Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut väittää varatun kanssa panevaa sinkkua pettäjäksi? Eihän se sinkku ketään petä vaan se varattu on pettäjä

Vierailija
20.04.2025 |

Todella kummallinen logiikka joillakin kun lukee tämän palstan keskusluita. Ei sinkku ketään petä. Väärinhän se toki on panna varatun kanssa, mutta ei hän silti ketään petä. Vain varattu on se joka pettää. 

Kommentit (496)

Vierailija
281/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehän tässä mua haukutte. Hyvänen aika.

Ap

//

Luepa ihan ajatuksen kanssa omat viestisi ja mieti, miksi niin pääsi käymään. 

Hän on mm solvannut toisia autistiksi ja idiootiksi.

Kyllä ap:ta haukuttiin ensin autistiksi yms. ja syytettiin varatun kanssa panemista. Ettekö te oikeasti näe noita viestejä? Näette vain sen mitä ap kirjoittaa? Oletteko te oikeasti noin sokeita

Mitä sitten? Ei sitä itse tarvitse ruveta haukkumaan, vaikka muut haukkuisivat. Haukkumiset voi ihan vain sivuuttaa ja jatkaa keskustelua ketjun aiheesta. Lapsellista tuollainen "sinä haukuit minua, joten minä hakun takaisin" vänkääminen. 

Vierailija
282/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin kakkonen pääsee lopullisesti eroon pelimiehestä, pelimies vielä käy jostain syystä kakkosen luona (ehkä kyselemässä). Ja sitten jos ykkönen kysyy suoraan ja kakkonen vastaa rehellisesti, ettei tiedä aikooko nähdä pelimiestä - saa syytöksiä lisää kun ei saa kerrasta katki. Jos on ollut vaikea tilanne tunteellisesti. Se mies ei välitä kakkosesta tippaakaan, päinvastoin. Joissakin tapauksissa tietysti voi olla että mies välittää, harvinaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku on sinkku. Olkoot kenen kanssa tahtoo. Pettäjä on se, joka on parisuhteessa ja hän on vastuussa asiasta.

Oleellista kuitenkin on, että ilman sitä kolmatta osapuolta ei olisi pettäjääkään.

Pettäjä pettäisi silloin jonkun toisen kanssa. 

Pettäjä on voinut jo pettää jonkun toisen kanssa ja parisuhteensa on jo rikki kun puoliso saa tietää.

Mutta edelleenkään, pettäjä ei ole voinut pettää ilman kolmatta osapuolta.

Vierailija
284/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap kyselee tyhmiä ja suuttuu, kun aiheesta viriää laajempaa keskustelua?

Ap. ei kestä totuutta.

Niin mitä totuutta? Totuus on se, että varattu on se pettäjä ja hän pettää omaan puolisoaan. Sinkku ei petä ketään eikä hän ole pettäjä. Toki sinkku tekee väärin jos tietoisesti panee varatun kanssa, mutta ei hän silti petä ketään.

Ap

Kyllä pettää toisen luottamuksen. Se on sulle jo monesti selitetty. Tuntemattoman ihmisen luottamuksen voi pettää monin tavoin, vaikka et olisi kyseiseen ihmiseen millään tavalla sidoksissa tai minkäänlaisessa sopimussuhteessa. Itse et olet tätä väitettä onnist

Niin mutta ketä se sinkku muka pettää? Ei hän siinä pannessa ketään petä koska ei ole parisuhteessa. 

Vierailija
285/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta ketä se sinkku muka pettää? Ei hän siinä pannessa ketään petä koska ei ole parisuhteessa. 

//

Ei ketään. Hän pettää vain luottamuksen. Luottamus ei ole henkilö. 

Vierailija
286/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Pettää voi muutenkin kuin panemalla vierasta. Esimerkiksi, jos lupaat jotain ja petät lupauksesi, et petä ketään. Petät vain sen lupauksen, jonka annoit. Yhtälailla sinkku pettää luottamuksen, joka lähtökohtaisesti pitäisi olla siihen, ettei kukaan tule pöllimään sinun puolisoasi. 

Vierailija
287/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä saat puhua seksistä. Me muut puhumme pettämisestä, koska ymmärrämme, että pettämistä voi harjoittaa muutenkin kuin panemalla. Sinä et määrää, mistä täällä saa puhua ja mistä ei. Sori siitä, pikkuinen. 

Sä kuvittelet olevasi aikuinen ihminen, mutta tuo alentava kirjoitustyyli kertoo kaikkea muuta. Itse et osaa asiallista keskustelua.

Mä kirjoitin aloitukseen täysin selkeästi, että kyse panemisesta eli seksistä. Mun aloitus ja mä tein pohjan keskustelulle eli mä todellakin jo aloituksessa määräsin aiheen. Kyse on SEKSISTÄ. Nyt on kyse pettämisestä joka tapahtuu SEKSIN muodossa. Meneekö jo ratakisko perille? Tuskin.

Ap

Onhan se kolmaskin osapuoli siinä mukana panemassa. Hän vaan pettää luottamuksen eri tavalla.

Vierailija
288/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa ja olenkin siitä täällä kertonut aiemmin. Suhde on kestänyt melkein kaksi vuotta. En oleta miehen eroavan avovaimostaan. Enkä mä tuota miestä huolisi parisuhteeseen kun kerran on pettäjä.

Seksi meillä on loistavaa ja erittäin nautinnollista. Sovitaan hyvin yhteen seksin osalta. Meillä oli muutaman kerran seksiä ennen miehen nykyistä parisuhdetta. Mä olin se joka otti mieheen yhteyttä kun olin itse eronnut. Mies oli heti valmis tapaamaan mut.

Eihän tämä moraalisesti oikein ole, mutta en mä tässä ketään petä. Mä olen sinkku. Enkä petä itseänikään joten turha tulla sellaista väittämään. Mä nautin hyvästä seksistä niin kauan kuin tätä riittää. Jos joku sopiva sinkkumies tulee vastaan seksi tai parisuhde mielessä, niin tämä varattu jää kyllä heti. 

Vierailija
289/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut väittää varatun kanssa panevaa sinkkua pettäjäksi? Eihän se sinkku ketään petä vaan se varattu on pettäjä

Siinä vielä teille otsikko. Seksistähän tuossa on kyse. 

Ja seksiä se sinkkukin siinä harrastaa.

Vierailija
290/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellainen sinkku pettäjä ole mutta moraaliton p*ska kuitenkin. Yhtä arvoton ihmisp*ska kuin pettäjäkin.

Vierailija
291/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap kyselee tyhmiä ja suuttuu, kun aiheesta viriää laajempaa keskustelua?

Ap. ei kestä totuutta.

Niin mitä totuutta? Totuus on se, että varattu on se pettäjä ja hän pettää omaan puolisoaan. Sinkku ei petä ketään eikä hän ole pettäjä. Toki sinkku tekee väärin jos tietoisesti panee varatun kanssa, mutta ei hän silti petä ketään.

Ap

Kyllä pettää toisen luottamuksen. Se on sulle jo monesti selitetty. Tuntemattoman ihmisen luottamuksen voi pettää monin tavoin, vaikka et olisi kyseiseen ihmiseen millään tavalla sidoksissa tai minkäänlaisessa sop

No ketäpä luulet? Otetaan esimerkiksi tilanne, jossa minä (sinkku) menen panemaan parhaan ystäväni miestä. Ketä minä sinun mielestäsi petän tuossa tilanteessa? Tai ehkä ennemmin pitäisi kysyä KENET, minä petän. 

Vierailija
292/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku on sinkku. Olkoot kenen kanssa tahtoo. Pettäjä on se, joka on parisuhteessa ja hän on vastuussa asiasta.

Oleellista kuitenkin on, että ilman sitä kolmatta osapuolta ei olisi pettäjääkään.

Luuletko sä raukka ettei se suhteessa oleva petollinen tyyppi löytäisi jotain muuta jonka kanssa pettää? Sinkku tekee lähinnä palveluksen todistaessaan millainen tyyppi se varattu on.

Nimenomaan se on se kolmas osapuoli, tai neljäs, tai viides. Mitä väliä kuka se on.

Vierailija
293/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa ja olenkin siitä täällä kertonut aiemmin. Suhde on kestänyt melkein kaksi vuotta. En oleta miehen eroavan avovaimostaan. Enkä mä tuota miestä huolisi parisuhteeseen kun kerran on pettäjä.

Seksi meillä on loistavaa ja erittäin nautinnollista. Sovitaan hyvin yhteen seksin osalta. Meillä oli muutaman kerran seksiä ennen miehen nykyistä parisuhdetta. Mä olin se joka otti mieheen yhteyttä kun olin itse eronnut. Mies oli heti valmis tapaamaan mut.

Eihän tämä moraalisesti oikein ole, mutta en mä tässä ketään petä. Mä olen sinkku. Enkä petä itseänikään joten turha tulla sellaista väittämään. Mä nautin hyvästä seksistä niin kauan kuin tätä riittää. Jos joku sopiva sinkkumies tulee vastaan seksi tai parisuhde mielessä, niin tämä varattu jää kyllä heti. 

Koko viestisi on yhtä suurta itsepetosta. Ei ihmisellä ole noin suurta tarvetta vakuutella, että tuollainen epäluotettava äijänkäppänä riittää, jos tilanteessa ei mikään kaiherra. Lisäksi petät sen käppänän vaimon luottamuksen siihen, että kukaan ei vokottele hänen miestään. 

Vierailija
294/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pettää. Tai ainakin syyllistyy avunantoon pettämisessä. Vähän niin kuin avunanto murhaan. Molemmista pitäisi saada rangaistus.

Pettää ketä? Avunanto millä tavalla? Mistä sinkku voi tietää onko varattu luvallisesti vieraissa vai ei?

Vierailija
295/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kokisin pettäneeni, jos panisin vaikkapa siskoni miestä. Siltikin, vaikka minä olisin tuossa tilanteessa sinkku. Monille täällä ilmeisesti tuossakaan ei ole mitään pettämistä sinkun osalta. 

Vierailija
296/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

//

Sittenhän varattukaan ei petä ketään! Hän pettää vain luottamuksen ja lupauksensa kumppaniaan kohtaan, mutta luottamus ja lupaus ei ole henkilöitä.

Vierailija
297/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinkku pettäjä ole vaan moraaliton typerys sekaantuessaan varattuun. Ja yksinkertainen uskoessaan sen kaiken fuulan mitä varattu suoltaa saadakseen haluamansa. No edestään löytävät. 

Vierailija
298/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pettää. Tai ainakin syyllistyy avunantoon pettämisessä. Vähän niin kuin avunanto murhaan. Molemmista pitäisi saada rangaistus.

Pettää ketä? Avunanto millä tavalla? Mistä sinkku voi tietää onko varattu luvallisesti vieraissa vai ei?

Sitä petettyä. Sehän voi olla vaikka joku sinkun läheinen. Avunantoa panemalla tietenkin. Panemisestahan tässä puhuttiin. Vieraissa ei voi käydä luvallisesti, kun kyse on pettämisestä. Se ei ole pettämistä, jos suhde on avoin ja molemmille on ok panna muitakin. 

Vierailija
299/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

//

Sittenhän varattukaan ei petä ketään! Hän pettää vain luottamuksen ja lupauksensa kumppaniaan kohtaan, mutta luottamus ja lupaus ei ole henkilöitä.

Niin? Ja tuoko on mielestäsi jonkinlainen oikeutus pettämiselle?

Vierailija
300/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko viestisi on yhtä suurta itsepetos

Ei ole mitään itsepetosta. Älä oleta asioita tuntemattomasta ihmisestä. Mä tiedän itse miten asiat on joten voit lopettaa heti alkuunsa. Mä nautin hyvästä seksistä niin kauan kuin sitä on ja se ei ole asia mistä sä päätät.

Mulle on suoraan sanottuna ihan sama miehen avovaimo. En mä häntä tunne. Tiedän ulkonäöllisesti, mutta emme tunne toisiamme. Ei ole mun ongelma, että miehensä pettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi