Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut väittää varatun kanssa panevaa sinkkua pettäjäksi? Eihän se sinkku ketään petä vaan se varattu on pettäjä

Vierailija
20.04.2025 |

Todella kummallinen logiikka joillakin kun lukee tämän palstan keskusluita. Ei sinkku ketään petä. Väärinhän se toki on panna varatun kanssa, mutta ei hän silti ketään petä. Vain varattu on se joka pettää. 

Kommentit (496)

Vierailija
221/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina yhtä huvittavaa, että syytetään toista asiattomasta keskustelusta vaikka itsekään ei osata asiallista keskustelua. :D 

Se, että ap saa sitä, mitä tilaa, ei tarkoita, että asiallista keskustelua ei osata. Ap halusi riidellä ja jankuttaa, joten turha on nyt valittaa, kun saa sitä mitä tilaa. 

Mitä ap tilasi? Jo ensimmäisellä sivulla häntä syytettiin varatun kanssa panemisesta. Kyllä mä tätä ketjua seuranneena olen katsonut, että muut kävi ensin ap:n kimppuun ja ap sitten alkoi puolustaa itseään. Tällä palstalla on aina ollut suuri virhe puolustaa itseään. Niin ei saisi joidenkin mielestä tehdä.

Lässyn lää. Turhaan sä moralisoit ja leikit jotain palstapoliis

Paitsi ettei keskustellut, vaan räyhäsi muille, että nämä eivät osaa lukea jne. jne. 

Vierailija
222/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina yhtä huvittavaa, että syytetään toista asiattomasta keskustelusta vaikka itsekään ei osata asiallista keskustelua. :D 

Se, että ap saa sitä, mitä tilaa, ei tarkoita, että asiallista keskustelua ei osata. Ap halusi riidellä ja jankuttaa, joten turha on nyt valittaa, kun saa sitä mitä tilaa. 

Mitä ap tilasi? Jo ensimmäisellä sivulla häntä syytettiin varatun kanssa panemisesta. Kyllä mä tätä ketjua seuranneena olen katsonut, että muut kävi ensin ap:n kimppuun ja ap sitten alkoi puolustaa itseään. Tällä palstalla on aina ollut suuri virhe puolustaa itseään. Niin ei saisi joidenkin mielestä tehdä.

No sitä riitel

Itsehän tässä nyt haastat taas riitaa. Eihän täällä saa enää mitään kirjoittaa kun heti saa sitä itseään niskaan. Mennyt ihan pilalle koko palsta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut väittää varatun kanssa panevaa sinkkua pettäjäksi? Eihän se sinkku ketään petä vaan se varattu on pettäjä

Siinä vielä teille otsikko. Seksistähän tuossa on kyse. 

Oletko sä ensimmäistä kertaa elämässäsi netissä vai miksi et ole tietoinen, että ketjun otsikko ei ole ainut sallittu näkökulma?

Vierailija
224/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lää.

Lue tarkemmin. Täällä on aina joillakin ollut melkoisen valikoiva lukutaito.

Vierailija
225/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä ensimmäistä kertaa elämässäsi netissä vai miksi et ole tietoinen, että ketjun otsikko ei ole ainut sallittu näkökulma?

Oletko itse ensimmäistä kertaa netissä kun et osaa asiallista keskustelua? Mutkin haluatte vaientaa kuten ap:n. Huvittavaa. :D

Vierailija
226/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän tässä nyt haastat taas riitaa. Eihän täällä saa enää mitään kirjoittaa kun heti saa sitä itseään niskaan. Mennyt ihan pilalle koko palsta.

//

Ja taas se hiekkalaatikkotason "sinäpäs"-argumentti. Kuinka tyhmänä sä mua pidät, jos luulet, etten tunnista sinua ap:ksi?

Vierailija
227/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa keskustelijoista on niin epävarmoja omasta suhteestaan, että uskovat puolison pettävän, mikäli tilaisuus annetaan. Siksi pakko myös syyllistää täysin ulkopuolista henkilöä, vaikka vika on siinä omassa puolisossa, joka ei osaa pitää housujaan jalassa.

minusta on aivan sama, jos joku sinkku liehittelisi omaa puolisoa. Hän on aikuinen ihminen ja luvannut meidän suhteessa olla uskollinen. Jos hän olisi niin idiootti että lähtisi houkutuksiin helposti, good riddance. En halua rinnalleni puolisoa, joka lähtee pienestä flirtistä (tai suuremmasta) toisten matkaan.

Aivan sama asia, jos minua tulisi iskemään kuumista kuumin sinkkumies, se on kyllä ihan oma valintani lähdenkö mukaan vai ei. Kuumista kuumimman ei tarvitse välittää siviilisäädystäni.

Kohdistakaa syyttävä sormi ihan pelkästään pettävää osapuolta kohtaan.

Vierailija
228/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pettää. Tai ainakin syyllistyy avunantoon pettämisessä. Vähän niin kuin avunanto murhaan. Molemmista pitäisi saada rangaistus.

Nin ketä se sinkku pettää? Ei yhtään ketään. 

Ap

Joo ihan kamalaa riidan haastamista tämä.

Vierailija
229/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en ole kutsunut, mutta kertoo kyllä petollisesta luonteenlaadusta, empatian puutteesta ja itsekkyydestä. Eettinen ja moraalinen ihminen pyrkii olemaan tuottamatta surua myös tuntemattomille ihmisille.

Niin, silti se sinkku ei ole pettäjä. Vai se varattu on pettäjä.

Ap

Vierailija
230/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse ensimmäistä kertaa netissä kun et osaa asiallista keskustelua? Mutkin haluatte vaientaa kuten ap:n. Huvittavaa. :D

Jaahas, copy-pastetrollikin tuli paikalle. Iltaa vaan sinullekin! :D

Vierailija
231/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein se sinkku ei edes tiedä panevansa varattua.

Sormus vain piiloon ja hänttädä tänttän.

Jotkut tietää ja jotkut ei. Vaikka sinkku tietäisi toisen olevan varattu, niin ei se sinkku silti ketään petä.

Ap

Vierailija
232/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en ole kutsunut, mutta kertoo kyllä petollisesta luonteenlaadusta, empatian puutteesta ja itsekkyydestä. Eettinen ja moraalinen ihminen pyrkii olemaan tuottamatta surua myös tuntemattomille ihmisille.

Niin, silti se sinkku ei ole pettäjä. Vai se varattu on pettäjä.

Ap

Puhe oli myös jankkaamisesta. Miten meni sen osalta noin niin kuin omasta mielestä?

Vierailija
233/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on palstalla niin huvittavaa, että syytetään joksikin toiseksi kirjoittajaksi. :D

Vierailija
234/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petetyksitullut ei usein edelleenkään halua nähdä kumppaninsa petollisuutta vaan kohdistaa vihantunteensa siihen ventovieraaseen sinkkuun.

Tämäkin on niin omituista. Suurin kusipää ja syyllinen on se varattu. Silti jotkut antaa pettämisen anteeksi ja kohdistavat vihan siihen toiseen osapuoleen.

Ap

Vierailija
235/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on palstalla niin huvittavaa, että syytetään joksikin toiseksi kirjoittajaksi. :D

Eihän tuossa mitään syytetty. Copy-pasteahan se on, jos käytät samaa sanamuotoa kuin toinen kirjoittaja yrittäessäsi olla nokkela vastaaja. 

Vierailija
236/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kun näkisit jonkun tippuvan kalliolta ja kävelevän pois, ilman että autat. Jos siis tietää, että seksikumppani on parisuhteessa. Turha sitä on jeesustella ja keksiä tekosyitä miksi saa itse olla kusipää. Tietenkin suurin kusipää on se parisuhteessa oleva pettäjä, mutta ei se silti tee sen sinkun teoista yhtään sen hyväksyttävämpiä.

Et sitten ymmärtänyt aloituksen pointtia joka oli se, että joidenkin mielestä myös se sinkku on pettäjä. Niin ketä se sinkku muka pettää? Pettäjä on vain ja ainoastaan se varattu. Ei toki ole sinkulta oikein panna varatun kanssa, mutta siltikään sinkku ei ole se pettäjä.

Ap

Vierailija
237/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap miksi kuvittelet olevasi viaton? Kovin olet sokea omille touhuillesi ja toisen asemaan asettuminen ei näytä onnistuvan sinulta ollenkaan. Moraali nollassa.

Missä mä kerroin panevani varatun kanssa? Mä tein tämän aloituksen tämän palstan muiden keskustelujen pohjalta. 

Ap

Vierailija
238/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on palstalla niin huvittavaa, että syytetään huvittavaksi, kun ei ole mitään omaa sanottavaa. 

Vierailija
239/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pettää. Tai ainakin syyllistyy avunantoon pettämisessä. Vähän niin kuin avunanto murhaan. Molemmista pitäisi saada rangaistus.

Nin ketä se sinkku pettää? Ei yhtään ketään. 

Ap

Petät itseäsi todella pahasti 😌

Ai miten niin? Enhän mä missään kirjoittanut panevani varatun kanssa. Mä tein tämän aloituksen palstan muiden keskustelujen pohjalta. 

Ap

Vierailija
240/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa keskustelijoista on niin epävarmoja omasta suhteestaan, että uskovat puolison pettävän, mikäli tilaisuus annetaan. Siksi pakko myös syyllistää täysin ulkopuolista henkilöä, vaikka vika on siinä omassa puolisossa, joka ei osaa pitää housujaan jalassa.

minusta on aivan sama, jos joku sinkku liehittelisi omaa puolisoa. Hän on aikuinen ihminen ja luvannut meidän suhteessa olla uskollinen. Jos hän olisi niin idiootti että lähtisi houkutuksiin helposti, good riddance. En halua rinnalleni puolisoa, joka lähtee pienestä flirtistä (tai suuremmasta) toisten matkaan.

Aivan sama asia, jos minua tulisi iskemään kuumista kuumin sinkkumies, se on kyllä ihan oma valintani lähdenkö mukaan vai ei. Kuumista kuumimman ei tarvitse välittää siviilisäädystäni.

Kohdistakaa syyttävä sormi ihan pelkästään pettävää osapuolta kohtaan.

juuri näin. yksi ensimmäisistä järjen äänistä koko ketjussa😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän