Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut väittää varatun kanssa panevaa sinkkua pettäjäksi? Eihän se sinkku ketään petä vaan se varattu on pettäjä

Vierailija
20.04.2025 |

Todella kummallinen logiikka joillakin kun lukee tämän palstan keskusluita. Ei sinkku ketään petä. Väärinhän se toki on panna varatun kanssa, mutta ei hän silti ketään petä. Vain varattu on se joka pettää. 

Kommentit (496)

Vierailija
301/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa ja olenkin siitä täällä kertonut aiemmin. Suhde on kestänyt melkein kaksi vuotta. En oleta miehen eroavan avovaimostaan. Enkä mä tuota miestä huolisi parisuhteeseen kun kerran on pettäjä.

Seksi meillä on loistavaa ja erittäin nautinnollista. Sovitaan hyvin yhteen seksin osalta. Meillä oli muutaman kerran seksiä ennen miehen nykyistä parisuhdetta. Mä olin se joka otti mieheen yhteyttä kun olin itse eronnut. Mies oli heti valmis tapaamaan mut.

Eihän tämä moraalisesti oikein ole, mutta en mä tässä ketään petä. Mä olen sinkku. Enkä petä itseänikään joten turha tulla sellaista väittämään. Mä nautin hyvästä seksistä niin kauan kuin tätä riittää. Jos joku sopiva sinkkumies tulee vastaan seksi tai parisuhde mielessä, niin tämä varattu jää kyllä heti. 

Turhaan sä mulle vakuuttelet. Tiedän kyllä ilman tuollaista vahvistustakin, että eniten selittelevät ne, jotka eivät ole sinut tilanteensa kanssa. 

Vierailija
302/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinkku pettäjä ole vaan moraaliton typerys sekaantuessaan varattuun. Ja yksinkertainen uskoessaan sen kaiken fuulan mitä varattu suoltaa saadakseen haluamansa. No edestään löytävät. 

Mä kerroin tuossa aiemmin olevani seksisuhteessa varatun vanhemman miehen kanssa. En ole yksikertainen eikä mies ole mulle mitään valehdellut. Ei me puhuta hänen parisuhteestaan tai puolisostaan. Ei ne asiat kuulu meidän tapaamisiin ja seksiin. En odota mieheltä mitään muuta kuin hyvää seksiä. Kummallista olettaa, että varatut miehet aina kertoo kuinka on muka paska parisuhde yms. Ei se niin mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa ja olenkin siitä täällä kertonut aiemmin. Suhde on kestänyt melkein kaksi vuotta. En oleta miehen eroavan avovaimostaan. Enkä mä tuota miestä huolisi parisuhteeseen kun kerran on pettäjä.

Seksi meillä on loistavaa ja erittäin nautinnollista. Sovitaan hyvin yhteen seksin osalta. Meillä oli muutaman kerran seksiä ennen miehen nykyistä parisuhdetta. Mä olin se joka otti mieheen yhteyttä kun olin itse eronnut. Mies oli heti valmis tapaamaan mut.

Eihän tämä moraalisesti oikein ole, mutta en mä tässä ketään petä. Mä olen sinkku. Enkä petä itseänikään joten turha tulla sellaista väittämään. Mä nautin hyvästä seksistä niin kauan kuin tätä riittää. Jos joku sopiva sinkkumies tulee vastaan seksi tai parisuhde mielessä, niin

No luule mitä tahdot. Hassua, että mitää ei saisi kertoa ilman, että se on jonkun mielestä selittelyä. Mahtaa sun kanssa olla kiva keskustella irl kun heti teilaat toisten sanomiset selittelynä. Kukaan ei saa kertoa mistään mitään.

Vierailija
304/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään itsepetosta. Älä oleta asioita tuntemattomasta ihmisestä. Mä tiedän itse miten asiat on joten voit lopettaa heti alkuunsa. Mä nautin hyvästä seksistä niin kauan kuin sitä on ja se ei ole asia mistä sä päätät.

Mulle on suoraan sanottuna ihan sama miehen avovaimo. En mä häntä tunne. Tiedän ulkonäöllisesti, mutta emme tunne toisiamme. Ei ole mun ongelma, että miehensä pettää.

///

Alkoholistitkin aina sanovat, että voivat lopettaa juomisen heti kun vain haluavat. Sitäkin kutsutaan itsepetokseksi. Kyse ei nyt ole siitä avovaimosta, vaan siitä ettet uskalla myöntää itsellesikään, että sinulla on addiktio. 

Vierailija
305/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellainen sinkku pettäjä ole mutta moraaliton p*ska kuitenkin. Yhtä arvoton ihmisp*ska kuin pettäjäkin.

Kyllä, se sinkku on roskaläjä. 

Vierailija
306/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinkku pettäjä ole vaan moraaliton typerys sekaantuessaan varattuun. Ja yksinkertainen uskoessaan sen kaiken fuulan mitä varattu suoltaa saadakseen haluamansa. No edestään löytävät. 

Mä kerroin tuossa aiemmin olevani seksisuhteessa varatun vanhemman miehen kanssa. En ole yksikertainen eikä mies ole mulle mitään valehdellut. Ei me puhuta hänen parisuhteestaan tai puolisostaan. Ei ne asiat kuulu meidän tapaamisiin ja seksiin. En odota mieheltä mitään muuta kuin hyvää seksiä. Kummallista olettaa, että varatut miehet aina kertoo kuinka on muka paska parisuhde yms. Ei se niin mene.

Säälittävää, ettet onnistu saamaan seksiä vapailta miehiltä, vaan sinun pitää turvautua varattuihin. Ja sitten vielä vakuuttelet kuin mikäkin peliriippuvainen, että asiassa ei ole mitään ongelmaa. 

Vierailija
307/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään itsepetosta. Älä oleta asioita tuntemattomasta ihmisestä. Mä tiedän itse miten asiat on joten voit lopettaa heti alkuunsa. Mä nautin hyvästä seksistä niin kauan kuin sitä on ja se ei ole asia mistä sä päätät.

Mulle on suoraan sanottuna ihan sama miehen avovaimo. En mä häntä tunne. Tiedän ulkonäöllisesti, mutta emme tunne toisiamme. Ei ole mun ongelma, että miehensä pettää.

///

Alkoholistitkin aina sanovat, että voivat lopettaa juomisen heti kun vain haluavat. Sitäkin kutsutaan itsepetokseksi. Kyse ei nyt ole siitä avovaimosta, vaan siitä ettet uskalla myöntää itsellesikään, että sinulla on addiktio. 

Voi luoja mitä säälittäviä keittiöpsykologeja. :D Mulla ei ole addiktiota sen vuoksi, että harrastan seksiä. Älä nyt oikeasti jaksa. Eihän tästä keskustelusta tule yhtään mitään koska kirjoitat mitä tahansa niin ei uskota ja esitetään ties mitä oletuksia. Mulle on kuule aivan sama mitä tuollainen itseensä kyllästyny ihminen ajattelee musta. Ei jaksa kiinnostaa tuollaiset pätijät. 

Vierailija
308/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää, ettet onnistu saamaan seksiä vapailta miehiltä, vaan sinun pitää turvautua varattuihin. Ja sitten vielä vakuuttelet kuin mikäkin peliriippuvainen, että asiassa ei ole mitään ongelmaa. 

Ei ole siitä kyse vaan ei vain ole ketään sellaista sinkkumiestä joka kiinnostaisi mua siinä mielessä. Säälittävä olet sä joka teet typeriä oletuksia.  Äläkä kirjoita varatut monikossa koska mulla on suhde vain yhden varatun kanssa. Ei ole koskaan ollut muita varattuja. Enkä vakuuttele yhtään mitään vaan kerroin vain omia ajatuksia. On se kumma kun täällä ei saisi mitään kirjoittaa kun palstan kuningattaret hyökkää paikalle määräämään.

Enkä ymmärrä mikä ongelma mulla tässä pitäisi olla. Ongelma näyttää nyt olevan teillä.

Vierailija
309/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellainen sinkku pettäjä ole mutta moraaliton p*ska kuitenkin. Yhtä arvoton ihmisp*ska kuin pettäjäkin.

Kyllä, se sinkku on roskaläjä. 

Itse olet pohjasakkaa.

Vierailija
310/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

///

Voi luoja mitä säälittäviä keittiöpsykologeja. :D Mulla ei ole addiktiota sen vuoksi, että harrastan seksiä. Älä nyt oikeasti jaksa. Eihän tästä keskustelusta tule yhtään mitään koska kirjoitat mitä tahansa n

Sinä et kykene normaalin suhteeseen.

Vierailija
311/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

///

Voi luoja mitä säälittäviä keittiöpsykologeja. :D Mulla ei ole addiktiota sen vuoksi, että harrastan seksiä. Älä nyt oikeasti jaksa. Eihän tästä keskustelusta tu

Oletko sä oikeasti noin yksinkertainen? Miten vajaa pitää ihmisen olla kun kuvittelee tietävänsä tuollaisia täysin tuntemattomasta netissä kirjoittavasta ihmisestä? Sulla ei kyllä kaikki ole kotona.

Kyllä pystyn normaalin suhteeseen ja olen sellaisissa ollutkin. Sekös sua ottaa päähän. Olet kyllä melkoisen huvittava tapaus noiden sun harhaluulojen kanssa. 

Vierailija
312/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juuri sitä itsepetosta. Jos et odottaisi MITÄÄN muuta kuin hyvää seksiä, olisit hommannut itsellesi vapaan rakastajan. Joku muukin siinä on taustalla että sinä haet sen seksin nimenomaan toisen naisen mieheltä. Onko kyse vallasta, itsetunnon pönkittämisestä vai ihan vain ilkeydestä, sitä en tiedä. Etkä sinä myönnä edes itsellesi mikä on se todellinen syy roikkua varatussa noin pitkään. 

Vierailija
313/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

///

Voi luoja mitä säälittäviä keittiöpsykologeja. :D Mulla ei ole addiktiota sen vuoksi, että harrastan seksiä. Älä nyt oikeasti jaksa. Eihän tästä keskustelusta tu

Miten joku voi tuollaista kirjoittaa? Mä en ole koskaan ymmärtänyt tuota kun palstalla jotkut kuvittelevat tietävänsä ihmiset. Älytöntä.

Vierailija
314/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko ajatella, että sinkku tekee palveluksen parisuhteessa oleville? Pettäjä pettää, koska jotain on vialla suhteessa. Saattaa olla lopulta helpotus päättää paska suhde, kun petturuus paljastuu. 

Voihan sitä itselleen niin uskotella. Totuus voi kuitenkin olla, ettei suhteessa ole välttämättä mitään vikaa. Toki hyvähän se on, että pääsee petturista eroon.

Sitä välillä olen miettinyt, että eivätkö nuo pettureiden rakastajat ikinä ajattele kuinka epäluotettava tyyppi tuo pettäjä on. Todennäköisesti pettää heti uudelleen, kun silmä vain välttää.

Miksi kuvittelet, että sinkut halusivat jotain suhdetta? Eihän kukaan heistä oikeasti petturia pitkäksi aikaa ottaisi.

Luulet vaan. Minun mieheeni kiinnytään. Hänen kanssaan nainen uskoo olevansa se ainoa oikea ja on vain ajan kysymys, että vaimo heivataan sivuun. Jäi juuri kiinni 3vuoden suhteesta. Koulutettu, itsenäinen ja varakas nainen. Nyt miehellä on vastassaan pettynyt ja raivoava rakastajatar ja ärsyyntynyt vaimo. 

Ei ollut ensimmäinen kerta mutta edellisestä jo 10 v. Mitään syytä ei osaa kertoa.

Vierailija
315/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon perintöönhän ap:lla ei voi olla lakiosaa. Ja jos mummo olisi halunnut perintönsä hyppäävän yhden sukupolven yli, hänen olisi pitänyt tehdä se testamentilla. Sellaista tässä ei ilmeisesti ole ollut.k

Sinänsä mummo saattoi olla varakaskin. Säästäväisiä ja ahkeria kun olivat molemmat, niin mummo kuin vaarikin.

Vierailija
316/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

///

Voi luoja mitä säälittäviä keittiöpsykologeja. :D Mulla ei ole addiktiota sen vuoksi, että harrastan seksiä. Älä nyt oikeasti jaksa. Eihän tästä keskustelusta tule yhtään mitään koska kirjoitat mitä tahansa n

Ei niin. Sulla on addiktio koska harrastat seksiä VARATUN kanssa. Käytännössä sama kuin alkoholisti varastaisi viinaa ja sanoisi tekevänsä sen vain viinan takia. Itsepetosta. 

Vierailija
317/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sinkku ole pettäjä, ei se petä ketään. Tai no varmaan jos on ystävä niin silloin petti ystävyyden. Se on vaan perus huono ihminen, moraalisesti löyhä ja ehkä välinpitämätön ja ilkeä, mutta ei sitä tosiaan voi kutsua pettämiseksi jos on itse sinkku.

Vierailija
318/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juuri sitä itsepetosta. Jos et odottaisi MITÄÄN muuta kuin hyvää seksiä, olisit hommannut itsellesi vapaan rakastajan. Joku muukin siinä on taustalla että sinä haet sen seksin nimenomaan toisen naisen mieheltä. On

HUOH. Kun ei ole ketään sellaista vapaata joka mua kiinnostaisi. Mä tiedän tämän miehen entuudestaan ja siksi otin häneen yhteyttä. Ei ole mitään itsepetosta. Siis hel vetti vieköön. Kai mä nyt itse tiedän asian. Kyse on pelkästään seksistä eikä yhtään mistään muusta. Todellinen syy on hyvä seksi. On se kummallista kun täällä kuvitellaan tietävänsä jopa toisten ajatukset. Menkää nyt hoitoon, ei ole normaalia tuollainen harhaisuus.

Vierailija
319/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

///

EI OLE. Asia sillä selvä. Seksi varatun kanssa EI tarkoita sitä, että on addiktio. Älä nyt oikeasti viitsi aikuinen ihminen olla noin typerä.

KYSE ON PELKÄSTÄ SEKSISTÄ EIKÄ YHTÄÄN MISTÄÄN MUUSTA. PAINA SE TYHMÄÄN PÄÄHÄSI.

Vierailija
320/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää, ettet onnistu saamaan seksiä vapailta miehiltä, vaan sinun pitää turvautua varattuihin. Ja sitten vielä vakuuttelet kuin mikäkin peliriippuvainen, että a

Ongelma on se, ettet tunnista ongelmaasi. Ei terve ihminen pane varattuja. Dildot on keksitty jos ei muuten onnistu saamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä