Hirveimmät valheet/juorut, joita sinusta on levitetty
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Äitiyteni halveksunta ja epäily mm. lapsen siittäjän toimesta.
Jätin pärjäilemään negatiivisten ajatustensa ja lapsen kanssa lopulta keskenänsä.
Oho! Jätit lapsesi joidenkin juorujen takia!
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kaikista on jotain levitetty. Pahinta on että joku sivullinen sitten uskoo asian todeksi.
Kyllähän järki sen sanoo, että se on tyhmyyttä ja yksinkertaisuutta uskoa kaikki esim. jos ei tunne niin uskoo ihan kaiken suodattamatta. Järkevä antaa olla eikä laita painoarvoa tai tutustuu itse ko. henkilöön ja tekee itse omat johtopäätöksensä. Asiat eivät ole koskaan mustaa ja valkoista.
Itse en yhteen ystävääni luota enää, koska puhuu kaikille kaikkea ristiin jotta omat kasvot näyttää paremmilta.. Hänen kohdallaan hyvin epätoivosta, kun on jo maine menny iät ajat sitten.
*Mitä se rikkaille kuuluu mitä köyhät tekee?*
Olen ollut raskaana, olen les*o, käytän huumeita jne jne. Näitä riittää ja yksikään ei ole pitänyt noista paikkaansa.
Että olisin lesbo, tämä yläasteella missä minua rankasti kiusattiin muutenkin. Työelämässä työkaveri joka hyvää pataa pomon kanssa valehteli etten osaa hommiani "kyllä se parhaansa yrittää" (Kuulin kun juttelivat) pomo ei sen vertaa viitsinyt että ois kysynyt että pitääkö paikkaansa ja olenko hyvä työssäni mielestäni.
Yläasteella kiusaajani tykkäsi kutsua minua muille h uoraksi. Hauskaa että olin tuolloin pojille täysin ilmaa ja jos jotain haukkuivat mua rumaksi. Ensisuudelman sain vasta 16-vuotiaana ja neitsyys 26-vuotiaana. Että sellanen h uora minä olin yläasteella.
Oon nuoria miehiä
metsästävä megapuuma?
Täyttä puppua.
En käytä deittiäppejä,
en käy treffeillä viihteenäni.
Olen erittäin hyvin yksin viihtyvä
erakko, jolla suhteiden välillä
on aina useita (soolo)vuosia.
En ylipäätään jahtaa.
En ihmisiä, en esineitä.
Ne tulee mun luo ilman hippaleikkejä.
Orgaanisesti, juuri oikeaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon nuoria miehiä
metsästävä megapuuma?
Täyttä puppua.
En käytä deittiäppejä,
En ylipäätään jahtaa.
En ihmisiä, en esineitä.
🌺🌹
Tietääkseni ei mitään.
En tosiaan ainakaan tiedä. Outoa, että joistain on levitetty kymmeniä?
Tulee nyt mieleen, että ehkä vikaa itsessäkin. Mutta se on tietysti väärin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Oon nuoria miehiä
metsästävä megapuuma?
Täyttä puppua.
En käytä deittiäppejä,
En ylipäätään jahtaa.
En ihmisiä, en esineitä.
Jep, tämä. 😂 Ihmiset on noloja otuksia puheineen, mut muistakaa rajanne. Aina voi ja kannattaa tehdä rikosilmoitus jos oma mielenterveys ja elämä alkaa esimerkiksi häiriintyä. Siitä todistus kainaloon ja rilmon liitteeksi.
Asia olis toinen, jos nää tyypit astuis puheineen esiin ja uskaltaisi suoraan puhua. Joutuu tekemään sitten tutkintapyynnön, kun ei näy eikä kuulu.
Varmaan satuttavin kouru ollut sellainen että luullaanminun häiriköivän stalkkaavan ja seksuaalisesti ahdistelevan miehiä.Olen onnellisesti naimisissa en käy enää yöelämässä,enkä baareissa ja olen tyytyväinen avioliittoon jossa edelleen seksiä vaikka avioliitto vuosiakin takana jo 30 vuotta.Olen täysin keskittynyt omaan elämääni ja avioliittoon muut miehet eivät kiinnosta minua pätkääkään!
Väitettiin että olin kahta eri akkaa pannut sinä aikana kun seurustelin yhden naisen kanssa. Ihan paskapuhetta, kyllä niitä oli yli kymmenen!
Marko
Että käytän huumeita.
Pahinta oli se, että vanhempani olivat mukana tässä mustamaalaamisessa. Ei kauheasti ole luottoa ihmisiin enää..
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni ei mitään.
En tosiaan ainakaan tiedä. Outoa, että joistain on levitetty kymmeniä?
Tulee nyt mieleen, että ehkä vikaa itsessäkin. Mutta se on tietysti väärin sanottu.
No jaa. Riippuu vähän. Maailma on karu ja kaikki eivät ole hyväntahtoisia ja kaikilla ei ole muuta miellyttävää sisältöä kuin muiden kiinnostava elämä. Osalla tarve myös värittää tarinoita. Kai se on sitten sen lempiharrastus.
Mä vähän triggeröidyin sun jutusta, koska olen melkoisen kiltti ja rauhaa rakastava yksityinen ihminen. Ollaan aika paljon elämässämme saatu lokaa niskaan, mutta enpä ole kyllä pahaa tehnyt kellekään vaan enemmänkin hyvää ja auttanut.
Olin ennen ylikiltti tossu ja annoin maailman hakata turpaan ja siedin epäoikeudenmukaisuutta. Sen kun lopetin niin olen varmaan sitten hankala. Puolien pitämistä se on!.
Toki tämä loka ei ole joutunut itsestä läheskään aina, mut on toki oiva syy keksiä meheviä tarinoita. Täytyy varmaan heittää itse jotain valheita itsestä joukkioon. Esim. Että pyöritän mafiaa ja pimeä raha liikkuu. 😂 Toki ei saisi tehdä vitsilläkään noin.. Saattaa tulla ongelmia tyhjästä.. En nyt keksinyt parempaa esimerkkiä niin hatusta vedin tollasen vaihtoehdon.
Kai nämä kaikki ihmisten kiusaamiset kovettaa, vahvistaa ja opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Että käytän huumeita.
Pahinta oli se, että vanhempani olivat mukana tässä mustamaalaamisessa. Ei kauheasti ole luottoa ihmisiin enää..
Tällainen on äärimmäisen loukkaavaa. :/
Vierailija kirjoitti:
Väitettiin että olin kahta eri akkaa pannut sinä aikana kun seurustelin yhden naisen kanssa. Ihan paskapuhetta, kyllä niitä oli yli kymmenen!
Marko
Hauska vanha vitsi. 👍🏻
Eihän niitä pahimpia itse tiedä. Pimeässä netissä ja suljetuissa ryhmissä jotain paskaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että käytän huumeita.
Tällainen on äärimmäisen loukkaavaa. :/
Olin jotain 13 enkä edes tiennyt miten huumeita käytetään tai mistä niitä saa. Sitä ennen syytettiin varastamisesta enkä sitäkään ollut tehnyt, vaan varasteleva koulukaveri laittoi syyt mun niskoille, ja tottakai vanhemmat uskoivat mieluummin häntä kuin minua.
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä pahimpia itse tiedä. Pimeässä netissä ja suljetuissa ryhmissä jotain paskaa tms.
Ja nykyään ku moni on somevaikuttajana niin päätyy rikoksen uhriksi. Moni ei muista, että jo puheet on rikos ja aina siellä ryhmässä voi tapahtuu tietovuoto. Ihminen aistii herkästi, jos joku on vinossa.. Mä ainakin. Sulkeudun sit kotiin 😔 tämäkö on kivaa?
Pienillä paikkakunnilla etenkään ei kannata luottaa sosiaalitoimen yms. virassa oleviin. Rikkovat säännöksiä ja lakeja. Eli puhuvat asiakkaiden asioita jne. Niille joille se ei kuulu. Varma tieto.
Kerran nuorena huomasin että oli jo koko tuttavapiiri juorunnut, että senaikainen poikaystäväni pettää minua. Syy oli eräs tyttö, joka oli ihastunut ko. poikaan ja levitti juttua että olivat olleet yhdessä yön. No tämä tuttavapiirini oli jo selvittänyt asian ja alibi löytyi (poika oli armeijassa väitettynä tapahtuma-aikana, ei lomilla) ja kaikki jo tiesivät senkin että tuo tyttö on sekopää ja valehtelee. Itse siis kuulin tämän jälkeenpäin ja oli inhottava tunne, että "koko kaupunki tietää mua ennen" ja itse vasta jälkeenpäin.
Siitä ei ole mitään tietoa. Voi olla vaikka mitä pjaskoooooo..........