Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin harrastaa irtosuhteita

Vierailija
19.04.2025 |

Mutta en uskalla. Eräs seksikumppani kerran poisti kondomin ilman lupaa ja siitä jäi traumat. Miten tällaisen yli voi päästä? 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät akat, haette jännitystä pelle tatuoiduista rentuista ja valitatte av:lle asiasta kun onkin traumaattista. 

:D

No mietippä omalle kohdalle! Olisko kiva jos joku tuntematon nussis sua perseeseen ilman kumia? Tai kumilla?

Vierailija
22/32 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen muutaman kerran käyttänyt maksullista miestä. Se on turvallisempaa ja seksi on monin kerroin parempaa. Suurin osa miehistä on aivan avuttomia sängyssä ja myös itsekkäitä, oma nautinto vain edellä. 

Mistä tuollaisia löytää? Minuakin saattaisi kiinnostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät akat, haette jännitystä pelle tatuoiduista rentuista ja valitatte av:lle asiasta kun onkin traumaattista. 

Olet varmaan niitä jotka valittaa että koskaan ei irtoa? Sitten täällä kateellisena nälvit ja syytät koska tietysti kaikkien olisi pitänyt tavaraansa tarjoilla juuri sinulle eikä jollekin muulle? 

Vierailija
24/32 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, pöljillä on ongelmansa. Vaadi heti alussa, ettei kortsua käytetä. Harva sitä salaa ehtii asentaa.

Vierailija
25/32 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on piparia saanut. Yleensä aina pajaalla. Ei naisetkaan kortsuista tykkää.

Hyvä käytös ja siisti ulkonäkö riittää.

Vierailija
26/32 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset uskaltaa jotain irtosuhteita harrastaa? Onneksi olen parisuhteessa. 

Vierailija
27/32 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että, ikäviä kokemuksia!

Mulla on ollut muutamia irtosuhteita kuluneen vuoden aikana ja ei mitään ongelmia.

Kondomi ollut ok ja käytös ei mitenkään väkivaltaista.

Tapaan miehen ensin jossain, missä on kameroita. Luonnollisesti selvinpäin. Sitten seksiasiat hoidetaan myöhemmin ja myös selvinpäin. Miehen luona, koska en tuoda miehiä omaan kotiin. Osoitteen kerron luottohenkilölle.

Tykkäisin kyllä vakituisesta tapailumiehestä, jos hyvä löytyisi.

Vakiopano on hyvä. Mulla on hyvä vakionainen. Seksi on hyvää ja pidän huolta siitä, että nainen saa aina orgasmin. Yleensä ennen minua oraaliseksissä. 

No joo. Sehän tässä on ollut etsinnässä. Siis vakio.

Vierailija
28/32 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua huvittaa nää teidän ho roilut. Mitäs jaatte kylillä?

Sua ei mikään huvita. Sua vaan v*tuttaa kun itse jäät ilman.

Vierailija
29/32 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua huvittaa nää teidän ho roilut. Mitäs jaatte kylillä?

Kannattaisi ehkä siirtyä tälle vuosituhannelle. Aika tunkkaista ajattelua ja vielä haukkumista päälle. Nainenkin saa nauttia seksuaalisuudestaan nykypäivänä. Ymmärrän toki, että se saattaa harmittaa jos muut saa ja sinä et. 

Vierailija
30/32 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunlaisesi kanssa lähtemistä erityisesti kannattaa välttää. 

Ei muuten pidä todennäköisesti paikkansa. Tuo passiivis-aggressiivinen sanamuoto tältä mieheltä johtuu siitä katkeroitumisesta, kun vastakkaisen sukupuolen kanssa kohtaamiseen pääseminen on niin vaikeaa, mutta kun tulisi miellyttävä ja ihana kohtaaminen, niin tuo katkeruus lievittyisi todennäköisesti. Tämä mies olisi oikeinkin paljon parempi ja turvallisempi kumppani kuin jännämieheksikin kuvatut rentut. M35

Vierailija
31/32 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on piparia saanut. Yleensä aina pajaalla. Ei naisetkaan kortsuista tykkää.

Hyvä käytös ja siisti ulkonäkö riittää.

Sama. Suoraan sanoo, että ilman kumia panen niin ei tule jälkipuheita

Vierailija
32/32 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset uskaltaa jotain irtosuhteita harrastaa? Onneksi olen parisuhteessa. 

Hyvinhän ne uskaltaa, eiköhän suurimmalla osalla alle 35v naisista bodycountit lasketa kymmenissä/sadoissa. Hinkuta sinä vain yhden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme