Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut väittää varatun kanssa panevaa sinkkua pettäjäksi? Eihän se sinkku ketään petä vaan se varattu on pettäjä

Vierailija
20.04.2025 |

Todella kummallinen logiikka joillakin kun lukee tämän palstan keskusluita. Ei sinkku ketään petä. Väärinhän se toki on panna varatun kanssa, mutta ei hän silti ketään petä. Vain varattu on se joka pettää. 

Kommentit (496)

Vierailija
201/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat puhua seksistä. Me muut puhumme pettämisestä, koska ymmärrämme, että pettämistä voi harjoittaa muutenkin kuin panemalla. Sinä et määrää, mistä täällä saa puhua ja mistä ei. Sori siitä, pikkuinen. 

Sä kuvittelet olevasi aikuinen ihminen, mutta tuo alentava kirjoitustyyli kertoo kaikkea muuta. Itse et osaa asiallista keskustelua.

Mä kirjoitin aloitukseen täysin selkeästi, että kyse panemisesta eli seksistä. Mun aloitus ja mä tein pohjan keskustelulle eli mä todellakin jo aloituksessa määräsin aiheen. Kyse on SEKSISTÄ. Nyt on kyse pettämisestä joka tapahtuu SEKSIN muodossa. Meneekö jo ratakisko perille? Tuskin.

Ap

Vierailija
202/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue otsikko ja aloitusviesti uudestaan. Täysin selkeästi kyse seksistä. Te muut tässä intätte nyt ihan omianne.

//

Se, ettei ap ymmärrä pettämisen olevan muutakin kuin panemista, ei estä muita kirjoittamasta pettämistä laajemmassa mielessä. Keskustelupalstalla on tarkoitus keskustella, ei junnata otsikossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te hyökkäätte ap:n kimppuun? Itse aloititte haukkumisen ja raivoamisen. Aina niin uskomatonta, että jos täällä palstalla joku puolustaa itseään, niin lisää sitä itseään tulee niskaan. Huvittavaa on myös tuo, että ei uskota kirjoittajan olevan nainen. Olen itsekin saanut tuon kokea. Olen oikeasti nainen, mutta sitä ei olla joskus uskottu. Olen kirjoittanut suorasukaisesti seksistä eikä nainen kuulemma voi tuollaisia kirjoittaa. Huvittavaa. :D 

Ap kerjäsi hyökkäämistä. Eihän tällä aloituksella ole mitään muuta tarkoitusta kuin jankuttaminen ja riidan haastaminen. Näkee kaikista ap:n viesteistä, että hän ei edes yritä keskustella asiallisesti, vaan kerjää riitelyä ja "hyökkäämistä". 

Ihan itse hyökkäsitte ensimmäisenä mun kimppuun.

Ap

Vierailija
204/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottien kokoontumisajot enkä tarkoita vain ap:ta.

Vierailija
205/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä saat puhua seksistä. Me muut puhumme pettämisestä, koska ymmärrämme, että pettämistä voi harjoittaa muutenkin kuin panemalla. Sinä et määrää, mistä täällä saa puhua ja mistä ei. Sori siitä, pikkuinen. 

Sä kuvittelet olevasi aikuinen ihminen, mutta tuo alentava kirjoitustyyli kertoo kaikkea muuta. Itse et osaa asiallista keskustelua.

Mä kirjoitin aloitukseen täysin selkeästi, että kyse panemisesta eli seksistä. Mun aloitus ja mä tein pohjan keskustelulle eli mä todellakin jo aloituksessa määräsin aiheen. Kyse on SEKSISTÄ. Nyt on kyse pettämisestä joka tapahtuu SEKSIN muodossa. Meneekö jo ratakisko perille? Tuskin.

Ap

Ja taas tuo hiekkalaatikkotason "sinäpäs"-argumentti. Surullista, ettet pysty oikeaan keskusteluun, vaan jankkaat kuin pahainen kakara. Toivottavasti saat edes orgasmin, kun runkkaat noille voimaantumisviesteillesi, joissa kuvittelet olevasi joku ylijumala, joka voi määrätä, mistä saa kirjoittaa ja mistä ei. 

Vierailija
206/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te hyökkäätte ap:n kimppuun? Itse aloititte haukkumisen ja raivoamisen. Aina niin uskomatonta, että jos täällä palstalla joku puolustaa itseään, niin lisää sitä itseään tulee niskaan. Huvittavaa on myös tuo, että ei uskota kirjoittajan olevan nainen. Olen itsekin saanut tuon kokea. Olen oikeasti nainen, mutta sitä ei olla joskus uskottu. Olen kirjoittanut suorasukaisesti seksistä eikä nainen kuulemma voi tuollaisia kirjoittaa. Huvittavaa. :D 

Ap kerjäsi hyökkäämistä. Eihän tällä aloituksella ole mitään muuta tarkoitusta kuin jankuttaminen ja riidan haastaminen. Näkee kaikista ap:n viesteistä, että hän ei edes yritä keskustella asiallisesti, vaan kerjää riitelyä ja "hyökkäämistä". 

Ihan itse hyökkäsitte ensimmäisenä mun kimppuun.

Ap

Ihan itse kerjäsit sitä.

Vierailija
207/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja taas tuo hiekkalaatikkotason "sinäpäs"-argumentti. Surullista, ettet pysty oikeaan keskusteluun, vaan jankkaat kuin pahainen kakara. Toivottavasti saat edes orgasmin, kun runkkaat noille voi

Aivan kuin itsekään pystyisit asialliseen keskusteluun. :D 

Vierailija
208/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idioottien kokoontumisajot enkä tarkoita vain ap:ta.

Hyvä, että rohkeasti myönnät olevasi itsekin idi ootti :)

Vierailija
209/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä huvittavaa, että syytetään toista asiattomasta keskustelusta vaikka itsekään ei osata asiallista keskustelua. :D 

Vierailija
210/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja taas tuo hiekkalaatikkotason "sinäpäs"-argumentti. Surullista, ettet pysty oikeaan keskusteluun, vaan jankkaat kuin pahainen kakara. Toivo

Miksi vaivautua, kun ap haluaa vain, että hänen kanssaan riidellään ja jankutetaan? 

Vierailija
211/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkapil lut voisi jo pikkuhiljaa alkaa kyselemään miestensä perään, että missä mahtavat olla ja ketä panemassa.

Vierailija
212/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina yhtä huvittavaa, että syytetään toista asiattomasta keskustelusta vaikka itsekään ei osata asiallista keskustelua. :D 

Se, että ap saa sitä, mitä tilaa, ei tarkoita, että asiallista keskustelua ei osata. Ap halusi riidellä ja jankuttaa, joten turha on nyt valittaa, kun saa sitä mitä tilaa. 

Vierailija
213/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiekkapil lut voisi jo pikkuhiljaa alkaa kyselemään miestensä perään, että missä mahtavat olla ja ketä panemassa.

Miksi pitäisi kysellä perään? Tiedän kysymättäkin, ketä se panee ja missä. 

Vierailija
214/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että ap saa sitä, mitä tilaa, ei tarkoita, että asiallista keskustelua ei osata. Ap halusi riidellä ja jankuttaa, joten turha on nyt valittaa, kun saa sitä mitä tilaa. 

Mitä ap tilasi? Jo ensimmäisellä sivulla häntä syytettiin varatun kanssa panemisesta. Kyllä mä tätä ketjua seuranneena olen katsonut, että muut kävi ensin ap:n kimppuun ja ap sitten alkoi puolustaa itseään. Tällä palstalla on aina ollut suuri virhe puolustaa itseään. Niin ei saisi joidenkin mielestä tehdä.

Vierailija
215/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap tilasi? Jo ensimmäisellä sivulla häntä syytettiin varatun kanssa panemisesta. Kyllä mä tätä ketjua seuranneena olen katsonut, että muut kävi ensin ap:n kimppuun ja ap sitten alkoi puolustaa itseään. Tällä palstalla on aina ollut suuri virhe puolustaa itseään. Niin ei saisi joidenkin mielestä tehdä.

No sitä riitelyä ja jankuttamista. Montako kertaa se pitää sinulle kertoa? 

Vierailija
216/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lää. Turhaan sä moralisoit ja leikit jotain palstapoliisia. Ihan itse ap tämän leikin aloitti. Hän olisi voinut myös keskustella ketjun aiheesta, mutta sitä hän ei halunnut. Sori siitä. 

Vierailija
217/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä riitelyä ja jankuttamista. Montako kertaa se pitää sinulle kertoa? 

Niin tehän se aloititte, mutta ei se sitä tarkoita, että ap sitä tilasi. Ap:ta on syytelty trolliksi, varatun kanssa panijaksi, mieheksi. Ettekö te oikeasti osaa katsoa peiliin ja miettiä omaa käytöstä. Ap on kirjoittanut ainakin ketjun alussa täysin asiallisia viestejä.

Vierailija
218/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lää. Turhaan sä moralisoit ja leikit jotain palstapoliisia. Ihan itse ap tämän leikin aloitti. Hän olisi

Ap:han keskusteli ketjun aiheesta joka oli seksin harrastaminen varatun kanssa. 

Vierailija
219/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä riitelyä ja jankuttamista. Montako kertaa se pitää sinu

Lopetahan jo. Menee säälittäväksi tuo yrityksesi olla joku ap:n puolustaja. Kaikesta näkee, että tuo rooli on vain uusi keinosi saada aikaan riitaa ja jankkausta. Te trollipennut olette NIIIIIN ennalta-arvattavia. :D

Vierailija
220/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut väittää varatun kanssa panevaa sinkkua pettäjäksi? Eihän se sinkku ketään petä vaan se varattu on pettäjä

Siinä vielä teille otsikko. Seksistähän tuossa on kyse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi