Aikuisen miehen pelaaminen tökkii mua...
Oonko ainut?Jotenkin oon ajatellut ettei enää nelissäkymmenissä jaksaisi kiinnostaa pelaaminen, mutta pettymyksekseni olen saanut huomata olleeni väärässä. Tapailemani mies pelaa mm. Cyberpunkkia, GTA:ta ja kaikenlaisia ihme roolipelejä joissa velhoja ja keijukaisia...jotenkin itselleni tämä on tosi luotansätyötävää.
Kommentit (342)
Omassa nuoruudessa kasvettiin sitten vielä noista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liika on liikaa tietysti asiassa kuin asiassa, mutta en kyllä ymmärrä mikä ongelma se on, jos mies pelaa videopelejä? Miksi se olisi itsessään ongelma sen enempää kuin vaikka lautapelien pelaaminen? Ei mene omaan ymmärrykseen.
sä et olekaan ilmeisesti päätynyt suhteeseen tosiaddiktin kanssa, jolle peleistä tulee koko vapaa-ajan täyttävä "harrastus", kaikki yrityksen yhteisen ajan viettoon on "hiton huomionhakuisuutta". Tosiharrastajat unohtavat myös käydä suihkussa, kyllähän tommonen kerran viikossa suihkussa käyvä uros onkin sitten hot..eikä siinä mitään, valintoja valintoja, mut se itkuvirsi mikä alkaa kun vaimo ei enää vuosikausien jälkeen tätä jaksakaan katsoa..ja juu suhteen alussa ei ollut tätä 24/7 pelaamista.
Missasit ilmeisesti ensimmäisen lauseeni. Lue uudestaan.
Jos tökkii, niin ei sit sovi tapailla sellaisia miehiä. :(
Mulle kelpais roolipelit. Ne on hauskaa tarinankerrontaleikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Pelasin viimeksi 90 luvulla jotain supermariota. Sitten kasvoin jo aikuiseksi.
En leiki pikkuautoilla enää enkä leiki legoillakaan...
Mutta niin alfamies että palstalla vietät aikasi. Oikea tosimies huh.
Naiset aina valittaa jos miehellä ei ole harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita mutta sitten kun niitä on ne onkin ihan vääriä eli miehen pitäisi aina valita harrastukset sen mukaan mikä on naisten mieleen jonka jälkeen valitetaan kun mies harrastaa tätä ja tätä vain jotta saisi naisia.
Älkää nyt viitsikö.
Syväitkää, niinkuin monia muitakin asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoon vaan. En itsekään jaksaisi katsella pelaavaa aikuista miestä. Voiko turhempaa tekemistä olla? Toinen on jatkuva penkkiurheilu ja töllön edessä karjuminen. Ei hyi.
En halua myöskään puhelimeen liimaantunutta huonoryhtistä ihmisbanaania. Itse en ole arkena ollenkaan puhelimella. On muutakin tekemistä.
Jep. Palstailu. Oletteko tosissaan noin tyhmiä? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat todella rajoittuneelta ja oudolta. Ilmiö on täsmälleen sama, jos miestä ärsyttäisi kun katsot ihan mitä tahansa sarjaa. Ovat aivan absoluuttisen samalla tasolla. Pelit nyt ovat olleet jo mainstream viihdettä kaikenikäisille jo viimeiset 30-vuotta. 70 vuotias faijanikin pelanut jo vuosia.
Pelit ovat olleet viihteen valtavirtaa niin kauan kuin nykyihmisiä on ollut olemassa. Tietokonepelitkin niin kauan kuin kuluttajilla on ollut tietokoneita, eli reilusti kauemmin kuin 30 vuotta. Kyllä, myös konsolit yms. ovat tässä yhteydessä tietokoneita.
No tietokone-, konsoli- tai "videopelit" eivät nyt ole olleet mainstream-viihdettä vielä yli kolmekymmentä vuotta sitten. Ennen 90-lukua ne olivat vielä lähinnä lasten ja teinien viihdettä.
Tuo vaan ei millään tavalla pidä paikkaansa, mutta jankuta mitä haluat.
90-luvun alusta on myös yli 35 vuotta.
Haluaisin kuulla, että mitä järkevää naiset haluavat miesten tekevän kotona? Kun miehelle se järkevä elämä on siellä töissä, muuten ollaan kuin ellun kanat.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon ruutuaika taitaa olla 10+ tuntia päivässä. Tilanne muuttui IPadin, somen ja Tiktokin yms jälkeen ihan hulluksi. Kadun syvästi kun ostin sen IPadin aikanaan lahjaksi mutta olisipahan tuo sen itsekin lopulta hankkinut. Itse joutuu suorastaan kerjäämään läheisyyttä. Seksiä kyllä on.
Minun exällä oli sama homma, on syystäkin exä. Ihan käsittämättömän ärsyttävää kun koko ajan pitää olla se luuri kädessä, jopa autolla ajaessa. Siitä kyllä sai mainita monta kertaa eikä mennyt silti jakeluun.
Mitä se mies saisi harrastaa? Pelaaminen on oikein hyvää ja antoisaa ajanvietettä
-täti 86
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoon vaan. En itsekään jaksaisi katsella pelaavaa aikuista miestä. Voiko turhempaa tekemistä olla? Toinen on jatkuva penkkiurheilu ja töllön edessä karjuminen. Ei hyi.
En halua myöskään puhelimeen liimaantunutta huonoryhtistä ihmisbanaania. Itse en ole arkena ollenkaan puhelimella. On muutakin tekemistä.
Jep. Palstailu. Oletteko tosissaan noin tyhmiä? 🤣
Noi tuomitsevat kommentit on aina kiusallisen tekopyhiä. En ole varma huomaako ne kirjoittajat sitä itsekkään😅😅
Pitäisi katsella Paratiisihotellia ja kiertää Ikeaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua siis erityisesti häiritsee näissä peleissä se minkä tyylisiä ovat, esim. GTA käsittääkseni sellainen missä uhkapelataan, kaydään huorissa jne.
-ap
Nyt tuli ensimmäinen ehkä vähän järkevämpi argumentti. GTA:n juoni on kieltämättä hieman provosoiva, toisaalta viihteessä aika usein käsitellään teemoja, jotka ovat kaukana todellisuudesta. Sehän tekee siitä tietynlaista todellisuuspakoa. Sinulla on toki oikeus mielipiteeseesi, mutta koita ymmärtää muitakin näkökantoja. Fantasiateemaan ei taas tuo argumenttisi oikein pure, piti keijukaisista tai ei.
Mä teen noita asioita ihan irl mitä GTA:ssa pelataan, mutta en tiedä haluaisiko ap sitten tälläistä miestä myöskään
Miehet on lapsellisia kuin pelaa!!
T. nainen joka leikkii kasvomaalaus leikkejä sekä pukeutumis leikkejä niin kuin muutkin lapset
On aika vaihtaa jääkiekkoa katsovaan kalja sankariin tai naamatatuoituun jännikseen. Joku tumman ja tulinen voi kanssa olla hyvä niin saa rikkautta elämään.
Ihanaa huomata että täällä on pelaavia naisia 😊 Oletko ap itse kokeillut pelaamista? Pelejä on paljon muitakin kuin fantasiapelit tai toimintapelit. Peli voi liittyä myös omaan harrastukseen tosielämässä.
Peleissä on paljon hyvää. Ne kehittävät reaktio -ja ongelmanratkaisukykyä sekä opettavat sietämään pettymyksiä. Pelien avulla voi oppia pitkäjänteisyyttä ja sinnikkyyttä. Pelit kehittävät avaruudellista hahmottamista ja kielitaitoa. Ja tietysti sorminäppäryyttä. Pelit myös harjoittavat käden ja silmän yhteistyötä.
Peleihin liittyy myös sosiaalinen aspekti. Pelatessa tulee harjoiteltua tiimityötä ja pelimaailmasta voi saada uusia ystäviä. Pelaamisella voi tienata rahaa ja tehdä siitä uran.
Te, joiden mielestä pelaaminen on turha aikasyöppö, katsokaa sellainen.dokumenttielokuva kuin "Ibelinin ihmeellinen elämä." Saattavat silmät avautua. Kannattaa varata paketti nenäliinoja viereen.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla, että mitä järkevää naiset haluavat miesten tekevän kotona? Kun miehelle se järkevä elämä on siellä töissä, muuten ollaan kuin ellun kanat.
Kaikki mitä nainen haluaa tapahtuvat. Mies on vain arvoton työläinen joka tehtävä on toteuttaa naisen tahto ilman minkäänlaista omaa tahtoa!!!
Minua tökkii kaikki miehen toiminta joka ei keskity minun huomioimiseen ja minun palveluun
Käytännössä siinä kaahaillaan ja räiskitään. Nuo mainitsemasi elementit on lähinnä temaattisena seinäkoristeena.