Hirveimmät valheet/juorut, joita sinusta on levitetty
Kommentit (57)
Että aikoisin mennä töihin ja olisin jopa hakenut töitä.
Huhupuheiden ja maalittamisen takia pidetään vähä-älyisenä. Tilanne on saanut pohtimaan lähinnä sitä, että kuinka paljon tässä maassa kusetetaan ja käytetään kehitysvammaisia hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän täällä eräällä Pirkanmaalaisella kylällä riittää juoruajia. Osa jopa laittomasti toimivia melkoisen varmasti. On nimittäin tullut tietooni, että asioita joita ei ole kerrottu kellekään on levitelty ja muuteltu melko paljon. Osan täytyy olla vakavia rikkomuksia joltain taholta tai jopa hakkerointia/tietojen kalastelua.
Edellinen vuokranantaja on hieman ööh No -en vitsi sanoa nyt mitä ajattelen vaikka olisi tottakin- kuten naikkosensakin niin keksivät ties mitä juttuja, kun muutettiin pois. Mulla on siis ihan kuvat tallessa kun olin tehnyt muuttosiivouksen niin väitti että mukamas seinissä verijälkiä jne😂 no ehkä tapetissa voi olla mitä vaan edeltävien ja sitä edeltävien töhryjä. Ja näitä ei sanottu meille suoraan vaan muualle puhuttu. Ja en luota tietolähteeseenkään sata prosenttia, koska on jotenkin vääristynyt todellisuudentaju..
Odottelen, ETTÄ MEILLE TULLAAN SANOMAAN suoraan. 👍🏻 Oli asia mikä t
Kyllä tossa kylillä myös näkee kenen naama menee oudoksi kun törmätään! :)
Vierailija kirjoitti:
Huhupuheiden ja maalittamisen takia pidetään vähä-älyisenä. Tilanne on saanut pohtimaan lähinnä sitä, että kuinka paljon tässä maassa kusetetaan ja käytetään kehitysvammaisia hyväksi.
Hyvä näkökulma. 👍🏻🤔 Haluaisin muuttaa pois.. Harmi, että Helsinki on nykyään turvaton. Siellä ei ketään kiinnosta mikään vittujakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä pahimpia itse tiedä. Pimeässä netissä ja suljetuissa ryhmissä jotain paskaa tms.
Ja nykyään ku moni on somevaikuttajana niin päätyy rikoksen uhriksi. Moni ei muista, että jo puheet on rikos ja aina siellä ryhmässä voi tapahtuu tietovuoto. Ihminen aistii herkästi, jos joku on vinossa.. Mä ainakin. Sulkeudun sit kotiin 😔 tämäkö on kivaa?
Pienillä paikkakunnilla etenkään ei kannata luottaa sosiaalitoimen yms. virassa oleviin. Rikkovat säännöksiä ja lakeja. Eli puhuvat asiakkaiden asioita jne. Niille joille se ei kuulu. Varma tieto.
Tämä on sanomattakin selvää.. Lempeä ja auttava yhteisöllisyys on muuttunut minä-keskeiseksi kyläpollari-toiminnaksi. Toimii kuten media.. Ei mitään väliä rikkoutuuko jonkun mieli ja elämä, mut kunhan itsensä ei vaan tarvitse laittaa tikkua ristiin ja itselle ei koidu mitään ongelmaa ja vaivaa. Ollaan ennemmin pahantahtoisia. Näin se näyttäytyy. Inhoan syvästi tätä paikkakuntaa.
Ne jotka tykkää tästä eivät ole nähneet parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä pahimpia itse tiedä. Pimeässä netissä ja suljetuissa ryhmissä jotain paskaa tms.
Ja nykyään ku moni on somevaikuttajana niin päätyy rikoksen uhriksi. Moni ei muista, että jo puheet on rikos ja aina siellä ryhmässä voi tapahtuu tietovuoto. Ihminen aistii herkästi, jos joku on vinossa.. Mä ainakin. Sulkeudun sit kotiin 😔 tämäkö on kivaa?
Pienillä paikkakunnilla etenkään ei kannata luottaa sosiaalitoimen yms. virassa oleviin. Rikkovat säännöksiä ja lakeja. Eli puhuvat asiakkaiden asioita jne. Niille joille se ei kuulu. Varma tieto.
Tämä on sanomattakin selvää.. Lempeä ja auttava yhteisöllisyys on muuttunut minä-keskeiseksi kyläpollari-toiminnaksi. Toimii kuten media.. Ei mitään väliä rikkoutuuko jonkun mieli ja elämä, mut kunhan itsensä ei vaan tarvitse laittaa t
Noitavainot nostaa jälleen päätään, uudessa muodossa.
Minusta levitettiin yläasteella juorua, että olen lesbo. Olin järkyttynyt. Joitakin vuosia myöhemmin juoru osoittautui todeksi. 🥹
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja.
Kuulemma käyn ihmisten asunnoissa yöaikaan käyttäen yleisavainta. Huhun levittäjä oli hallituksen jäsen (n) jolla ilmeni mt-ongelmia.
Minulla on yleisavain, mutta ei koskaan mukanani. Kävin yhdessä talon porraskäytävässä puolen yön aikaan parina viikkona pe- ja la- iltaisin kun sieltä oli tullut valituksia metelistä.
Pipipäitä teistäkin löytyy. Aina kotirauhan rikkomiseen asti. Terveisiä Helsingin Meilahdesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sanomattakin selvää.. Lempeä ja auttava yhteisöllisyys on muuttunut minä-keskeiseksi kyläpollari-toiminnaksi. Toimii kuten media.. Ei mitään väliä rikkoutuuko jonkun mieli ja elämä, mut kunhan itsensä ei vaan tarvitse laittaa t
Joo tää on sitä, kun kuvitellaan tekevänsä hyvää, mut ei mietitä lopulta sen hintaa ja seurauksia. Oikeasti aika paha, jos tosta jää kiinni tai vielä pahempi, jos tuollaista katsotaan läpi sormien ylempää. Hyi kamala.
Yhdessä työpaikassa kerroin kahdelle naiselle meneväni viikonloppuna kaverini häihin. Sitten juteltiin muutakin häihin liittyvää, kaveripiirissäni oli hääbuumi.
Olivat myöhemmin kertoneet parille muulle työkaverille että minua ei ole kutsuttu vaan menen kutsumatta kuokkimaan kaverini häihin. Ei tajua miten tuon käsityksen saivat, mitään sellaista en sanonut.
Että olen työpaikkakiusaaja.
Juorun levittäjänä se työpaikkakiusaaja.
-Sama. 😀 Näin käynyt ainakin muutaman kerran itselle.
Kerran yksi tuttu laittoi mulle kuvakaappauksena yhteiseltä tutulta ihan ihmeellisiä viestejä, missä hän valehteli kaikkea mahdollista minusta.
Oli ihan erikoista että joku etäinen tuttu valehtelee pokkana ihan ihme juttuja puolitutusta.
Hirveä pyrkyri kaikintavoin, esiintyy "hyväntekijänä" hahaha.
Tää tuli yhtenä mieleen. Mutta vaikka mitä kateellisten panettelua tullut vastaan
Mulla oli kuulemma keuhkosyöpä ja mitään ei ollut tehtävissä. Joo kyllä mulla syöpä oli, mutta ei todellakaan keuhkosyöpä. Ei ollut kiva kuulla tuollaista juorua sairaana. Tämä tapahtui vuonna 2005 ja tässä olen edelleen 20 vuotta myöhemmin.
Mua haukuttiin aikoinaan selän takana töissä, että oon varmaan lesbo, kun en eroni jälkeen kertonut mitään miesasioitani töissä. Ja siis ihan olen heteronainen, jolla on ollut lukuisia miesystäviä. Ja ihan normaalin näköinen ja naisellisista asioista kiinnostunut.
Haukkuja oli itse miehen kokoinen tissitön lyhyttukkainen nainen. Varmaan ei tykännyt, kun toinen oli tyttömäisempi kuin hän. Tai pönkitti valtaansa hoviväkensä keskuudessa perättömillä juoruillaan.
Sama tyyppi haukkui myös erään julkkiskaunottaren, joka kävi yrityksessämme työasioissa. Ihan ei kehdannut tätä haukkua lesboksi, kun oli julkkis ja aviomiehensäkin julkisuudesta tunnettu. Mutta kuulemma tämä julkkisnainen sai firmamme miehiltä myöntävät vastaukset kaikkeen, kun oli niin kauhea miestennielijä ja vamppi. Haukkuja itse käytti samoja menetelmiä yrityksen setämiehiin saadakseen tahtonsa läpi.
Entisen mieheni levittämiä tarinoita, kun oli ensin uhannut ampua minut ja olin paennut kotoani. Ihmiset kyselivät missä olin kun minua ei ollut näkynyt (oikea vastaus turvakodissa)
- olin tullut hulluksi ja hän, rakastava mies oli toimittanut minut hoitoon suljetulle osastolle.
- olinkin seksiriippuvainen h*^a, joka oli maannut kylän jokaisen miehen kanssa, ja minut oli toimitettu hoitoon.
-olin rahanahne narttu, joka yritti varastaa hänen omaisuutensa (sinänsä vekkulia, koska minä olin elättänyt kyseisen työttömän elämäntapa juopon tuohon päivään asti).
Ja oli kuulemma hyvin loukkaantunut, kun hänen tarinansa eivät heti saaneet lämmintä vastaanottoa. Oli kai valehdellut liian usein liian monelle, jotka tiesivät mikä mies on miehiään
Vierailija kirjoitti:
Entisen mieheni levittämiä tarinoita, kun oli ensin uhannut ampua minut ja olin paennut kotoani. Ihmiset kyselivät missä olin kun minua ei ollut näkynyt (oikea vastaus turvakodissa)
- olin tullut hulluksi ja hän, rakastava mies oli toimittanut minut hoitoon suljetulle osastolle.
- olinkin seksiriippuvainen h*^a, joka oli maannut kylän jokaisen miehen kanssa, ja minut oli toimitettu hoitoon.
-olin rahanahne narttu, joka yritti varastaa hänen omaisuutensa (sinänsä vekkulia, koska minä olin elättänyt kyseisen työttömän elämäntapa juopon tuohon päivään asti).
Ja oli kuulemma hyvin loukkaantunut, kun hänen tarinansa eivät heti saaneet lämmintä vastaanottoa. Oli kai valehdellut liian usein liian monelle, jotka tiesivät mikä mies on miehiään
Ollaankohan me oltu saman miehen kanssa?
-Lisäksi olin muka huono äiti. Olin meistä se ainoa kunnollinen vanhempi, joka huolehti joka päivä lapsesta ja lapsen asioista. Elätti yksin lapsen.
-Ja olin mukamas juoppo, vaikka olin liki raivoraitis. Hän oli itse retkahtanut juomaan oikein pahasti vuosien kuivempien kausien jälkeen.
Tyhmät sossuämmät uskoi kaikki miehen valheet. Ja oli hirveä työ poliisin kanssa selvittää kaikki sotkut. Itse asiassa hän valehteli minusta niin pahasti, ettei minua nykyään oikein hetkauta enää mikään. Ainoa mistä olen tarkka, niin töissä en suostu arvioimaan muita, enkä halua että kukaan arvioi minua, vaikka työpaikalla on sellainen systeemi oikein kirjallisesti. Tiedän, että muilta ihmisiltä voi tulla ihan mitä tahansa soopaa, joka pahimmassa tapauksessa kertoo heistä itsestään enemmän kuin minusta. Ja taas vastaavasti tunnistan itse, missä olen hyvä ja missä huono, ja missä pitää kehittää. Kykenen arvioimaan itseni ihan kriittisesti ja objektiivisesti edellisen työni vuoks.
Kun kerran joudut sihen myllyyn, siitä on vaikea päästä irti. Olet tapetilla teit mitä tahansa, ostit kaupasta mitä tahansa, kävelit missä tahansa, ajoit vähän väärin risteyksessä.. Kaikesta saa paisuteltua lisää juttuja. Jopa niiden toimesta joita et itse tunne.