Järjestön IHASTUMINEN varattuun työkaveriin! Itsekin naimisissa
Miten tästä tunteesta pääsee irti? Yöunet menee.
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas rakastun aina yhä uudelleen mieheni, siis omaani! En tiedä miten hän sen tekee, joku juttu vain on meidän välillä, joka vetää kuin magneetti, ja oltu yhdessä pitkään. Molemmilla sama juttu! Tiedän, ettei tällaisia parisuhteita ihan aikuisten oikeesti ole paljoakaan, hämmästelen itsekin joskus miten onnistuimme löytämään toisemme. Kiitollinen olen🙏
Tosi onnellinen tilanne! Meilläkin about noin tähän asti 20 vuotta, mutta nyt tuli tää uus pyörimään mieleen.
Olisipa itselläkin näin. Varmaan aiemmin olikin. Mutta minkäs teet. Ei tunteitaan voi valita. Jos voisi, niin ehkä hankkiutuisin näistä tunteista eroon. Tai en tiedä. En oikeastaan tiedä olenko kokenut näin vahvoja tunteita aiemmin. Tai tuleeko niitä enää koskaan myöhemmin elämässä.
Ne tunteet on vahvoja juuri siksi, kun kaikki tapahtuu vain fantasiatasolla. Et tunne sitä ihmistä oikeasti, luulet vaan että hän on sellainen mitä kuvittelet. Oikeassa suhteessa ne tunteet kaikkoaisivat nopeasti ja olisit pettynyt.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestää! Tää raastaa mun sisintä. Mitä teen?
Lakkaat kuvittelemasta, että se on molemminpuolista.
Valitettavasti on molemminpuolista.
Varoittava tarina lähipiiristä. Oli kaksi perheellistä varattua työkaveria, jotka olivat niiiin toisiinsa ihastuneita. Hyvin nopeassa tahdissa toinen kertoi kotonaan ihastuksesta ja ero tuli, toinen lupasi mutta ei sitten eronnutkaan. Lopulta paljastui, että eronnut oli saman tien pistänyt unelmamyllyn päälle missä suunniteltiin jo yhteistä uusperhekotia ja toinen ahdistui tästä ja laittoi liinat kiinni. Lopulta tilanne oli juuri se, mitä joku edellä kirjoitti, että tunteet on vahvoja juuri siksi, kun kaikki tapahtuu vain fantasiatasolla ja se toinen ei välttämättä ole ollenkaan sillä samalla tasolla. Eli malttia.
Eikai sitä aikuisten tarvitse työpaikkaa vaihtaa jonkun ihastuksen takia. Eihän siitä mitään haittaa ole, vaikka onkin ihastunut. Usein se menee ohi. Ja jos ei vuosien jälkeenkään mene, ollaan joka päivä tekemisissä, tunnetaan toinen ym. niin onko se silloin enää edes mitään ihastumista..
Eli oikeassa vahvat tunteet aina kaikkoavat nopeasti ja pettymys tulee?
Tietysti, mitä vaan rakkaani!