Uskomatonta, siis todella TÖRKEÄ kyläilypaikka!!!!!
Menimme tänään aamupäivällä erään tuttavan luo kylään ja ai samperi että kiehu vieläkin raivosta!! Mieheni ja poltamme tupakkaa ja tuttu on siitä aiemminkin sanonut.
No vttu tänään tuttu veti pohjat!!! Hänellä on uusi kangassohva ja sen suojana olieri pari peitot! Kun nauraen kysyimme miksi hän niin varjelee uutta sohvaansa lialtako tms niin tuttu katsoi meihin ja sanoi, ettei halua tupakan hajun tarttuvan sohvaan!!!
Mies ei välittänyt asiasta vaan istui ja möllötti, vaikka minä koitin vihjata että tästä voisi loukkaantua!! Kieltäydyin itse istumasta peittojen päälle ja menin uhmalla nojatuoliin!!!
Nyt on riita miehen kanssa, että onko tämä syy pistää välit poikki tuttuun vai ei!! Sanokaa te muutkin, että tuo oli tutulta törkeää, niin voi näyttää ketjun miehelle!!
Kommentit (47)
No huhhuh. Itse olisi tumpannut röökin sohvaan. On se niin törkeää sanoa tuollaisesta.
Kannattaisiko sinun ja miehesi ap vetää jotain johtopäätöksiä siitä, miltä te oikeasti mahdatte haista tupakoimattomien ihmisten nenään?
Ette kai te sisällä tupakoi?! Teidän oma käytös on töykeää.
Virhe oli tapahtunut jo siinä kun teidät kutsuttiin ylipäätään.
Etpä ap nyt taida löytää puolustajia itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Me tupakoimme OMASSA kodissamme ja autosamme. Miten se tähän liittyy, kun emme tutun luona sisällä polttaneet tietenkään??!!
Ap
Ehdottomasti pitää katkaista välit. Kyläpaikassa huokaisevat helpotuksesta kun ällö röökimuija ja hänen ällö röökiäijänsä pysyvät poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me tupakoimme OMASSA kodissamme ja autosamme. Miten se tähän liittyy, kun emme tutun luona sisällä polttaneet tietenkään??!!
Ap
Tupakoitsijat HAISEVAT.
Kuule ap. Se tupakka haisee niin pahalta, että ymmärrän tutun reaktion. Sinun käytöksesi (mm uhmalla suojaamattomaan nojatuoliin istuminen) on ollut törkeää.
Jutussa on todellakin törkeistä ihmisistä kyse, nimittäin sinusta ap ja sinun ukostasi. Kukaan ei nykyään polta sisällä, saatikka toisen kotona. Pysykää vaan siinä omassa savupirtissänne, ei teistä ole ihmisten sekaan menemään.
Tarviiko siittä todellisuudessa loukkaantua jos siittä kukaan muu kuin loukkaannu kuin sinä, ei edes vihjailusta. Ja ihan suoraan sanottuna en minäkään tykkäisi jos tulet hieromaan röökin hajua minun uuteen sohvaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo, tämä kertoo kaiken oleellisen. Eli sinussa ja miehessäsi ap on niin järkkyy pinttyneen tupakan katku, että tutulla oli hyvä syy pelätä sohvansa puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko siittä todellisuudessa loukkaantua jos siittä kukaan muu kuin loukkaannu kuin sinä, ei edes vihjailusta. Ja ihan suoraan sanottuna en minäkään tykkäisi jos tulet hieromaan röökin hajua minun uuteen sohvaan
Semmoisena pienenä lisäyksenä että poltan itsekin mutta en halua että se röökin haju tarttuu huonekaluihin, sen takia käytän tupakka takkia kun käyn ulkona tupakalla.
Virhe sattui, kun he kutsuivat teidät kylään.
Vieläkö on tupakoivia? En sellaista wt edes sisälle päästäisi.
Vierailija kirjoitti:
Jutussa on todellakin törkeistä ihmisistä kyse, nimittäin sinusta ap ja sinun ukostasi. Kukaan ei nykyään polta sisällä, saatikka toisen kotona. Pysykää vaan siinä omassa savupirtissänne, ei teistä ole ihmisten sekaan menemään.
Eihän se ukko ollut tökerö kun se ei loukkaantunut edes vihjailusta
Vierailija kirjoitti:
No tämä! Toisella on upouusi sohva. Jos siihen tarttuu tupakan karsea löyhkää, niin todella kiva alkaa jotain tekstiilipesuria tms vuokraamaan/ostamaan ja toivomaan, että jos haju ehkä lähtisi...
Ap, ei tätä tapahtunut. Et sinä missään kylässä ole ollut , senkin höpsö!🤗
Ihan oikein. Kokonaista sohvaa on todella vaikeaa pestä, jos siihen jymähtää tupakan haju.