Ahdistaa väitöskirjan teko
Teen väitöskirjaa ja homma ei etene.Olen ollut opiskelijana monta vuotta osapäivätyön ohella.Ahdistun kun jotkut tuntuu etenevän junan lailla.Alan epäillä etten saa työtä valmiiksi ja vaikka valmistuisin se ei muuta heikkoa asemaani työelämässä.Puolison kanttikin on koetuksella kun on taloudellisesti tiukkaa.Pitäiskö vaan luovuttaa ?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan kovin nuori ja on ihan normaalia, että epävarmuus stressaa. Tsemppiä!
Olen jo yli 50 veeenkä ole saanut mitään aikaan.
Ei kai kukaan eläkettä lähestyvä nyt väitöskirjaa tee😅 Mitä ihmettä??!!
Oletko tosissasi? Aika monikin tekee.
-eri
Hyvä harrastus. Kaikki eivät kudo sukkia. Suuri osa jää ikuisiksi opiskelijoiksi. Pahinta on, että tämä heepo ei tee täyspäivätöitä, vaan nk satsaa opiskeluun!
Vierailija kirjoitti:
Ap puhuu kyllä täyttä puppua. Tuolla ulosannilla ei mitään väitöskirjoja tehdä.
Anteeksi jos en osaa oikein kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Olen niin järkyn ahdistunut että menin yhteispäivystykseen ja sain lääkityksen.En pääse tästä nyt yli ja mietin koko ajan että riittääkö yksi artikkeli jos teen kyselyn aiheeseen liittyen.Se on ollut ajatuksessa.Saako sillä väitöskirjan.Yliopistoni ei ole huippu ja toinen ohjaajani voisi kirjoittaa osan tekstistä.Hän on huolehtiva hoivaaja ja ajattelee että oppilaat olemme vähän kuin hänen lapsiaan.Lähetti minulle sydämen kuvia kun tekstasin ahdistuksestani.Että olen ihana.
Ohjaajan näköinen oppilas😂
Mitä teen sitte. Kun valmistun? En pääse töihin sen tiedän
Ap
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti taso on heikko nykyään. Postaillaan someen ja sama älyttömyys heijastuu kaikessa kirjallisessa tuotoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen sitte. Kun valmistun? En pääse töihin sen tiedän
Ap
Et ole Ap.Minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Mä aloitan väikkäriä tekniikan alalta 40-vuotiaana 😅.
En tee väikkäriä siksi, että juurikaan hyötyisin työelämässä, vaan siksi että palan halusta tutkia aihetta ja kokemus työelämästä on osoittanut, että aiheen parissa riittää kehitystyötä.
Ihme mielikuvituksen puutetta näillä "50-vuotiaana pitäisi lähinnä miettiä vain eläkettä".
Kyllä, ja kävi ilmi: ilkeitä. Puhuvat itsestään ja olemattomista mahdollisuuksistaan.
Kertokaa nyt tyhmälle miksi kukaan 50v tekisi väitöskirjaa?!
Onhan toi tilanne hankala , jos rahat ovat tiukilla.Menisin töihin jos vaan pääsee.
Tätä muka-väitöskirjantekijä -intoa pitäisi suitsia. Kansantalous ei kestä, jos kaikki aloittavat tekemään mitättömiä tekeleitä ilman tavoitteellisuutta suhteessa tulevaan tuottavaan työhön.
Mieti mitä pakenet tuhraamisellasi. Yritätkö paikata itsellesi ja muille - ketä kiinnostaa ?! - aiempia epäonnistumisiasi? Tämä on yllättävän monella motiivina myöhäiseen niin kutsuttuun väitöskirjan väkerrykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan kovin nuori ja on ihan normaalia, että epävarmuus stressaa. Tsemppiä!
Aika monikin tekee. Itse tein väikkärin reilussa neljässä vuodessa ja olin vähän päälle 50, kun väittelin. Työllistyin heti väitöksen jälkeen tutkijatohtorin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monikin tekee. Itse tein väikkärin reilussa neljässä vuodessa ja olin vähän päälle 50, kun väittelin. Työllistyin heti väitöksen jälkeen tutkijatohtorin hommiin.
No, jos tämä on tutkijoiden taso Suomessa, se selittää yliopistojen kv rankingin. Kaikki eläkeläisetkin tutkijatohtoreiksi kolmen tonnin palkalla. Näin saadaan Suomi nousuun?
Minulla sama tilanne mutta ajattelen että jos saan valmiiksi alle 10 vuodessa se on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Teet väitöskirjaa, etkä osaa laittaa välilyöntiä välimerkkien jälkeen? Just just.
En vielä.osaa
Ap
Haluaisin montaa eri leikkelettä pöytään, mutta en saa, koska olen tohtoritutkija enkä saa kunnon palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama tilanne mutta ajattelen että jos saan valmiiksi alle 10 vuodessa se on hyvä.
Mikä aihe ja miksi kestää?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin montaa eri leikkelettä pöytään, mutta en saa, koska olen tohtoritutkija enkä saa kunnon palkkaa.
Tohtoritutkija on väitöksen jälkeinen tutkija, Toooope🤣