Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjestön IHASTUMINEN varattuun työkaveriin! Itsekin naimisissa

Vierailija
20.04.2025 |

Miten tästä tunteesta pääsee irti? Yöunet menee.

Kommentit (342)

Vierailija
121/342 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v##%u näitä varattuihin miehiin/naisiin ihastuneita. Yritä nyt vaan päästä yli. 

Noin mäkin olisin ajatellut vuosi sitten, mutta enpä ajattele enää. Kamala tilanne kaikinpuolin ja kun joutuu itse sen keskelle ymmärrys, myötätunto ja inhimillisyys kanssa ihmistenkin toilailuja kohtaan kasvaa taas hiukan.

Vierailija
122/342 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/342 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö ap vappuna toisen ketjun tilanteestasi?

Vierailija
124/342 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako järki palata vähitellen ap:lle? Täällä aivokemia tasoittumassa vihdoinkin, ihanaa!

Vierailija
125/342 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako järki palata vähitellen ap:lle? Täällä aivokemia tasoittumassa vihdoinkin, ihanaa!

Vähän sama täällä. Palstan lukeminen auttoi, jotkut ovat kyllä tosi sekaisin ihastustensa kanssa.

Vierailija
126/342 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama täällä. Palstan lukeminen auttoi, jotkut ovat kyllä tosi sekaisin ihastustensa kanssa.

Mulla palstan lukeminen pahentanut tilannetta, mutta ihastuksesta erossa pysyminen on auttanut.

Vierailija
127/342 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi käydä täällä kertomassa, miten menee.

Vierailija
128/342 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten selvitä järjettömästä ihastumisesta naapuriin? Kertokaa tämä

Sama täällä ja naapuri on 17v ja itse olen 58v.

Vierailija
129/342 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten selvitä järjettömästä ihastumisesta naapuriin? Kertokaa tämä

Sama täällä ja naapuri on 17v ja itse olen 58v.

Olet trolli.

Vierailija
130/342 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihastuminen loppuu aina muutamien panojen jälkeen, tämä on se paras keino.

Vierailija
131/342 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi... myös psyykkisesti. 

Vierailija
132/342 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:lla menee? Joko olet saanut yöunet takas?

Vierailija
133/342 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
134/342 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia. Minulla kesti n. 2v, sit meni ohi. 

Vierailija
135/342 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v##%u näitä varattuihin miehiin/naisiin ihastuneita. Yritä nyt vaan päästä yli. 

Noin mäkin olisin ajatellut vuosi sitten, mutta enpä ajattele enää. Kamala tilanne kaikinpuolin ja kun joutuu itse sen keskelle ymmärrys, myötätunto ja inhimillisyys kanssa ihmistenkin toilailuja kohtaan kasvaa taas hiukan.

Myötätunto kohdistuu täysin näihin petetyiksi tulleisiin, ei pettäjiin. Aikuinen ihminen ymmärtää erota liitostaan, jos se on huono eikä skannaile ympäriinsä uutta uhria. 

Vierailija
136/342 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen auta muukuin 1 kovaksi keitetty kananmuna.

Vierailija
137/342 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötätunto kohdistuu täysin näihin petetyiksi tulleisiin, ei pettäjiin. Aikuinen ihminen ymmärtää erota liitostaan, jos se on huono eikä skannaile ympäriinsä uutta uhria. 

Mun myötätunto yltää kyllä kaikkiin osapuoliin. Myös ihastujiin. Ihastuminen ei tarkoita pettämistä. Kurja tilanne kaikin puolin. Voi ihastua myös ilman, että mitenkään "skannailee ympäriinsä uutta uhria" esim. Työpaikat valitettavasti otollisia paikkoja ihastua ilman että etsii mitään. Inhimillistä.

Vierailija
138/342 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastuin työpaikallani erääseen naiseen kesäkuussa 2018. Edelleenkin hän on sydämessäni. Hänellä oli silloin alle 10-vuotiaita lapsia ja hän piti enimmäkseen minuun etäisyyttä. Itse olin tuohon aikaan sinkku, mutta en kertonut sitä kenellekään. Yleensä ystävystyn helposti työkaverinaisten kanssa, jos itse niin haluan, mutta hänen kanssaan en onnistunut edes siinä. Tai no toisinaan meillä oli ihan hyviä keskusteluja, mutta sitten hän taas etääntyi.

Kovasti kärsin monta vuotta. Nyt olen seurustellut jo pidempään, mutta näen todella usein unia tuosta naisesta. Tuntui niin kohtalon eteen heittämältä. Näemme nykyään työn merkeissä harvakseltaan. Silti ilahdun aina suuresti, kun törmäämme edes hetken verran. Hirvittävän surullista ja kuluttavaa. Ihan kohta tulee 7 vuotta ensi-ihastumisesta. Edelleenkin tuntuu siltä, että jonain päivänä tähdet ovat vielä kohdillaan.

Vierailija
139/342 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja työkaverille.

-Mies-

Vierailija
140/342 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, terveisiä takaisin. Kova ikävä.

-Nainen-