Järjestön IHASTUMINEN varattuun työkaveriin! Itsekin naimisissa
Miten tästä tunteesta pääsee irti? Yöunet menee.
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin vuosi sitten toiseen mieheen. Oma suhde laimentunut enkä edes tiedä rakastanko miestäni koska näin vahvasti ihastuin ulkopuoliseen.
En ole nähnyt tätä ihastusta nyt puoleen vuoteen. Silti ihan joka päivä kaipaan tätä miestä eikä ihastus ole tippaakaan laimentunut, päinvastoin.
Nyt mietin mitä tässä pitäisi tehdä. Ihastus on sinkku ja samat tunteet hänellä. Vaikeita juttuja nämä todella. Kadunko jos jätän tämän kortin käyttämättä? Kadunko jos jätän mieheni?
itse uskon, että jos oikein kunnolla kolahtaa niin ei ne tunteet välttämättä haalene vuosiin :/
Jos ei ole lapsia, niin kokeilisin ja vaihtaisin. Nykyinen suhde on tyytymissuhde, niin et voi hävitä, vaikka uusi suhde ei toimisi.
Jos on lapsia, niin ei ole järkeä rikkoa lasten kotia, jos nykyinen suhde toimii kuitenkin ihan ok eli ette riitele jatkuvasti ja suhteessa on molemminpuolinen kunnioitus ja arvostus. Uusi suhde olisi kuitenkin long shot, todennäköisempi vaihtoehto on että se ei toimi. Sen takia ei kannata tuomita lapsia eroon toisesta vanhemmastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla auttoi aika, ja se kun työkaveri oli pidemmällä vapaalla poissa töistä. (En enää nähnyt häntä päivittäin töissä) Me vielä lähennyimme kerran firman tilaisuudessa ja suutelimme. Puhuimme tapahtuneesta ja pohdimme miksi näin pääsi käymään, olimme molemmat varattuja.
En tiedä, olenko aivan normaali, mutta minua loukkaisi vielä yksittäistä suudelmaa enemmän suudelman ja tunteiden vatvominen yhdessä selän takana. Ihastukset ovat luonnollisia, joskus voi suudelman kaltainen vahinkokin tapahtua (vaikka en sitä hyväksyisi). Jos asia jätetään siihen, niin ihastuksen kohteelle jää pohjimmiltaan epäselväksi, mistä on kyse (olisiko siinä suudeltavana ollut kuka tahansa vastakkaisen sukupuolen edustaja, johtuiko se viinilasillisista, onko toinen nyt vaan sellaista pettävää tyyppiä joka keräilee kaatoja jne). Siinä vaiheessa, kun asiaa lähdetään vatvomaan, halutaan
Selkeästi tässä tilanteessa ei olla oltu sitten 100% varmoja omista suhteistaan. Sekin on aika inhimillistä että joka hetki ei ole.
Nussikaa pikkujouluissa ja jos siemen alkaa itämään, voi aina sanoa että se on naisen aviopuolison. win-win
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla auttoi aika, ja se kun työkaveri oli pidemmällä vapaalla poissa töistä. (En enää nähnyt häntä päivittäin töissä) Me vielä lähennyimme kerran firman tilaisuudessa ja suutelimme. Puhuimme tapahtuneesta ja pohdimme miksi näin pääsi käymään, olimme molemmat varattuja.
En tiedä, olenko aivan normaali, mutta minua loukkaisi vielä yksittäistä suudelmaa enemmän suudelman ja tunteiden vatvominen yhdessä selän takana. Ihastukset ovat luonnollisia, joskus voi suudelman kaltainen vahinkokin tapahtua (vaikka en sitä hyväksyisi). Jos asia jätetään siihen, niin ihastuksen kohteelle jää pohjimmiltaan epäselväksi, mistä on kyse (olisiko siinä suudeltavana ollut kuka tahansa vastakkaisen sukupuolen edustaja, johtuiko se viinilasillisista, onko toinen nyt vaan sellaista pettävää tyyppiä joka keräilee kaatoja jne). Siinä vaiheessa, kun asiaa lähdetään vatvomaan, halutaan
Ehkä se tilanne on hyvä kuitenkin käydä läpi, että työt voi jatkua edes jokseenkin normaalisti.
Kannattaa muistaa että ihmisen työpersoona voi olla hyvinkin erilainen kuin se mitä ihminen sitten oikeasti on vakiintuneessa suhteessa. Eksä sai aika ajoin muistamisia ja muuta kiitosta työkavereilta joita oli auttanut, kun samaan aikaan kotona minä jouduin pyytämään että olisiko mahdollista että hän sanoisi minulle huomenta 😂
Puhakkako tämän on kirjoittanut vai Kari eli Kaitsu?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa että ihmisen työpersoona voi olla hyvinkin erilainen kuin se mitä ihminen sitten oikeasti on vakiintuneessa suhteessa. Eksä sai aika ajoin muistamisia ja muuta kiitosta työkavereilta joita oli auttanut, kun samaan aikaan kotona minä jouduin pyytämään että olisiko mahdollista että hän sanoisi minulle huomenta 😂
Ei kuulu työkavereiden parittaa ketään kenellekään työpaikalla. Ei kuulu myöskään liittokanslerin työtehtäviin parittaminen.
Mä oon tulisesti ihastunut työkaveriin JA naapuriini! Sekä myös kahteen vanhaan säätöön, joita näen aina joskus. Oma liitto laimea ja intohimoton. Nautin haaveilusta ja fantasioista näiden tyyppien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kokema tunne ei ole millään lailla epätavallinen, vaan itse asiassa melko yleinen. Tilanne on kieltämättä vakava, mutta ei toivoton. Voi käydä hyvin, voi käydä huonosti ja joskus voi käydä ihan päinvastoinkin.
Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi mu
Lopeta tuo toistuva typerä kissankeitto.
Ai niin, tämä.
Ap ei näköjään palaa vastaamaan tiedusteluihin nykytilanteesta.
Jep, kiinnostaisi tietää onko jo nussittu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin vuosi sitten toiseen mieheen. Oma suhde laimentunut enkä edes tiedä rakastanko miestäni koska näin vahvasti ihastuin ulkopuoliseen.
En ole nähnyt tätä ihastusta nyt puoleen vuoteen. Silti ihan joka päivä kaipaan tätä miestä eikä ihastus ole tippaakaan laimentunut, päinvastoin.
Nyt mietin mitä tässä pitäisi tehdä. Ihastus on sinkku ja samat tunteet hänellä. Vaikeita juttuja nämä todella. Kadunko jos jätän tämän kortin käyttämättä? Kadunko jos jätän mieheni?
itse uskon, että jos oikein kunnolla kolahtaa niin ei ne tunteet välttämättä haalene vuosiin :/
Jos ei ole lapsia, niin kokeilisin ja vaihtaisin. Nykyinen suhde on tyytymissuhde, niin et voi hävitä, vaikka uusi suhde ei toimisi.
Jos on lapsia, niin ei ole järkeä rikkoa lasten kotia, jos nykyinen suhde toimii kuitenkin ihan ok eli ette riitele jatkuvasti ja suh
Ei lapset ole ainoa syy olla rikkomatta kotia. Koti se on lapsettomillakin pariskunnille. Fakta on, että uutta lujaa parisuhdesidettä ei ole helppoa rakentaa, ja huonossakin liitossa on usein parannettavaa. Voi olla, että edessä on yksinäinen loppuelämä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mun miehen työkaverit ei ikinä uskoisi millainen se on oikeasti. Ero työminän ja kotiminän välillä on aika massiivinen. Töissä aina avulias herranenkeli, kotona äksyilevä, valittava ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mun miehen työkaverit ei ikinä uskoisi millainen se on oikeasti. Ero työminän ja kotiminän välillä on aika massiivinen. Töissä aina avulias herranenkeli, kotona äksyilevä, valittava ukko.
Mistä tiedät millainen miehesi on töissä? Oletteko samassa työpaikassa?
Työkaveri on kyllä tänä keväänä ollut tosi paljon mielessä ja molemmat varattuja eikä tunnu yksipuoliselle. Mitään isompaa ei ole tapahtunut, mutta en tiiä mitä tapahtuis, jos tilaisuus tulisi. Parempi, kun ei ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on lapsia, niin ei ole järkeä rikkoa lasten kotia, jos nykyinen suhde toimii
Tai sarja muutaman vuoden suhteita ja päälle muiden ihmisten halveksunta. Elämä on valintoja.
En tiedä, olenko aivan normaali, mutta minua loukkaisi vielä yksittäistä suudelmaa enemmän suudelman ja tunteiden vatvominen yhdessä selän takana. Ihastukset ovat luonnollisia, joskus voi suudelman kaltainen vahinkokin tapahtua (vaikka en sitä hyväksyisi). Jos asia jätetään siihen, niin ihastuksen kohteelle jää pohjimmiltaan epäselväksi, mistä on kyse (olisiko siinä suudeltavana ollut kuka tahansa vastakkaisen sukupuolen edustaja, johtuiko se viinilasillisista, onko toinen nyt vaan sellaista pettävää tyyppiä joka keräilee kaatoja jne). Siinä vaiheessa, kun asiaa lähdetään vatvomaan, halutaan nähdä, miten ihastuksen kohde suhtautuu niihin omiin tunteisiin. Vähintään alitajuisesti kartoitetaan jo niitä mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja. Kahdelle varatulle ihmiselle, jotka ovat 100 % sitoutuneita liittoihinsa, ei ole mitään hyötyä keskinäisen ihastuksen ääneen tunnustamisesta.