Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveimmät valheet/juorut, joita sinusta on levitetty

Vierailija
20.04.2025 |

Niitähän riittää ...

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut musta levitettyjä juoruja. Ei kun oon, yhden! Kun olin vaihdossa, laihduin aika nopeasti joitain kiloja. Ilmeisesti jotkut juorusivat, että mulla on syömishäiriö. No, se laihtuminen loppui siihen, joten toivottavasti juorutkin loppuivat. Mutta siis tästä on yli 25 vuotta aikaa.

Vierailija
2/57 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on juoruttu että olen mieheni kanssa rahan takia, vain rahan takia. Juoruilijat eivät tietenkään ota huomioon että miehelläni ei ollut mitään omaisuutta kun tapasimme. Perusti myöhemmin yrityksen joka menestyy hyvin. Yhteistä taivalta 30 vuotta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen työpaikkakiusaaja.

Juorun levittäjänä se työpaikkakiusaaja.

Vierailija
4/57 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit maalailee mitä vaan kauhukuvia muista (jotka eivät enää kuulu hoviin), usein, että ne muut ovat hulluja, narsisteja.. ironisesti. Mustamaalaaminen ja juoruilu kun on niiden käytösmalli

Vierailija
5/57 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja. Yksi huoltaja levitti minusta huhua, että kiusasin häntä yläkoulussa. Soitin tälle ihmiselle. Hän ei pystynyt kertomaan mitään, mitä olisin hänelle tehnyt, mutta kuulemma "pyörin Sannan kanssa". Kerroin, että tiesin Sannan, mutta en ollut edes puheissa hänen kanssaan koskaan  ja jos valeiden levittäminen ei lopu, kyseessä on kunnianloukkaus. Tyyppi kysyi, että uhkailenko. Minä sanoin, että voihan sen niinkin ymmärtää. 

Huhu tuli tietooni, kun oppilaat alkoivat kysellä minulta, olenko ollut koulukiusaaja ja rupesin selvittämään, että mikä juttu. Tarinassa ei ollut muuta perää, kuin että varmaan tätä ihmistä kiusattiin. Mutta minä en ollut syypää.

Vierailija
6/57 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa edes muistaa kaikkia, mutta tässä muutamia:

-olen tyydyttänyt itseäni hammasharjalla (juoru ala-asteelta)

-olen palavan rakastunut kaveriini joka myös tyttö, ja mussa on kuulemma kauheet lesbovibat (juoru yläasteelta)

-olen haukkunut, kiusannut ja jopa lyönyt kiusaajiani tai heidän hovinsa väkeä

-olen yrittänyt viedä luokkakaverin poikaystävää (tämän jostain käsittämättömästä syystä keksi tää poikakaveri itse, olin tavannut hänet kerran emmekä silloin jutelleet)

-olen pettänyt omaa poikaystävääni (tää oli kamalaa ja aiheutti eron sekä loputtomat h*orittelut pisin kylää)

-käytän huumeita (tää sanottiin luokanvalvojalle, joka soitti kotiini)

Ja loputon, siis oikeasti LOPUTON lista mitä en jaksa muistaa, enkä tiedä miksi juuri nuo on jääneet mieleen. Niin ja erittäin todennäköisesti myös läjä sellaisia joista en itse tiedä mitään.

T. Entinen kiusattu ujo tyttö

Vierailija
7/57 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyteni halveksunta ja epäily mm. lapsen siittäjän toimesta. 

Jätin pärjäilemään negatiivisten ajatustensa ja lapsen kanssa lopulta keskenänsä.

Vierailija
8/57 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja.

Kuulemma käyn ihmisten asunnoissa yöaikaan käyttäen yleisavainta. Huhun levittäjä oli hallituksen jäsen (n) jolla ilmeni mt-ongelmia.

Minulla on yleisavain, mutta ei koskaan mukanani. Kävin yhdessä talon porraskäytävässä puolen yön aikaan parina viikkona pe- ja la- iltaisin kun sieltä oli tullut valituksia metelistä.

Vierailija
9/57 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja.

Kuulemma käyn ihmisten asunnoissa yöaikaan käyttäen yleisavainta. Huhun levittäjä oli hallituksen jäsen (n) jolla ilmeni mt-ongelmia.

Minulla on yleisavain, mutta ei koskaan mukanani. Kävin yhdessä talon porraskäytävässä puolen yön aikaan parina viikkona pe- ja la- iltaisin kun sieltä oli tullut valituksia metelistä.

Tämän tasoisia juttuja on paljon. Omassakin taloyhtiössä asuu mummo, joka naureskeli että alko maistuu, kun vein lasiroskia (jossa ei yhtäkään alkoholiannosta). Eivät itse tajua ollenkaan, miten ongelmallista tuollainen negatiivinen spekulaatio on. Jonkun pitäisi näpäyttää kunnianloukkaussyytteellä, mutta tuskin tajuaisi sittenkään. 

Ihmiset eivät tajua, että omat pelot eivät ole totuus ja niitä ei voi kertoilla ääneen ympäriinsä. Ne ovat sitä kohdetta kohtaan suoraan päin naamaa sanottuna henkistä väkivaltaa ja selän takana sanottuna mustamaalaamista. Toisista ei yksinketaisesti saisi puhua mitään pahaa, mutta kuin mahdollisesti asianomaisille viranomaisille.

Harmittaa joutua elämään ihmisten kanssa, jotka ovat näin ilkeitä ja pahjoja päästään ja suustaan. Ei tekisi mieli olla itse se, joka joutuu sen ekan kunnianloukkausrikosilmiotuksen tekemään. 

Vierailija
10/57 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä riittää, yksi niistä; olen kuulemma alkoholisti

Vierailija
11/57 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi kaunista päästä kuulemaan paikan päälle, kun juoruja harrastetaan.

Vierailija
12/57 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tosi kaunista päästä kuulemaan paikan päälle, kun juoruja harrastetaan.

🖤🖤

Vierailija
13/57 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisin kuollut. Siskoni levitti tuota juorua, halusi kai huomiota.

Vierailija
14/57 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisin pettänyt vaimoani exäni kanssa.

Ei pidä paikkaansa!

Tein sitä exän, exän parhaan kaverin, muutaman random baarimimmin ja parin muun vakipanon kanssa!

M44

Vierailija
15/57 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen joku oikea käsi ojossa oleva perussuomalainen tai muu moottoripyöräjengiläinen.

Tämä johtui siitä, että olin vuosia kalju ennenkuin kasvatin hiukset takaisin.

Vierailija
16/57 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mm. ollut sexisuhteessa veljeeni ja puhunut pahaa ihmisestä, jota oikeasti puolustin tämän juorun levittäjälle. 

Hänen onnistui lopulta syödä minut työpaikasta ulos. 

Vierailija
17/57 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisin ammattikoulun parturipuolelta käynyt varastamassa hiustuotteita. Oikea varas taisi olla juorun levittäjä itse sekä poikaystävänsä- Terveisiä Heidi J,lle, pilasit monta ihmissuhdetta juoruillasi.

Sama mimmi väitti minun puhuneen pahaa jostain tyypistä ja tuli ripittämään minua tuon "Immon" (tmv. En edes muista nimeä enää) kanssa. Rehellisesti sanottuna olin kuullut tyypin nimen ehkä kerran ja tuolla hetkellä näin hänet ensimmäistä kertaa.

Että pyörin narkkaripiireissä/ jossain jengissä. Syy: poikaystävälläni oli pitkä tukka ja moottoripyörä. Tuo sama pitkätukka ei ole koskaan edes kokeillut huumeita ja on nykyään aviomieheni sekä lasteni isä. Emme käytä edes alkoholia kuin pari kertaa vuodessa.

Onneksi muutin pois ja jätin taakseni tuon toksisen porukan. Sen jälkeenkin varmasti keksittiin juoruja, joista en välitä tippaakaan. Selkäni takana puhuneet jäivät sinne seudulle, kävivät ammattikoulun ja vellovat varmaan vieläkin keksimisssän juoruissa. 

Minä sain aitoja ystäviä, kouluttauduin ylemmäs ja olen aina menestynyt elämässäni kaikessa mihin ryhdyn.

Pari ystävyyssuhdetta harmittaa mutta jos olivat valmiit uskomaan minusta juoruja niin sai ne sitten mennäkin.

Vierailija
18/57 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikista on jotain levitetty. Pahinta on että joku sivullinen sitten uskoo asian todeksi.

Vierailija
19/57 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän täällä eräällä Pirkanmaalaisella kylällä riittää juoruajia. Osa jopa laittomasti toimivia melkoisen varmasti. On nimittäin tullut tietooni, että asioita joita ei ole kerrottu kellekään on levitelty ja muuteltu melko paljon. Osan täytyy olla vakavia rikkomuksia joltain taholta tai jopa hakkerointia/tietojen kalastelua. 

Edellinen vuokranantaja on hieman ööh No -en vitsi sanoa nyt mitä ajattelen vaikka olisi tottakin- kuten naikkosensakin niin keksivät ties mitä juttuja, kun muutettiin pois. Mulla on siis ihan kuvat tallessa kun olin tehnyt muuttosiivouksen niin väitti että mukamas seinissä verijälkiä jne😂 no ehkä tapetissa voi olla mitä vaan edeltävien ja sitä edeltävien töhryjä. Ja näitä ei sanottu meille suoraan vaan muualle puhuttu. Ja en luota tietolähteeseenkään sata prosenttia, koska on jotenkin vääristynyt todellisuudentaju..

Odottelen, ETTÄ MEILLE TULLAAN SANOMAAN suoraan. 👍🏻 Oli asia mikä tahansa. Minä en tällaista hyväksy. 

Ja voi kuulkaa miten paljon muutakin. Olen täällä asumisen aikana yhteensä tehnyt 2 rikosilmoitusta. Kertoo paikan luonteesta. Kyllä omia puoliaan täytyy osata pitää! 

Yritetään vaan elää elämäämme rauhassa ja mikään muu ei kuulu muille mitä ei erikseen kerrota. Jos taas menet hyvin hlökohtaisia juttuja sanomaan sellaiselle joka esim juo usein alkoholia niin voit olla varma ettei pidä luottaa. Ne jutut muuttuu ihan muuksi ja reteesti ja huonolla käytöksellä oikein selitettynä.. Liekö osaa ärsyttää kun ei tunne meitä oikeasti mitenkään. Minutkin siis "tuntee" sellaiset joiden kanssa en koskaan ole ollut tekemisissä ja jotka eivät kiinnosta minua pätkän vertaa. Eikö se jo kerro paljon? 

Paras, kun pitää piirit pienenä ja vaikka kaveeraa joidenkin kanssa täältä niin suhtautuu JOKAISEEN varauksella.

On tämä saanut miettimään muuttoa, koska nämä tapahtumat ovat valitettavasti osoittautuneet nyt asiaksi joka ei sittenkään palvele kaikkia osapuolia, etenkään omaa mielenterveyttä joka yritetään selvästi murtaa. 

Muistakaa, vaikka olette itse hyväntahtoisia, niin kaikki eivät halua sulle hyvää ja naamassa voi olla uskottava naamari!! Jopa sillä hyvänä pitämälläsi ystävällä..

Tiedättekö kunnianloukkaus, valheellisen tiedon levittäminen ja yksityisyyttä loukkaavan tiedon levittäminen ja kotirauhan häirintä jne. 

Astuisitpa nyt esiin suhmuroija! 

Vierailija
20/57 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on juoruttu että olen mieheni kanssa rahan takia, vain rahan takia. Juoruilijat eivät tietenkään ota huomioon että miehelläni ei ollut mitään omaisuutta kun tapasimme. Perusti myöhemmin yrityksen joka menestyy hyvin. Yhteistä taivalta 30 vuotta. 

Mulla on kans kaveri jolla sama juttu. Ainoa vaan että sen miehen vanhemmat ei mitään rikkaita ole ja on itsekin ollut ulosotossa. Toki nykyään menee hienosti.. Silti.. Nämä juorut silloin sen aikana kun ei mennyt. Miettikää. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi