Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut väittää varatun kanssa panevaa sinkkua pettäjäksi? Eihän se sinkku ketään petä vaan se varattu on pettäjä

Vierailija
20.04.2025 |

Todella kummallinen logiikka joillakin kun lukee tämän palstan keskusluita. Ei sinkku ketään petä. Väärinhän se toki on panna varatun kanssa, mutta ei hän silti ketään petä. Vain varattu on se joka pettää. 

Kommentit (496)

Vierailija
321/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinkku pettäjä ole vaan moraaliton typerys sekaantuessaan varattuun. Ja yksinkertainen uskoessaan sen kaiken fuulan mitä varattu suoltaa saadakseen haluamansa. No edestään löytävät. 

Mä kerroin tuossa aiemmin olevani seksisuhteessa varatun vanhemman miehen kanssa. En ole yksikertainen eikä mies ole mulle mitään valehdellut. Ei me puhuta hänen parisuhteestaan tai puolisostaan. Ei ne asiat kuulu meidän tapaamisiin ja seksiin. En odota mieheltä mitään muuta kuin hyvää seksiä. Kummallista olettaa, että varatut miehet aina kertoo kuinka on muka paska parisuhde yms. Ei se niin mene.

Tuo on juuri sitä itsepetosta. Jos et odottaisi MITÄÄN muuta kuin hyvää seksiä, olisit hommannut itsellesi vapaan rakastajan. Joku muukin siinä on taustalla että sinä haet sen seksin nimenomaan toisen naisen mieheltä. On

Useinhan kakkoset nauttivat jännityksestä eikä vapaa mies ole niin kiinnostava kuin varattu. Varatun viettely boostaa kakkosen olematonta itsetuntoa. Kakkoset ovat usein "nainen on naiselle susi" -porukkaa. Pick me girlejä, jotka elävät miehen hyväksynnälle ja huomiolle.

Eri

Vierailija
322/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vastaa omista teoistaan. Jos osallistuu pettämiseen, tekee väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään itsepetosta. Älä oleta asioita tuntemattomasta ihmisestä. Mä tiedän itse miten asiat on joten voit lopettaa heti alkuunsa. Mä nautin hyvästä seksistä niin kauan kuin sitä on ja se ei ole asia mistä sä päätät.

Mulle on suoraan sanottuna ihan sama miehen avovaimo. En mä häntä tunne. Tiedän ulkonäöllisesti, mutta emme tunne toisiamme. Ei ole mun ongelma, että miehensä pettää.

///

Alkoholistitkin aina sanovat, että voivat lopettaa juomisen heti kun vain haluavat. Sitäkin kutsutaan itsepetokseksi. Kyse ei nyt ole siitä avovaimosta, vaan siitä ettet uskalla myöntää itsellesikään, että sinulla on addiktio. 

Voi luoja mitä säälittäviä keittiöpsykologeja. :D Mulla ei ole addiktiota sen vuoksi, että harrastan seksiä. Älä

Raivoaminen viimeistään todistaa miten paha addiktiosi on. Surullista että joku vajoaa noin alas. 

Vierailija
324/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään itsepetosta. Älä oleta asioita tuntemattomasta ihmisestä. Mä tiedän itse miten asiat on joten voit lopettaa heti alkuunsa. Mä nautin hyvästä seksistä niin kauan kuin sitä on ja se ei ole asia mistä sä päätät.

Mulle on suoraan sanottuna ihan sama miehen avovaimo. En mä häntä tunne. Tiedän ulkonäöllisesti, mutta emme tunne toisiamme. Ei ole mun ongelma, että miehensä pettää.

///

Alkoholistitkin aina sanovat, että voivat lopettaa juomisen heti kun vain haluavat. Sitäkin kutsutaan itsepetokseksi. Kyse ei nyt ole siitä avovaimosta, vaan siitä ettet uskalla myöntää itsellesikään, että sinulla on addiktio. 

Voi luoja mitä säälittäviä keittiöpsykologeja. :D Mulla ei ole a

Ihan sama. Itse tiedän miten asia on. Mätäne se sun harhojen kanssa. 

Vierailija
325/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinkku pettäjä ole vaan moraaliton typerys sekaantuessaan varattuun. Ja yksinkertainen uskoessaan sen kaiken fuulan mitä varattu suoltaa saadakseen haluamansa. No edestään löytävät. 

Mä kerroin tuossa aiemmin olevani seksisuhteessa varatun vanhemman miehen kanssa. En ole yksikertainen eikä mies ole mulle mitään valehdellut. Ei me puhuta hänen parisuhteestaan tai puolisostaan. Ei ne asiat kuulu meidän tapaamisiin ja seksiin. En odota mieheltä mitään muuta kuin hyvää seksiä. Kummallista olettaa, että varatut miehet aina kertoo kuinka on muka paska parisuhde yms. Ei se niin mene.

Tuo on juuri sitä itsepetosta. Jos et odottaisi MITÄÄN muuta kuin hyvää seksiä, olisit hommannut itsellesi vapaan rakastajan. Joku muukin siinä on taustalla että sinä ha

Ei vaan edelleen kyse on pelkästään hyvästä seksistä. Älä tee oletuksia tuntemattomasta ihmisestä. 

Vierailija
326/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää, ettet onnistu saamaan seksiä vapailta miehiltä, vaan sinun pitää turvautua varattuihin. Ja sitten vielä

No olet saanut sitten kyllä huonoa seksiä jos dildo korvaa miehen. No se on sun valinta. Mun valinta on toinen ja sä et siitä päätä. Mä tiedän itse miten asiat on ettekä te palstan besserwisserit. Teillä tässä on ongelma, ei mulla. Hyvän seksin saaminen ei ole ongelma. 

Vierailija
327/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oen varatun miehen kanssa ja siitä ei pidetä täällä. Byhyy 😭

Vierailija
328/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa meille nyt tämä perintöjuttu ap. Se olisi jollain lailla looginen selitys sille, että toimit niin kuin toimit ja auttaisi meitä ymmärtämään koko tätä tapahtumaketjua.

Vierailija
329/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat teot tulevat lopulta aina takaisin. Tuleva miehesi tulee pettämään sinua vuosien ajan. Näin se vain menee. 

Vierailija
330/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat teot tulevat lopulta aina takaisin. Tuleva miehesi tulee pettämään sinua vuosien ajan. Näin se vain menee. 

Kenen teot? Eihän ap varatun kanssa sanonut panevansa.

Vierailija
331/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa seksiä ja siksi kitisen täällä muiden tekemisistä. Yhyy. 

Vierailija
332/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä kokisin pettäneeni, jos panisin vaikkapa siskoni miestä. Siltikin, vaikka minä olisin tuossa tilanteessa sinkku. Monille täällä ilmeisesti tuossakaan ei ole mitään pettämistä sinkun osalta. 

Uskomatonta, että tälläiseenkin kommenttiin tulee alapeukkuja! Tekö ihan tosiaan panette vaikka sisarenne, tai parhaan ystävänne puolisoa täysin hyvällä omalla tunnolla, ettekä silloin mielestänne petä kenenkään luottamusta? Että jos olet itse sinkku, voit vapaasti panna jokaista joka liikkuu, tätäkö mieltä olette?

Vierailija
333/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäänselvää, miksi tästäkin piti aloitus tehdä? Sama kuin sanoisi että vesi on märkää.

Vierailija
334/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestäänselvää, miksi tästäkin piti aloitus tehdä? Sama kuin sanoisi että vesi on märkää.

Kävitpä kuitenkin sinäkin täällä itsestään selvää kommentoimassa.

Vierailija
335/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaa meille nyt tämä perintöjuttu ap. Se olisi jollain lailla looginen selitys sille, että toimit niin kuin toimit ja auttaisi meitä ymmärtämään koko tätä tapahtumaketjua.

Ap ei näköjään halua avautua tästä kunnolla (ehkä häntä nolottaa) mutta hajaviesteistä ja ap:n antamista vihjeistä päättelen, että:

1. Mummo oli testamentannut ap:lle osan omaisuudestaan ja ehkä puhunut tästä suvun piirissä, joten asia on ollut ap:n tiedossa.

2. Ap:lla on ollut suhde varattuun mieheen jo useamman vuoden ajan.

3. Ap on ollut huolissaan mummon suhtautumisesta tähän suhteeseen. Mummohan oli harras kristitty ja muutenkin moraaliltaan ns. vanhan kansan ihminen. Tässä kohtaa tiedot ovat hieman ristiriitaisia, koska tuo sanottu pitää selvästi paikkansa, mutta toisaalta mummon puheenvuoroista tällä palstalla (silloin, kun hän eli) voi päätellä, että

No nyt tuli salat julki 😂

Vierailija
336/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se mummon neuvo ap:lle oikein oli. Ja psljonko tuli perintöä?

Vierailija
337/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin arvattu. Olen parisuhteessa ja on seksiä.

Vierailija
338/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat ole.

Vierailija
339/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat ole.

Älä usko. 🤷

Vierailija
340/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sinkku on kodinrikkoja ja jos mies niin usein saa turpaan!