Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa tuuliviirin kanssa - ei voi luottaa eikä suunnitella mitään

Vierailija
19.04.2025 |

Vaikka kuinka monesti on käynyt niin että on sovittu, että tehdään tätä tai mennään tuonne jonakin tiettynä päivänä, viikonloppuna tai lomalla. Olen tarvittaessa järjestänyt työ- ja muut asiat niin että se on mahdollista, sukulaiset tai kaverit odottavat että tullaan sovitusti käymään tai on varattu majoitus/matka ja mahdolliset tapahtumaliput. Vähän ennen kyseistä päivää, joskus jopa edellisenä päivänä, tuuliviiri peruu koko homman, koska v-tuttaa yleisesti, ei huvita minun kanssani mennä koska en ole ollut riittävän innostunut (?), haluamani hotelli on huono ja liian halpa (ihan normi ketjuhotelleja käytetään enkä todellakaan halua maksaa lisähintaa jostakin sviitistä pelkän yöpymisen vuoksi) ja aina alkaa myös vanhojen riitojen kaivelu, jotka eivät liity aiheeseen mitenkään, paitsi että koska minä silloin v. 2016 tein niin tai sanoin noin (ja nämä ovat olleet tyyliä laita siistimpi paita tai muista viedä roskapussi), olen niin kamala ihminen että ei kiinnosta mennä.

Hän myös syyllistää siitä, etten ole kiinnostunut suunnittelemaan mitään yhdessä eikä huomaa mitään ongelmaa siinä, että peruu sovitut asiat ilman todellista syytä. Eihän noin tuulellakäyvään voi luottaa tai innoissaan odottaa esim. yhteistä lomaa, koska jos silloin v-tuttaa niin homma perutaan. Olen pohtinut, onko syynä saituus eikä halua maksaa, haluttomuus tekemiseen vaikka aloite tulee lähes aina häneltä (minä en enää viitsi ehdottaa saati suunnitella) vai jokin omituinen mielialojen epävakaus?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää valtaa, haluaa olla ilkeä, haluaa sinulle taloudellista tappiota. Haluaa ehkä eroon sinusta. Mutta ei halua olla eron hakija. 

Vierailija
2/2 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiat ei täysin kolahda, silloin käy noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme