Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjestön IHASTUMINEN varattuun työkaveriin! Itsekin naimisissa

Vierailija
20.04.2025 |

Miten tästä tunteesta pääsee irti? Yöunet menee.

Kommentit (312)

Vierailija
261/312 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta tässä aloituksessa ja tuossa otsikossa on musta se, että tuo ap:n avioliitto on vähän niinku sivuseikka. Kohde varattu ja ai niin semmoinenpikkujuttu, että "Itsekin naimisissa"

Tämä.

Vierailija
262/312 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/312 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu ap:lle?

Vierailija
264/312 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten selvitä järjettömästä ihastumisesta naapuriin? Kertokaa tämä

Onko ikäeroa yli 35 vuotta?

Vierailija
265/312 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koettu joskus. Menee ohi. 

Vierailija
266/312 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ap. Aikaa kulunut huhtikuusta. Mitä on tapahtunut sen jälkeen? Oletko tullut järkiisi?

Vierailija
267/312 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alle 30v nainen. Työpaikan varatut miehet on parhaimpia, tykkäävät touhuta vaikka mitä kanssani :)

Hyi. No, niin makaa kuin petaa. Kiva loppuelämä tiedossa kun (jos haluaisit) vakiintua.

Vierailija
268/312 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttais tietää menikö Ap:n ihastus ohi jo?

Vierailija
269/312 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap

Vierailija
270/312 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan ole mennyt. Olen laittanut muutaman viestin ketjuun mutten ole ap. Alkaa jo harmittaa. Vapaa-aika menee siinä että ajattelen vain häntä, töissä paikan päällä kierretään toisiamme kuin kissat kuumaa maitokippoa. 

Vierailija
271/312 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ainakaan ole mennyt. Olen laittanut muutaman viestin ketjuun mutten ole ap. Alkaa jo harmittaa. Vapaa-aika menee siinä että ajattelen vain häntä, töissä paikan päällä kierretään toisiamme kuin kissat kuumaa maitokippoa. 

Sama täällä, en ole ikinä ennen kokenut mitään vastaavaa. Ihastumisen tunteet aiempien seurustelukumppaneiden kanssa tuntuvat laimealta sipulikeitolta tähän tunteeseen verrattuna...

Vierailija
272/312 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta tässä aloituksessa ja tuossa otsikossa on musta se, että tuo ap:n avioliitto on vähän niinku sivuseikka. Kohde varattu ja ai niin semmoinenpikkujuttu, että "Itsekin naimisissa"

Tämä.

Kumpi on ap:lle isompi ongelma/este se, että kohde on varattu vai ap:n oma avioliitto?

Vierailija
273/312 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
274/312 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, en ole ikinä ennen kokenut mitään vastaavaa. Ihastumisen tunteet aiempien seurustelukumppaneiden kanssa tuntuvat laimealta sipulikeitolta tähän tunteeseen verrattuna...

Sama täällä. Vuosi jo mennyt tässä kituuttaessa. Välillä tunteet vähän laimenee, mutta sitten ollaan taas enemmän tekemisissä työasioissa ja kaikki tunteet pamahtaa takaisin. Tuntuu jo niin väärältä kumppania kohtaankin. Jos tämä jatkuu, on varmaan pakko erota vaikkei haluaisikaan. En ainakaan itse haluaisi olla ihmisen kanssa, jonka tunteet ja ajatukset on aivan muualla. Mutta rn saa tätä loppumaankaan. Tunnen itseni persläveksi.

Vierailija
275/312 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, laitoin tuossa aiemmin viestiä kuinka vapaa-aika (jonka vietän puolisoni kanssa) menee toista ajatellessa. Elämäntilanne ei ole sellainen että olisin kumppania vaihtamassa, mutta kyllä tässä kaikenlaista synkkää vaihtoehtoa on tullut harkittua. Mitä jos tai jos. Vetovoima on vaan ihan älytön. 

Vierailija
276/312 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää. Kuuntele itseäsi.

Vierailija
277/312 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tapahtuisi sulle vai mitä?

Vierailija
278/312 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moralistit voi mennä muihin ketjuihin. 

Vierailija
279/312 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin, laitoin tuossa aiemmin viestiä kuinka vapaa-aika (jonka vietän puolisoni kanssa) menee toista ajatellessa. Elämäntilanne ei ole sellainen että olisin kumppania vaihtamassa, mutta kyllä tässä kaikenlaista synkkää vaihtoehtoa on tullut harkittua. Mitä jos tai jos. Vetovoima on vaan ihan älytön. 

Ymmärrän tuskan. Tunteita ei voi myöskään kuolettaa, kun ei niiden herääminenkään ollut oma valinta. Yritän olla ajattelematta tuota toista, mutta joskus jos tehdään puolison kanssa yhdessä jotain, mietin minkälaista se olisi tämän toisen kanssa. Kamala syyllisyys tulee siitäkin. Ihan helvettiä.

Vierailija
280/312 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermapiirakoita voi leipoa pikkujoulukauden ulkopuolellakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän