Uskomatonta, siis todella TÖRKEÄ kyläilypaikka!!!!!
Menimme tänään aamupäivällä erään tuttavan luo kylään ja ai samperi että kiehu vieläkin raivosta!! Mieheni ja poltamme tupakkaa ja tuttu on siitä aiemminkin sanonut.
No vttu tänään tuttu veti pohjat!!! Hänellä on uusi kangassohva ja sen suojana olieri pari peitot! Kun nauraen kysyimme miksi hän niin varjelee uutta sohvaansa lialtako tms niin tuttu katsoi meihin ja sanoi, ettei halua tupakan hajun tarttuvan sohvaan!!!
Mies ei välittänyt asiasta vaan istui ja möllötti, vaikka minä koitin vihjata että tästä voisi loukkaantua!! Kieltäydyin itse istumasta peittojen päälle ja menin uhmalla nojatuoliin!!!
Nyt on riita miehen kanssa, että onko tämä syy pistää välit poikki tuttuun vai ei!! Sanokaa te muutkin, että tuo oli tutulta törkeää, niin voi näyttää ketjun miehelle!!
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette kai te sisällä tupakoi?! Teidän oma käytös on töykeää.
Me tupakoimme OMASSA kodissamme ja autosamme. Miten se tähän liittyy, kun emme tutun luona sisällä polttaneet tietenkään??!!
Ap
Ap:sta tulee mieleen teinit jotka kuvittelevat kotiintullessa että suhaus deodoranttia ja purkan pureskelu kadottaa kaikki todisteet tupakanpoltosta
Tyhmä.provo, mutta tupakoitsijat haisevat pesemättömälle tuhkakupille.
En koskaan kutsu tupakoitsijoita kylään. Kesällä voimme tavata ulkona, sillä meillä on viihtyisä terassi.
Haju on pinttynyt vaatteisiinne, ettekä itse huomaa sitä, koska poltatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette kai te sisällä tupakoi?! Teidän oma käytös on töykeää.
Me tupakoimme OMASSA kodissamme ja autosamme. Miten se tähän liittyy, kun emme tutun luona sisällä polttaneet tietenkään??!!
Ap
Ihan mielenkiinnosta, pidättekö autossa poltettuanne tumpit auton tuhkakupissa vai heitättekö ikkunasta ulos?
Tuon myös haluaisin tietää: tumpit on kyllä hyvä heittää ikkunasta ulos, etenkin silloin kun kesäkuuma ja kulovaroitus.
Ihan mielenkiinnosta, pidättekö autossa poltettuanne tumpit auton tuhkakupissa vai heitättekö ikkunasta ulos?