Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta, siis todella TÖRKEÄ kyläilypaikka!!!!!

Vierailija
20.04.2025 |

Menimme tänään aamupäivällä erään tuttavan luo kylään ja ai samperi että kiehu vieläkin raivosta!! Mieheni ja poltamme tupakkaa ja tuttu on siitä aiemminkin sanonut.

No vttu tänään tuttu veti pohjat!!! Hänellä on uusi kangassohva ja sen suojana olieri pari peitot! Kun nauraen kysyimme miksi hän niin varjelee uutta sohvaansa lialtako tms niin tuttu katsoi meihin ja sanoi, ettei halua tupakan hajun tarttuvan sohvaan!!!

Mies ei välittänyt asiasta vaan istui ja möllötti, vaikka minä koitin vihjata että tästä voisi loukkaantua!! Kieltäydyin itse istumasta peittojen päälle ja menin uhmalla nojatuoliin!!!

Nyt on riita miehen kanssa, että onko tämä syy pistää välit poikki tuttuun vai ei!! Sanokaa te muutkin, että tuo oli tutulta törkeää, niin voi näyttää ketjun miehelle!! 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko siittä todellisuudessa loukkaantua jos siittä kukaan muu kuin loukkaannu kuin sinä, ei edes vihjailusta. Ja ihan suoraan sanottuna en minäkään tykkäisi jos tulet hieromaan röökin hajua minun uuteen sohvaan

Semmoisena pienenä lisäyksenä että poltan itsekin mutta en halua että se röökin haju tarttuu huonekaluihin, sen takia käytän tupakka takkia kun käyn ulkona tupakalla. 

Luuletko että se käry osaa tarttua vain takkiin. Kyllä teissä haisee kaikki.

Vierailija
22/47 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ruokkiko näin väsynyttä trollia. Tässä on koottuna kaikki huonon provon ainekset, 0/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeelle kysymys: Jos vaikka sinun vanhemmallasi olisi pidätysongelmia eli housut haisisivat vanhalle kuivuneelle pissalle ja sinulla olisi uusi sohva, niin peittäisitkö sen jollain huovalla vierailun ajaksi? Vai pesisitkö joka ikinen kerta sohvan?

Tupakka haisee ällöttävältä sekä ilmassa, hengityksessä että vaatteissa. Miksi tupakoimattomien pitäisi hyväksyä se, että tuo ällöttävä haju olisi heidän uudessa sohvassaan?

Ja mitä ylipäätään sinulle kuuluu, että peittääkö joku uuden sohvansa jollain, oli syy mikä hyvänsä?

Vierailija
24/47 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko siittä todellisuudessa loukkaantua jos siittä kukaan muu kuin loukkaannu kuin sinä, ei edes vihjailusta. Ja ihan suoraan sanottuna en minäkään tykkäisi jos tulet hieromaan röökin hajua minun uuteen sohvaan

Semmoisena pienenä lisäyksenä että poltan itsekin mutta en halua että se röökin haju tarttuu huonekaluihin, sen takia käytän tupakka takkia kun käyn ulkona tupakalla. 

Valitettavasti haiset silti. Se haju tarttuu kaikkiin vaatteisiisi, ihoosi, hiuksiisi, henkeesija erityisesti käsiin. Ja sinusta se haju tarttuu mm huonekaluihin. Siinä ei erillinen röökitakki auta, se on vain itsepetosta.

T: Ex-tupakoija joka nykyään tietää paremmin 

Vierailija
25/47 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette kai te sisällä tupakoi?! Teidän oma käytös on töykeää.

Me tupakoimme OMASSA kodissamme ja autosamme. Miten se tähän liittyy, kun emme tutun luona sisällä polttaneet tietenkään??!!

Ap

Joo, tämä kertoo kaiken oleellisen. Eli sinussa ja miehessäsi ap on niin järkkyy pinttyneen tupakan katku, että tutulla oli hyvä syy pelätä sohvansa puolesta. 

Jep jep, kun mä olin pieni vanhemmat röökas sisällä ja vaatteisiin tarttunut haju oli välillä niin vahva että teini-ikäisenä ulkopuoliset luulivat että mä poltan itse... Tupakoitsijat eivät koskaan ymmärrä miten paljon haittaa aiheuttavat muille ja miten paljon se haju oikeasti kulkeutuu muualle.

Vierailija
26/47 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette kai te sisällä tupakoi?! Teidän oma käytös on töykeää.

Me tupakoimme OMASSA kodissamme ja autosamme. Miten se tähän liittyy, kun emme tutun luona sisällä polttaneet tietenkään??!!

Ap

Joo, tämä kertoo kaiken oleellisen. Eli sinussa ja miehessäsi ap on niin järkkyy pinttyneen tupakan katku, että tutulla oli hyvä syy pelätä sohvansa puolesta. 

Jep jep, kun mä olin pieni vanhemmat röökas sisällä ja vaatteisiin tarttunut haju oli välillä niin vahva että teini-ikäisenä ulkopuoliset luulivat että mä poltan itse... Tupakoitsijat eivät koskaan ymmärrä miten paljon haittaa aiheuttavat muille ja miten paljon se haju oikeasti kulkeutuu muualle.

Valitettavasti asia on juuri näin:( ja voi jestas, jos siitä haju haitasta erehtyy sanomaan mitään. Se loukkaantumisen määrä.. 

Vierailija
27/47 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisen provon kaava: käyttäydytään itse huonosti, eikä muka mitenkään ymmärretä tätä.  Joku huomauttaa käytöksestä, ja sen jälkeen ollaankin herranen aika sentään niin pöyristyneitä, kun eihän siinä omassa toiminnassa ole mitään vikaa. Sitten katkotaankin välejä joka suuntaan.

ihan oikeasti, keksikää jo jotain uutta!

Vierailija
28/47 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta pitäisi loukkaantua?

Vierailija
29/47 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huono.

Vierailija
30/47 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuosta pitäisi loukkaantua?

Siksi, että ap on niitä röökaaja joilla on niin vahvat defenssit päällä, etteivät kestä jos röökin hajusta sanotaan yhtään mitään. 

Vierailija
31/47 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
32/47 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö on tupakoivia? En sellaista wt edes sisälle päästäisi.

Älä ihmeessä päästä! Päästä mieluummin alkoholistit, narkkarit, nikotiinipussien käyttäjät ja pillerinsyöjät...

Vierailija
33/47 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja reilu 20 huutomerkkiä 😂

Vierailija
34/47 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sohvaan tarttuu ap tupakan haju, niin pahimmassa tapauksessa ainoa keino poistaa se voi olla esim otsonointi. Hinnasta riippuen voi tulla halvemmaksi jopa ostaa uusi sohva.

Eli ymmärrät varmaan, ettei kukaan halua täysin uuteen sohvaa tupakan lemua? Ja varmaan voit käsittää, että jos ihminen ei itse polta, niin tupakan lemu on silloin sietämätön? 

Vierailija
35/47 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi voi. Ap parka. On se ikävää, ettei ketjussa ole tupakoimattomien vakuuttelua siitä, että pinttynyt röökin haju haisee kukkasilta ja hyvältä. Jotain tuollaisia vastauksiaan sinä varmaan odotit? 

Vierailija
36/47 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan haju on kyllä yksi ihan karseimmista hajuista. Ja antaa juntihkon vaikutelman kyllä. Nykyään pitäisi pyrkiä eroon tupakan poltamisesta terveyssyistäkin.

Vierailija
37/47 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakan haju on kyllä yksi ihan karseimmista hajuista. Ja antaa juntihkon vaikutelman kyllä. Nykyään pitäisi pyrkiä eroon tupakan poltamisesta terveyssyistäkin.

No on joo, mutta ei se nyt tartu sillä että joku tupakoiva istuu sun sohvalla. Ihan sama kun kohdella pienen lapsen äitiä niin että pitää laittaa viltti hänen alle, vauva kun on voinut puklata tai paskoa niin äippä saastuttaa koko kämpän sillä hajulla. T:Ei-tupakoiva

Vierailija
38/47 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat haisevat karsealta ja se haju todellakin tarttuu. Vein jokunen vuosi sitten auton renkaiden vaihtoon erääseen liikkeeseen, ja se tyyppi joka minua palveli haisi aivan tupakalle ja mikä pahinta, se haju jäi autooni vaikka ei kauaa siellä sisällä ollut (ajoi pihasta halliin ja takaisin). Kyllä yökötti kun sain auton takaisin, äkkiä ikkunat auki kotiin ja auto pihalle ovet auki tuulettumaan. 

En ikinä haluaisi tuollaista kotiini, saatika uudelle sohvalle. 

Vierailija
39/47 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Tupakoitsijat haisevat oikeasti paskaIta. En minäkään haluaisi, että sohvani haisee paskaIta. Onneksi AP ei kuulu tuttavapiiriini.

Vierailija
40/47 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassisen provon kaava: käyttäydytään itse huonosti, eikä muka mitenkään ymmärretä tätä.  Joku huomauttaa käytöksestä, ja sen jälkeen ollaankin herranen aika sentään niin pöyristyneitä, kun eihän siinä omassa toiminnassa ole mitään vikaa. Sitten katkotaankin välejä joka suuntaan.

ihan oikeasti, keksikää jo jotain uutta!

Tuo on juuri sitä käytöstä, jota opetetaan venäIäisten dipllomaattikoulussa. Se on vanha juttu, mutta näyttää toimivan edelleen.