Järjestön IHASTUMINEN varattuun työkaveriin! Itsekin naimisissa
Miten tästä tunteesta pääsee irti? Yöunet menee.
Kommentit (342)
Vieläkö te jaksatte upitella tätä?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai!
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut edelleen. Ap
Mitä olet tehnyt päästäksesi siitä tunteesta eroon? Vai haluatko siitä eroon oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Järjestön Ihastuminen kiinnostaa ilmiönä.
Vierailija kirjoitti:
Mieti, että jos menisit naimisiin tämän ihastuksesi kanssa, parin vuoden päästä olisi ensihuuma mennyt ohi, ja arkiset ärsytyksen aiheet nousisivat pintaan. Ei kannata rikkoa nykyistä ihmissuhdetta, jos se on hyvä.
Ei voi olla hyvä jos menee toiseen ihastumaan. Tai sitten on vaan itsekäs kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Joko sait ihastuksesi?
Toivotko oikeasti ap:lle tuollaista? Hän on naimisissa.
Joo sama homma itsellä. Jään odottamaan neuvoja
Ihastus on vähän nuorempi, 27 vuotias ja hänellä on kaksi lasta. Töissä nähdään päivittäin melkein
Vierailija kirjoitti:
Joo sama homma itsellä. Jään odottamaan neuvoja
Ihastus on vähän nuorempi, 27 vuotias ja hänellä on kaksi lasta. Töissä nähdään päivittäin melkein
Ja oon siis nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti, että jos menisit naimisiin tämän ihastuksesi kanssa, parin vuoden päästä olisi ensihuuma mennyt ohi, ja arkiset ärsytyksen aiheet nousisivat pintaan. Ei kannata rikkoa nykyistä ihmissuhdetta, jos se on hyvä.
Ei voi olla hyvä jos menee toiseen ihastumaan. Tai sitten on vaan itsekäs kusipää.
Et ole ikinä tainnut pitkässä suhteessa olla. En tiedä ketään joka ei olisi kokenut ohimeneviä ihastuksia pitkässä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko sait ihastuksesi?
Toivon. Jos kerta on järjettömän ihastunut. Harvoinhan sitä niin käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko sait ihastuksesi?
Mitä sitten? Ei ole pakko olla naimisissa jos ei halua. Naimisissaolevakin voi erota eikä jokin allekirjoitettu paperi tee tuosta ihmissuhteesta eroamisen suhteen yhtään sen pyhempää kuin muutakaan suhdetta. Se on samanlainen vapaaseen suostumukseen perustuva suhde kuin avosuhdekin ja siitäkin saa aivan vapaasti lähteä vaikka sitten ihastukseen tutustuakseen.
Toki kannattaa muistaa, että tiedät siitä työkaverista vähemmän kuin aviopuolisostasi.
Hei ap, oon seurannut tätä ketjua sillä taistelen samanlaisten tuntemusten kanssa. Parisuhteeni olen luullut lähentelevän täydellistä mutta olen nyt tajunnut että taidankin olla tylsistynyt ja kaipaan intohimoa jota joku toinen osoittaa mua kohtaan. Olis kyllä ihan tosi huono ajatus alkaa hänen kanssaan mihinkään mutta silti vatvon sen mahdollisuutta yöt päivät. Kyllä se ohi menee, mutta tuleehan sitä mietittyä kaikenlaista... Salasuhdetta ensisijaisesti. Mutta mulla liikaa menetettävää. Ei kaikkea voi saada. Eli taistelu jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat etäisyyttä tai vaihdat työpaikkaa jos ei onnistu. Noita tulee ja menee.
Melkoisen kovat himot on jos pitää oikein työpaikkaa vaihtaa sen takia, ettei malta pitää käsiään erossa jostain. Silloin kyllä kannattaa ihan miettiä, että mitäpä jos....
Tämä, mitä jos ne himot on näin kovat? Mitä pitäisi tehdä?
Uup