Järjestön IHASTUMINEN varattuun työkaveriin! Itsekin naimisissa
Miten tästä tunteesta pääsee irti? Yöunet menee.
Kommentit (348)
Kannattaa muistaa että ihmisen työpersoona voi olla hyvinkin erilainen kuin se mitä ihminen sitten oikeasti on vakiintuneessa suhteessa. Eksä sai aika ajoin muistamisia ja muuta kiitosta työkavereilta joita oli auttanut, kun samaan aikaan kotona minä jouduin pyytämään että olisiko mahdollista että hän sanoisi minulle huomenta 😂
Puhakkako tämän on kirjoittanut vai Kari eli Kaitsu?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa että ihmisen työpersoona voi olla hyvinkin erilainen kuin se mitä ihminen sitten oikeasti on vakiintuneessa suhteessa. Eksä sai aika ajoin muistamisia ja muuta kiitosta työkavereilta joita oli auttanut, kun samaan aikaan kotona minä jouduin pyytämään että olisiko mahdollista että hän sanoisi minulle huomenta 😂
Ei kuulu työkavereiden parittaa ketään kenellekään työpaikalla. Ei kuulu myöskään liittokanslerin työtehtäviin parittaminen.
Mä oon tulisesti ihastunut työkaveriin JA naapuriini! Sekä myös kahteen vanhaan säätöön, joita näen aina joskus. Oma liitto laimea ja intohimoton. Nautin haaveilusta ja fantasioista näiden tyyppien kanssa.
Ai niin, tämä.
Ap ei näköjään palaa vastaamaan tiedusteluihin nykytilanteesta.
Jep, kiinnostaisi tietää onko jo nussittu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin vuosi sitten toiseen mieheen. Oma suhde laimentunut enkä edes tiedä rakastanko miestäni koska näin vahvasti ihastuin ulkopuoliseen.
En ole nähnyt tätä ihastusta nyt puoleen vuoteen. Silti ihan joka päivä kaipaan tätä miestä eikä ihastus ole tippaakaan laimentunut, päinvastoin.
Nyt mietin mitä tässä pitäisi tehdä. Ihastus on sinkku ja samat tunteet hänellä. Vaikeita juttuja nämä todella. Kadunko jos jätän tämän kortin käyttämättä? Kadunko jos jätän mieheni?
itse uskon, että jos oikein kunnolla kolahtaa niin ei ne tunteet välttämättä haalene vuosiin :/
Jos ei ole lapsia, niin kokeilisin ja vaihtaisin. Nykyinen suhde on tyytymissuhde, niin et voi hävitä, vaikka uusi suhde ei toimisi.
Jos on lapsia, niin ei ole järkeä rikkoa lasten kotia, jos nykyinen suhde toimii kuitenkin ihan ok eli ette riitele jatkuvasti ja suh
Ei lapset ole ainoa syy olla rikkomatta kotia. Koti se on lapsettomillakin pariskunnille. Fakta on, että uutta lujaa parisuhdesidettä ei ole helppoa rakentaa, ja huonossakin liitossa on usein parannettavaa. Voi olla, että edessä on yksinäinen loppuelämä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mun miehen työkaverit ei ikinä uskoisi millainen se on oikeasti. Ero työminän ja kotiminän välillä on aika massiivinen. Töissä aina avulias herranenkeli, kotona äksyilevä, valittava ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mun miehen työkaverit ei ikinä uskoisi millainen se on oikeasti. Ero työminän ja kotiminän välillä on aika massiivinen. Töissä aina avulias herranenkeli, kotona äksyilevä, valittava ukko.
Mistä tiedät millainen miehesi on töissä? Oletteko samassa työpaikassa?
Työkaveri on kyllä tänä keväänä ollut tosi paljon mielessä ja molemmat varattuja eikä tunnu yksipuoliselle. Mitään isompaa ei ole tapahtunut, mutta en tiiä mitä tapahtuis, jos tilaisuus tulisi. Parempi, kun ei ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin vuosi sitten toiseen mieheen. Oma suhde laimentunut enkä edes tiedä rakastanko miestäni koska näin vahvasti ihastuin ulkopuoliseen.
En ole nähnyt tätä ihastusta nyt puoleen vuoteen. Silti ihan joka päivä kaipaan tätä miestä eikä ihastus ole tippaakaan laimentunut, päinvastoin.
Nyt mietin mitä tässä pitäisi tehdä. Ihastus on sinkku ja samat tunteet hänellä. Vaikeita juttuja nämä todella. Kadunko jos jätän tämän kortin käyttämättä? Kadunko jos jätän mieheni?
itse uskon, että jos oikein kunnolla kolahtaa niin ei ne tunteet välttämättä haalene vuosiin :/
Jos ei ole lapsia, niin kokeilisin ja vaihtaisin. Nykyinen suhde on tyytymissuhde, niin et voi hävitä, vaikka uusi suhde ei toimisi.
Jos on lapsia, niin ei ole järkeä rikkoa lasten kotia, jos nykyinen suhde toimii
Tai sarja muutaman vuoden suhteita ja päälle muiden ihmisten halveksunta. Elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä lopulta kävi?
Sama tilanne.
Oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät millainen miehesi on töissä? Oletteko samassa työpaikassa?
Emme ole, mutta olen silti tietoinen hänen saamastaan ylistyksestä työpaikalla. Ihan jo työpaikan palkitsimisten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä lopulta kävi?
Sama tilanne.
Oikea ap
Ihastuminen on ihan ok, mutta täytyy osata myös päästää irti.
Onkohan AP vielä linjoilla?
Itselläni oli sama tilanne vuosia sitten. Ihastuminen oli jotain aivan järisyttävän suurta ja muuttui rakastumiseksi ennen kuin ehdin kissaa sanoa. Pää oli aivan sekaisin, en nukkunut enkä syönyt, oli kuin psykoosissa olisin ollut. Ihastumisen kohde tuntui niin vastustamattomalta, maailman ihanimmalta ihmiseltä.. Tiesin että tein väärin, mutta enpä vaan pystynyt lopettamaan.
Joten turhaa sinulle on yrittää järkeä puhua. Parasta olisi, jos pystyisit olemaan ihastuksestasi erossa, siis täysin erossa, fyysisesti ja viestein. Ehkä voisit ajatella mitä menetät jos tuhoat kaiken mitä sinulla on. Asiat voivat mennä aluksi kivasti ja sitten täysin päin peppua. Oletko valmis menettämään sen, mitä sinulla nyt on.
Voi sinua raukkaa, en muuta sano. Tiedän mitä käyt läpi. Itse antaisin mitä vaan jos voisin palata tuohon ja estää itseäni tekemästä sen mitä sitten tein.
Sä oot jankuttanut tästä aiheesta jo viimeiset 20 vuotta. Oisko syytä poistaa jo tämmöiset samanlaiset aloitukset?
Ehkä se tilanne on hyvä kuitenkin käydä läpi, että työt voi jatkua edes jokseenkin normaalisti.