Otti se näköjään todella pahana loukkauksena kun tuollaisia huhuja levittelee. Koska yhteisö on pieni, varmaan puolet on kuullut jo tuon. Ja kun en ole kiistänyt, pitävät minua pedofiilina. Pitäkööt. ressukat.

Ei, en ole koskaan koskenut yhteenkään lapseen, mutta mitä käräjöinti auttaisi, leima on lyöty eikä sitä käräjätuomio pysty poistamaan. No, kerran yksi näihin juttuihin uskova kävi grillillä käsiksi, sai selkäänsä. On kuitenkni levitellyt juttuja edelleen. Varmaan minut lynkattaisiin ilman oikeudenkäyntiä, jos oltaisiin jossain toisessa maassa. 

Jotkut vanhukset on todella kieroja. Osaavat selkään puukotuksen.

Vierailija
65/73 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niistä näkee kyllä joskus. Olevinaan ovelia, mutta tietty hitaus silti alkaa näkyä joissain asioissa ja pääset nopeasti jyvälle ja askeleen edelle. Varautukaa jollain keinolla. Kannattaa olla kaukaa viisas ja miettiä jo miten käydä vastaan. Erään vähän epäilyttävän vanhemman tyypin kanssa esitän vähän tyhmää.. Katson vähän kauempaa kuviota. 

On kyllä muuten vaikeaa olla vanhempi tässä nykymaailmassa. Kamalaa elää tuolla tavalla, että joka päivä takaraivossa kolkuttaa pahat syytökset. Hirveää myös lapsille ja muille sukulaisille/perheelle. 

Vierailija
66/73 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikana vaikka mitä. Hävyttömin kuitenkin mikä yhtäkkiä tulee mieleen, on että vedin käteen kirjaston lukusalissa. Tämä tapahtui kun olin 7. luokalla. 

Vierailija
67/73 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä. On näitä omallekin kohdalle sattunut. Kannattaa esittää tyhmää ja leikkiä mukana. Ja askel edellä tottakai.

Vierailija
68/73 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni ei mitään.

En tosiaan ainakaan tiedä. Outoa, että joistain  on levitetty kymmeniä?

Tulee nyt mieleen,  että ehkä vikaa itsessäkin. Mutta se on tietysti väärin sanottu.

Kun kerran joudut sihen myllyyn, siitä on vaikea päästä irti. Olet tapetilla teit mitä tahansa, ostit kaupasta mitä tahansa, kävelit missä tahansa, ajoit vähän väärin risteyksessä.. Kaikesta saa paisuteltua lisää juttuja. Jopa niiden toimesta joita et itse tunne. 

Kyllästyttää eniten häiriköivä nuoriso. Vanhemmat puhuvat kotona p*skaa ja rikkovat ties mitä normeja ja lapset alkaa häiriköimään ja metelöimään talon lähetyvillä. Kas kummaa miten sattumaa onkin pienellä paikkakunnalla. Noh onpahan ajanvietettä tylsyyteen pelkureilla. 

Yhdet pilipäät huuteleekin joskus jotain mössötystä meidän talon kohdalla josta ei saa mitään selvää, kuulostaa melkein sian tapolta tai oikeastaan se yhdistettynä lokin kiljuntaan ja äänenmurrokseen. Toki nuo nyt huutelee missä vaan, mutta on niin pelkureita että ei uskalla omalla naamalla yhtään mitään. Ja yleensä, hyvin usein tämä opitaan kotona. Ei se omppu kauas puusta putoa. Se mitä kotona puhutaan niin nuoriso imee tiedon ja alkaa pöyhistelemään asioilla joista ei mitään ymmärrä ja tiedä senkään vertaa.

On näitä joskus ojennettu. 

Vierailija
69/73 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän huumeita

Vierailija
70/73 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen pedofiili.

Vierailija
71/73 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olisin lesbo, tämä yläasteella missä minua rankasti kiusattiin muutenkin. Työelämässä työkaveri joka hyvää pataa pomon kanssa valehteli etten osaa hommiani "kyllä se parhaansa yrittää" (Kuulin kun juttelivat) pomo ei sen vertaa viitsinyt että ois kysynyt että pitääkö paikkaansa ja olenko hyvä työssäni mielestäni. 

Ja itse et sen vertaa uskaltanut,että olisit mennyt muina naisinamiehinä paikalle kysymään,että anteeksi,kuulinko väärin vai puhuttiinko täällä minusta? Sitä saa mitä tilaa,jos ei ota härkää sarvista ja vedä mattoa mulk kujen alta heti.

Vierailija
72/73 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella kun vedin pääni kaljuksi niin jo tuli huhuja, että olinko skinhead. Tämä siis 2008-2009. No yläasteikäisten typeriä juttuja, mutta ihmettelin silti.

Vierailija
73/73 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yksi tuttu laittoi mulle kuvakaappauksena yhteiseltä tutulta ihan ihmeellisiä viestejä, missä hän valehteli kaikkea mahdollista minusta.

Oli ihan erikoista että joku etäinen tuttu valehtelee pokkana ihan ihme juttuja puolitutusta.

Hirveä pyrkyri kaikintavoin, esiintyy "hyväntekijänä" hahaha.

Tää tuli yhtenä mieleen. Mutta vaikka mitä kateellisten panettelua tullut vastaan 

Mikä on kaikkea mahdollista? Kiinnostaa tietää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän